Ei ikinä naimisiin,paitsi jos...

jussi -60

Pojat!!! Älkää menkö naimisiin ainakaan ilman ehtoa varsinkaan jos omistat jotain.Olet pihalla pelistä ettet huomaakaan ja omaisuutes samantien mennyt.On tässä maassa semmoiset lait että olet täysin lainsuojaton ja vailla aseita heti kun muijas saa päähänsä alkaa haaveileen jotain missä ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa.MUTTA!!! Jos on pirun rikkaasta perheestä mirri kiikarissa ÄLÄ milloinkaan pistä nimeäsi ehtoon äläkä suotta tuhlaa rahojasi "yhteisen" kodin sisustukseen ym. Ämmän perhehän ne maksaa! Hoidat vaan elinkustannukset......puoliksi tietenkin ja anoppilassa kannattaa olla rakastettava.Nyt voit pienestäkin vittuilusta ottaa kovat konstit käyttöön ja vaikka kadota pariksi päiväksi...vaan älä maksa hutsulaskua luotolla tai kortilla..nosta rahat automaatista.Lehdissä on välillä ikäviä perhedraamoja luettavana ja ne senkun lisääntyy eikä syytä tarvitse kaukaa hakea
tällä yhteiskunta järjestyksellä.

12

5679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      viestisihän olikin tarkoitettu POJILLE, MIEHET ovat sitten asia erikseen. Kumpainenkin kun painii eri sarjassa ;)

    • aikuinen nainen

      Olipa tyhmä aloitus! Pojille tosiaan neuvojasi jakelet. Mielestäni vasta miesten kannattaa avioitua ja poikien pysyä tosiaan sinkkuina. Samoin sinun, Jussi.

    • Kate

      Pirun rikkaasta perheestä oleva mirri tuskin menis naimisiin ilman avioehtoa, ja voihan mirrin vanhemmat tehdä testamentin jossa poissulkevat sinut eron sattuessa eli jäisit kyllä nuolemaan näppejäsi. Ei ne rikkaat nyt niin tyhmiä ole, sinä tunnut kyllä olevan. Tuskin kukaan sua edes huolii.

    • -ella-

      oot vissii aika kyyninen kaveri? no tuo oli pikemminki totemus kuin kysymys. kuule, kaikki naiset ei todellakaan ole samanlaisia kuin sun exäs(?) itse ajattelin että kun juhan kanssa mennää sit ensivuonna naimisiin niin juha saa luetella kaikki avoiehdot joita hän on ajatellut. ei haittaa, kunha ei sit ala vaatimaan lapsia minulta. (jos siis erotaan joskus) me rakastetaan toisamme, me ollaa rehellisiä toisillemme, ja tuemme toinen toisiamme. etenki nyt kun sain selville että minulla on rintasyöpä.

    • do dii

      ... asiahan tuli jo selväksi.

      Voit sitten vanhana äijänä kertoa elämän totuuksia naapureiden kersoille.

    • köyhä mut kaunis

      mieti vähän rakastakko rahaa, vai muijaas!
      minkälaisessa kännis olliit ko ton kirjotit?
      Vitsit oot nuija, et taija pahemmin muitten tunteita ajatella

    • Naimisiin

      TOLLASEN IDIOOTIN KANSSA JOKA AJATTELEE VAAN OMAA ETUAAN.

      • Useimmat

        NAISET OVAT VITUN HUORAT HALUAVAT VAIN RAHAT JA JÄTTÄVÄT SINUT HETI KUN RAHAT ON PLAKKARISSA TODELLAKAAN KANNATA MENNÄ NAIMISIIN ILMAN AVIOEHTOA SEHÄN ON KUIN PANISI AHNETTA HUORAA PALJAALLA!1!


      • ratkaisu rahaan
        Useimmat kirjoitti:

        NAISET OVAT VITUN HUORAT HALUAVAT VAIN RAHAT JA JÄTTÄVÄT SINUT HETI KUN RAHAT ON PLAKKARISSA TODELLAKAAN KANNATA MENNÄ NAIMISIIN ILMAN AVIOEHTOA SEHÄN ON KUIN PANISI AHNETTA HUORAA PALJAALLA!1!

        ...törsää rahat ennen häitä ja mene köyhänä naimisiin.


    • hyvin tienaava

      Näin on meillä. Pitäisiköhän naisena vaatia se ehto...

      • ent. eelia-76

        Minulla on omaisuutta; talo Suomessa ja ulkomailla ja kesämökki auto, miehelläni ei ja todellakin teemme avioehdon. Ihan itsestäänselvää.


    • hepo

      Miksi yleensä menit naimisiin jos olet sitä mieltä mitä kirjoitat.Olisit ajattelut asiaa tarkemmin. Avioehto kannattaa tehdä nykyään aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe