Mullaisia kokemuksia on Vartan jäynnistysakuista.
Vartan akkuja ei uskalla ostaa, kun Vartan omassa taulukossa kerrotaan kapasiteeltiltaan vääränkokoinen liian pieni lyijyakku 6-sylinteriseen henkilöautoon pakkasiin Suomessa.
Varta ei vaihtanut akkua isompaan, vaikka takuu oli voimassa vielä yli vuoden.
Varta ei vastaa akuistaan.
Ei koskaan enää Vartaa!
Lyijyakku on liian pieni
4
304
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Miten se on Vartan vika jos sinä et osaa ostaa tarpeeksi isoa akkua?
- Anonyymi00002
Vartan taulukossa oli vääränkokoinen akku 77Ah, joka käy 4sylinteriseen ja lämpimömpään keski-eurooppaan
- Anonyymi00003
Voi Olli....eihän kukaan vaihda isompaan takuuna :) .... taidat olla hieman pihalla
Kokemuksesta voin kertoa jotta VARTA on aivan ylivoimainen akkumerkki verrattuna moniin muihin. On eri asia jos olet akkusi vuoden jälkeen pilannut itse - Anonyymi00004
Osta vaan uusi Varta alitehoisena ja maksa enemmän kun takuu on pidempi. Minä en maksaisi lisää takuun lisäajasta. Et voi mistään tietää tai edes epäiillä, onko akku pilalla 1v iässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522