Kylän paras ravintola?

Anonyymi-ap

Herkku Rohto, Fantasia Kebab, Uuoti, Seo?Onko muita ympärivuotisia ravintoloita?

36

2917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onko tuo rohto joku lääkinnällinen paikka, yrttejä, rohtoja, luomua?

      • Anonyymi00007

        On kyllä nimi grillille keksitty, persrohtuu


    • Anonyymi00002

      On,niin kuin varsinn hyvin tiedät

    • Anonyymi00004

      Uoti varmaankin perus ruoan osalta. Kamppailee myös kovaa pitsan tittelistä Fantasian kanssa. Herkkurohdossa en ole käynyt. Seo:lla myös hyviä sapuskoita mutta ei mielestäni kilpaile Uotin kanssa samoista asiakkaista

      • Anonyymi00005

        Talvisin Uoti on ainoa ravintola. Kesällä tulee kuvaan mukaan Ilola Inn. Muut ovat baareja tai kahviloita.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Talvisin Uoti on ainoa ravintola. Kesällä tulee kuvaan mukaan Ilola Inn. Muut ovat baareja tai kahviloita.

        Fantasia kahvila, joopa joo. Inni on vitsi.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Talvisin Uoti on ainoa ravintola. Kesällä tulee kuvaan mukaan Ilola Inn. Muut ovat baareja tai kahviloita.

        Uotista puuttuu vain hyvä ammattitason kokki.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Uotista puuttuu vain hyvä ammattitason kokki.

        Niin, tämä on taas näitä jotka uskoo kokkeihin ja kuulentoihin. Minä osasin tehdä perusruuat jo ala-aste ikäisenä, ei siihen mitään koulutuksia tarvita.

        Jos ei aikuinen ihminen osaa paistaa pihviä mediumiksi niin ei silloin haeta keittiöön töihin, uotissa ei tarvita ammattikokkeja koska listat on hyvät ja valmiit, kokin suurin työ on laatia maistuvat listat, kuka vaan osaaa fritata ranuja ja paistaa pihvejä, tai jos ei niin on syytä diagnosoida itsensä jälkeenjääneeksi.

        Ala-Carte vaativuustaso oikean kokin töissä on noin 0.5/5 luokkaa.Uotissa ei näin ollen tarvita mitään kokkia.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Uotista puuttuu vain hyvä ammattitason kokki.

        ja tarjoilijat


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        ja tarjoilijat

        Uotissa on hyvät kokit ja tarjoilijat. Ei oo mitään valittamista ollut koskaan mistään. Hyvät lounaat ja a'la carte-lista. 👌


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        ja tarjoilijat

        potkut saaneet luuserit itkee ;(


      • Anonyymi00027

        Onks pitsa muka ruokaa?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Onks pitsa muka ruokaa?

        Syö pitsaa kuukausi ja jos olet hengissä niin voidaan todeta että se on ruokaa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Syö pitsaa kuukausi ja jos olet hengissä niin voidaan todeta että se on ruokaa.

        Pitsapaikka on auki ja nopee palvelu.Innit ja Pulinat on kii.


    • Anonyymi00006

      Innistä mitään ruokaa ole saanut muutamaan kesään.Jotain palaneita leipiä,pitsaa muistuttaa ja pierettää.Jäätelökioskikaan ei ole ollut auki.

      • Anonyymi00030

        Kuhmosissa on auki.


    • Anonyymi00009

      Pitääkö asiaa edes kysyä? Se on Uoti, käy paikalla jollet usko.

    • Anonyymi00010

      Kuninkaanporttiin kannattaa mennä.

      • Anonyymi00011

        Voihan Kuninkaanportissakin poiketa, jos sattuu siitä ohi ajamaan, mutta vartavasten ei kyllä kannata lähteä ruuan takia, Uotissa on niin hyvä lounas.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Voihan Kuninkaanportissakin poiketa, jos sattuu siitä ohi ajamaan, mutta vartavasten ei kyllä kannata lähteä ruuan takia, Uotissa on niin hyvä lounas.

        Kuninkaanportti on baari?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Voihan Kuninkaanportissakin poiketa, jos sattuu siitä ohi ajamaan, mutta vartavasten ei kyllä kannata lähteä ruuan takia, Uotissa on niin hyvä lounas.

        Vaihtelee..


    • Anonyymi00014

      Kannattaa ajella Luhankaan.

    • Anonyymi00016

      Kunnon baarit ja pitsat

    • Anonyymi00017

      Matkabaarissa on kylän parhaat ranut, annos on iso ja maukas. Hyvät majot kans.

      • Anonyymi00018

        Ja seura


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ja seura

        No se kunnantalo jossa kokoustetaan ja ollaan erimielisiä, ovatkohan kaikki saaneet
        hapanta ja epäkuranttia sahtia?


    • Anonyymi00025

      On tää kumma pitäjä ku safkoihin ei osata merkitä onko L,G, ja niin edelleen. Ainoastaan Uotilla onnistuu ja ruoka onkin erinomaista. Kun kirjaimet puuttuu, seuraava ruokapaikka on aina Jari-Pekka, koska siten kaikille löytyy mieluinen ruoka. Tän ei pitäis vaikeaa olla ja aika perusinfoa.

      • Anonyymi00026

        Jos ei ole L tai G ruokia tarjolla, niin silloin niihin ei voi kirjoittaa lappua jossa lukee L tai G

        so simple!


      • Anonyymi00031

        Taitaakin olla ainoa mikä uotissa onnistuu


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Taitaakin olla ainoa mikä uotissa onnistuu

        Kukahan uotista potkut saanut siellä taas ulisee?
        Aika monta vaihtoehtoa....


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kukahan uotista potkut saanut siellä taas ulisee?
        Aika monta vaihtoehtoa....

        Tokkopa monikaan sieltä potkuja saanut, omasta tahdosta lähteneitä lienee useampikin


    • Anonyymi00034

      Täällä on hyvä haukkua milloin ruokapaikkoja, milloin kauppojen palvelua ja milloin kehutaan miten ajetaan Heinolaan tai Lahteen ostoksille. Mutta entäpäs jos nämä yrittäjät myös muuttavat osoitteen sinne Lahteen tai Heinolaan. Eipäs jää silloin tänne sitä yrittäjää jota haukkua vaan ei jää myöskään kauppaa jossa asioida tai juoda kahvit tai käydä syömässä se lounas. Jospa kuitenkin yritettäisiin kehua näitä täällä vielä olevia yrityksiä jotka jaksaa vuodesta toiseen vaikka sydän verillä tehdä näitä hommia ja palvella. Ettei kävisi kuin pankeille ja sotepalveluille.

      • Anonyymi00037

        Hankala myös olla auki jos ei löydy työntekijöitä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Hankala myös olla auki jos ei löydy työntekijöitä.

        Maksakaa oikeaa palkkaa.


    • Anonyymi00035

      Hyvät palvelut ,jos sattuu olee auki.

    • Anonyymi00036

      No kyllähän ne parhaat ympärivuotiset ovat 1. Uoti ja 2. Fantsu, muut eivät ole ravintoloita

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe