Alkuasetelma kauteen 2026

Anonyymi-ap

Testien tulosten mukaan Ferrari, McLaren, Mersu ja Red Bull ajavat omaa sarjaa. Tämän jäkeen tulevat muut perässä.

Cadillac ja Audi häntäpäässä. Alkukaudesta siellä voi olla myös Aston Martin, mutta ei kauaa. Heidän resursseilla autoa pystytään kehittämään kauden aikana selvästi. Näin ainakin Alonso aprikoi.

8

523

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli mikään ei muutu viime kaudesta.

• Anonyymi00002

Siltä tuo näyttää testien tulosten perusteella. 4 isoa tallia ovat edelleen muita edellä. Kuka näistä on ykkönen on vielä epäselvää. Mersua on sille paikalle povattu ja testit sitä hieman tukevat.

Peräpäässä eilisten tulosten mukaan ovat Aston Martin ja Cadillac. Tulokastallilla aina eka kausi on ohdakkeinen. Kaikki muistavat kuinka kauan Haassilla kesti kehittää edes keskikastin auto. Vasta viime kaudella sillä saatiin välillä kunnon tuloksia.

• Anonyymi00003

1. Mersu
      2. Ferrari
      3. McLaren
      4. RedBull

• Anonyymi00005

Max voi hieman järjestystä sotkea. Nyt takaa lähteneenä oli nopeampi luin Laren. Kun pääsee lähepää lähtemään niin voi olla joissain kisoissa podiumilla.

• Anonyymi00004

Cadillac osoitti ekassa kisassa, että heillä on hidas ja epäluotettava auto.
      Katotaan missä kisassa saadaan molemmat autot maaliin asti. Siihen voi kulua paljon aikaa.

• Anonyymi00006

Perez osoitti mikä Caddyn asema on. Maaliintulleista viimeinen ja 3 kierrosta keulan perässä.

Samaa on tarjolla seuraavissa kisoissa, jos auto kestää.

• Anonyymi00007

Ekan kisan perusteella koko kauden voitto menee joko Mersulle tai Ferrarille. Red Bull voi pakkaa sekoittaa, mutta Larenit tuntuvat olevan nyt selvästi näiden perässä.

Tämän jälkeen on tasainen keskikasti ja viimeisenä Cadillac. Perez ja Valtteri käyvät keskinäistä kisaansa siitä kumpi on viimeinen.

• Anonyymi00008

Nyt voi jo melkeen luvata, että Mersu on tämän kauden mestari. Ferrari toisena . Kolmos sijasta Laren ja Red Bulli käyvät kisaa.

Caddillac ja Aston Martinin kisaavat viimeisestä sijasta. Tämä varmaan ottaa Alonsoa päähän kun luuli taistelevansa kärkipäässä. Tallin isot satsaukset ovat valuneet hiekkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe