Onkohan nämä Penasta kirjoittaneet ihmiset ajatelleet, jos pena onkin oikea henkilö? Käykö solvaajille samoin kuin suikerolle? Onko odotettavissa oikeuskäsittely kirjoituksista.
Palstan pena
28
272
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä henkilökohtaista tietoa on Penasta kirjoitettu muuta kuin mitä Pena on itse palstalle kirjoittanut? Mitenköhän Penalle ja hänen porukalleen kävisi jos somekermaa kiinnostaisi? Tuhansia kopiota, kuvakaappauksia jopa somekermalaisten lapsen lapsista, viestikeskusteluja julkaistu tälläkin palstalla, vuosikausia mustamaalaamista jne. Tuo lista on pitkä.
- Anonyymi00002
Esimerkkejä ketjuista löytyy Vanhaa Penaa sivustolta.
- Anonyymi00003
Lapsenlapsien kuvat on nähtävästi julkaistu julkisina kuvina facebookissa.
Näin luulen. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näin luulen.Täältä kansikuvista niitä löytyy..... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.387280121412001&type=3
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näin luulen.Julkisia tai ei niin mieleltään terveen ihmisen touhua tuo ei ole. Ihmettelen miksi Pena ei jo ole tehnyt tutkintapyyntöä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Julkisia tai ei niin mieleltään terveen ihmisen touhua tuo ei ole. Ihmettelen miksi Pena ei jo ole tehnyt tutkintapyyntöä?
Kuulin että on. Sen takia kirjoitin tänne. Varoittaakseni.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
😂😂😂😂
Mie oon monta kertaa siulle kirjottanu ettei kaikkee tarvii julkasta kansikuvissa. Omal sivul voi julkasta vaa kavereille näkyvii juttuja.
Mut ei mee perille.
Ja oot valittanu tääl jo 10 vuotta, voisit jo lopettaa.- Anonyymi00008
AI-yhteenveto
Lasten kuvien julkaiseminen netissä edellyttää aina harkintaa, sillä lapsella on oikeus yksityisyyteen. Vältä alastonkuvia, arkaluonteisia tietoja ja muiden lasten kuvia ilman lupaa. Tunnistettavissa olevan kuvan jakaminen vaatii suostumuksen, ja on tärkeää huomioida kuvien leviäminen sekä lapsen etu tulevaisuudessa.
Mannerheimin Lastensuojeluliitto - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täältä kansikuvista niitä löytyy..... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.387280121412001&type=3
Siellä näkyy olevan eri firmojen omia valokuvia ja muuta toisten omaa. Eikä mitään merkintää kuvan lähteestä tai kuvaajasta.
- Anonyymi00011
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Mie oon monta kertaa siulle kirjottanu ettei kaikkee tarvii julkasta kansikuvissa. Omal sivul voi julkasta vaa kavereille näkyvii juttuja.
Mut ei mee perille.
Ja oot valittanu tääl jo 10 vuotta, voisit jo lopettaa.Eli kun ovat julkaisseet kansikuvia lapsen lapsistaan on se heidän vikansa koska olet joutunut kopioimaan niitä omille sivullesi. Ajatusmaailmasi on todellakin kieroutunut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli kun ovat julkaisseet kansikuvia lapsen lapsistaan on se heidän vikansa koska olet joutunut kopioimaan niitä omille sivullesi. Ajatusmaailmasi on todellakin kieroutunut.
Pena on kopionu kaikki kansikuvat sieltä sivulta. Myös metsäterapiakeskuksen kuvat.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pena on kopionu kaikki kansikuvat sieltä sivulta. Myös metsäterapiakeskuksen kuvat.
Ja imatran kaupungin kuvat.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja imatran kaupungin kuvat.
Penan kannattais kopioida jonkun terapeutin numero ja soittaa siihen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Penan kannattais kopioida jonkun terapeutin numero ja soittaa siihen
Heikki kopioi seurakunnan kuvatkin....https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1227174856145809&type=3
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Heikki kopioi seurakunnan kuvatkin....https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1227174856145809&type=3
Kaikki kelpaa....https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1092820219581274&type=3
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiitos varoituksesta
T:Pena
😂😂 Tais tulla hätä. Hurjan monta miusta kirjotettuu ketjuu oli poistettu 😂😂
Ne on kyl tallessa ja tulee "vanhaa penaa" sivulle. Ja on miun omal sivullakii kaikki.- Anonyymi00017
Joo kaikilla on nyt hirmuinen hätä. Olet todellakin mennyt sekaisin some sotasi kanssa.
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo kaikilla on nyt hirmuinen hätä. Olet todellakin mennyt sekaisin some sotasi kanssa.
Mie en tääl oo sotinu. Joku muu tääl on sotinu jo yli 900 ketjussa 10 vuoden aikana.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jostainhan se kertoo että just nyt alettiin poistattaa pena-ketjuja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jostainhan se kertoo että just nyt alettiin poistattaa pena-ketjuja.
Mitä ketjuja on poistettu?
- Anonyymi00020
Mie en tääl oo sotinu. Joku muu tääl on sotinu jo yli 900 ketjussa 10 vuoden aikana.
No niin nyt alkaa muistikii pätkimää pahemman kerran😂
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No niin nyt alkaa muistikii pätkimää pahemman kerran😂
Ei se meidän Pena vaan ne muut
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä ketjuja on poistettu?
Tuossa se taas nähtiin valehtelijoita koko porukka
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuossa se taas nähtiin valehtelijoita koko porukka
Miun sivun albumeissa näkyy ne kaikki poistetut.
- Anonyymi00025UUSI
Miun sivun albumeissa näkyy ne kaikki poistetut.
Siun sivut ei kiinnosta ketään. Laita tänne mitkä muka poistettiin
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siun sivut ei kiinnosta ketään. Laita tänne mitkä muka poistettiin
No en viiti ku niit on yli 30.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1793833Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523033Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63887- 93812
- 40745