Olympialaiset 2026 ja 80+

Anonyymi-ap

ryhmän Urheiluharrastajat.

Itse talvilajien harrastajana ja kilpailijana, ihmettelen palstan kirjoittajien hiljaisuutta. Kukaan ei ole osoittanut, edes jo saavutettujen mitalien saaneista yhtä pientä pilkun vertaa huomiota.

Olen iloinnut kolmemesta mitalistamme.

Omat palkinnot ovat kaapissa ja jokaisen kiertopalkinnonkin tarinan muistan ekasta voittajasta viimeisimpään.
Olympialaisissa ei jaeta kieropalkintoja edes jääkiekossa.
Jokainen mitali on henkilökohtainen, joukkuelajeissakin jokainen kilpailija saa omansa.

Oletko harrastanut urheilua kilpatasolla.
Kerro muistojasi, mutta ei ole tarvetta henkilötietoja siinäkään asiassa jakaa.

19

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"ei jaeta kieropalkintoja"
      Täällä voisi jakaa tuollaisen palkinnon.

• Anonyymi00008

Hehhehe, kieroudesta....

• Anonyymi00002

en ole seurannut lainkaan

tiedän matti nykäsen ja sen pikkupojan joka
      teki paljon lapsia hyppäsi vähän aikaa ehkä vuoden ja sen jälkeen
      hyppäsi lehtien palstoille ajoi hevoista kun pääsi hienon
      rouvan = hevoistieteen maisteri mieheksi joka tietty otti siitä eron, nyyh,
      ja sitten se on ollut lehtien sivuilla edelleen seka töissä tai sitten ei

näin jonkun listan suomalaisista hyppääjistä yhdestäkään en ollut kuullut
      nimeä ennen

• Anonyymi00003

Muistan jonkun Asser Rönnlundin.
        Hiihtäjä tai jotain.
        Tuttavani tytär laittoi poikansa nimeksi Asser
        Ja onhan nimi Jaakobin yhdellä pojalla

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Muistan jonkun Asser Rönnlundin.
        Hiihtäjä tai jotain.
        Tuttavani tytär laittoi poikansa nimeksi Asser
        Ja onhan nimi Jaakobin yhdellä pojalla

okei sen muistan naimisissa suomalaisen kanssa
        kyllä hyvin se oli halkulisen kilpaveikko

sitten falunin kisoissa oliko 1954 venäläinen voitti jolloin Hakulinen totesi
        että
        matkalla kaaduin kahdesti ja kusin kerran

kusinin voitosta

• Anonyymi00004

Voi olla et 80+ naisia ei kiinnosta oikein urheilu, ja tämän ikäiset miehet on jo tuonelassa?

• Anonyymi00006

Olen nainen ja kyselin harrastuksista, urheilu oli minun lapsuuden ja nuoruuden ajankulu, muiden naapuruston nuorten kanssa,

Olen kilpaurheillut, saanut jopa niitä kiertopalkintoja!
        Jopa kalastuskilpailuista, joita kiersin ympäri maan SM-Pilkki kilpailuissa.
        Maastojuoksu, se on laji jota jokaisen olisi hyvä harrastaa, vaikka ei kilpailisikaan..

Melko alhainen viestien taso.
        Pilailua joka asiaan.

No, en vaivaa enempää.

Nauttikáa nyt kuseskelijoistanne!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen nainen ja kyselin harrastuksista, urheilu oli minun lapsuuden ja nuoruuden ajankulu, muiden naapuruston nuorten kanssa,

Maastojuoksu, se on laji jota jokaisen olisi hyvä harrastaa, vaikka ei kilpailisikaan..

Pilailua joka asiaan.

No, en vaivaa enempää.

joo kauniisti voi puhua ja kirjoittaa

ja kato se on vähän niin, että urheilullinen on nykykielessä tyhmän synonyymi
        että voi todella keskustella kauniisti kyllä

tämä vanharouvien palsta on siis sievistelijöiden ja ihan hyvä niin
        maalavat kaunista
        linnaa espanjassa
        haavekuvaa

Palmussa Leo Riuttu näyttelijä kirjailijaa jolla oli muka oikea kirja tekeillä eli haave
        ja sen nimi oli Linna Espanjassa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pilailua joka asiaan.

No, en vaivaa enempää.

Kalastuskilpailut on outo laji, kuin eukonkanto.

• Anonyymi00009

Olen kilpaillut kestävyyslajissa sm-kilpailuissa, ja myöhemmin ikämiessarjoissa. Voittojakin oli.

• Anonyymi00016

jatkan tähän kirjoitustani. Jääkiekkoa enkä yhdistettyä ole seurannut viime vuosikymmeninä lainkaan, mutta nyt näyttää kyseiset lajit tuovan valtaosan meidän mitalisaaliista. Se suotakoon, ja nuo yhdistetyn kaverit tekivät aikamoisen tempun. Löin tuossa myös vetoa Suomen kultamitalin puolesta jääkiekossa, vaikka...vuosikymmeniä olen tarkoituksella vältellyt kaikkea jääkiekkoon liittyvää.

• Anonyymi00010

Just nyt menee Suomi Sveitsi -ottelu, 1-2. Kolme minuuttia peliaikaa. Paikka tuli juuri mutta ei mennyt läpi. No nyt tuli toinen maali, voi mahotonta. Jätän nyt tähän.

• Anonyymi00011

Olen seurannut kisoja niin antaumuksella, ettei ole ollut aikaa kirjoitella tänne.

• Sama suuntaus tässä vaikka en itse urheiluihmisiä ole muuten.
        Harvoin on ollut telkkari näin paljon auki. Ruotsi on vetänyt hävyttömän paljon mitaleita.

• Anonyymi00012

Mä olen viettänyt aikaa hiihtolomalaisten kanssa. Lätkää olisin katsonut vaan en ole kerennyt. Uutisista vain lukenut, eilen sensaatiomainen voitto.

• Anonyymi00014

Seuraava vastustajaansa Kanada.
        Kirvelevä tappio tulossa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Seuraava vastustajaansa Kanada.
        Kirvelevä tappio tulossa

Pääseehän ainakin kilpailemaan pronssista sitten jos häviää Kanadalle.. Huonommin kävi Ruotsille, joka lensi ulos koko mitalikilpailuista.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pääseehän ainakin kilpailemaan pronssista sitten jos häviää Kanadalle.. Huonommin kävi Ruotsille, joka lensi ulos koko mitalikilpailuista.

Pronssia tuli, mutta Havis Amandan ympärille ei tullut suuria joukkoja.

Kauppatorilla ei nähtävästi juhlita kuin Vappuna ja Kultaa kiekossa!
        Pronssikin on mitali, eikä huono joukkue voi voittaa kultaa, se on selviö,
        mutta ilman hikeä ja satoja tunteja harjoitteluun, on tuokin mitali joukkueelta vaatinut.

Onnea Suomi. Pronssia tuli, Voitto ona aina voitto.
        Hopea olisi ollut Häpeä!

• Anonyymi00018

Ei kaikki voi voittaa kultaa, sehän on selvä, mutta loistava sijoitus tuokin pronssi on ajatellen kuinka monta joukkuetta kilpailemassa oli.
      Hyvä Leijonat 👍🏻👏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe