Onko Paltamossa olemassakaan enää varteenotettavia sinkkuja? Miehiä tai naisia?
Sinkkuja Paltamossa
20
1924
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei.
- Anonyymi00002
Muutama bontso muija joita ei kukkaa ennää huoli..
- Anonyymi00003
Hyvät naiset paltamossa ja antautuvaise ei valittaa voi
- Anonyymi00004
UPI ja blackie lawlessin näköinen muija.
- Anonyymi00026
🤣🤣🤣🤣 Erittäin hyvin sanottu! Dm on ja tulee säilymään patalappuileen sinkkuna
- Anonyymi00005
Huoh
- Anonyymi00006
Minä olen sinkku ja ikää 88v.
- Anonyymi00008
Varrestaottavia miehiä ja naisia
- Anonyymi00010
Varteen otin eilen yhden emännän siellä... En tiedä oliko sinkku ( iha sama) mutta äänestä päätellen ei oo ikinä niin isossa varressa ollu ;))))
- Anonyymi00011
Puhuhan pukille
- Anonyymi00017
Paksuutta 6.8cm ja pituutta seipäällä 26.8 cm...melkoinen ase vähän löysemmällekkin...
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paksuutta 6.8cm ja pituutta seipäällä 26.8 cm...melkoinen ase vähän löysemmällekkin...
Siinäpä se sulla aika kuluu mittaillessa. Tositoimiin et ehdi milloinkaan .
- Anonyymi00013
XD
Ainakin ilmeisesti suomen kieli on useimmilla jäänyt tasolle Ö, eli ketjun aloittajalle: älä ainakaan lisäänny paltamolaisten kanssa! - Anonyymi00014
Mitä sinä niillä sinkuilla
- Anonyymi00015
Vieläkö tolokun poika on vapaana?
- Anonyymi00016
Ota häneen itse yhteyttä äläkä täällä jatkuvasti jankkaa. Miksi olet hänestä niin kiinnostunut?
- Anonyymi00018
Aattelin vua että onko rivari tulessa...
- Anonyymi00021
Perään antamattomia naisia ainakin löytyy.
- Anonyymi00022
Ei oo kuin nuorison perässä kyylääviä setämiehiä. Tarttis tehrä jotain ennenku jotain sattuu.
- Anonyymi00025
Luulis löytyvän kun sulle käy sekä miehet että naiset
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592