Miksi forssalaiset on ihme toljottajia?

Anonyymi-ap

Iästä riippumatta, pösilöt toljottaa suu auki auton ratista, kävellessä, jne. Varsinkin auton ratista! Mitäpä pösilöt jos kattelisitte ihan sinne auton tuulilasista eteenpäin ja sit havainnoisitte muita ajoneuvoja ja liikennettä. Sen sijaan että pällistelette sinihupparista jalankulkijaa melkein niskat nurissa.

49

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No sinihupparissa sit vaan täytyy olla jotain tosi pahasti vialla. Eihän muuten autoilijat kyttäisi niin että ajoturvallisuus heikentyy.

• Anonyymi00047

Sanopa mulle sinihuppariselle tasan tarkkaan mikä minussa on vialla jotta oikein niskat nurissa täytyy toljottaa. Jos et pysty sanomaan, olet vain tyypillinen anonyymi pelkuri.

• Anonyymi00002

aloittajalla ei taida olla autoa, kun on noin kateellinen

• Anonyymi00015

En ole yhtään kateellinen. En ikinä halunnut yrittää ajokorttia vaikka sitä mulle oikein tyrkytettiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole yhtään kateellinen. En ikinä halunnut yrittää ajokorttia vaikka sitä mulle oikein tyrkytettiin.

Se ei tarkoita sitä ettei muut olisi halunneet. Ajele sinä bussilla vaan ja anna muiden ajaa autoillaan!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Se ei tarkoita sitä ettei muut olisi halunneet. Ajele sinä bussilla vaan ja anna muiden ajaa autoillaan!

Heh miten sekava sönkötys <3

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Nåkyykö jossain että olisin kieltämässä muilta autoilua? Apua, mitä johtopäätöksiä junttitollot vetelee...

• Anonyymi00052
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minulle ei tyrkytetty, jouduin käymään autokoulun ja maksamaan sen.
        Missä ajokortteja tyrkytetään?

Ei minua autoilijat toljota kun kävelen kaupungilla.
        Jospa aloittaja itse aloittaa sen toljotuksen.

• Anonyymi00003

Autot pois suurilta ja vanhoilta ikäluokilta. Kävelemään niin pysyvät poissa kalliista terveyspuolen palveluista.

• Anonyymi00004

mekin voitais luopua autosta arkisin ja antaa jonkun muun ajaa. ei ajeta kuin parina iltana kauppaan ja joskus päivällä lääkäriin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

mekin voitais luopua autosta arkisin ja antaa jonkun muun ajaa. ei ajeta kuin parina iltana kauppaan ja joskus päivällä lääkäriin.

Forssa on Suomen Albania.

• Anonyymi00021

Öh, et ilmeisesti ole huomannut otsikoita vanhusten kaatuilusta liukkailla keleillä.

• Anonyymi00028

Mikä ihmeen diktaattori oikein olet kun määräilet mitä muilta poistetaan?? Kävele ja pyöräile itse koko elinaikasi niin saat ehkä korvattua pikkurippusen siitä miten olet teoillasi maapalloa riistänyt.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mikä ihmeen diktaattori oikein olet kun määräilet mitä muilta poistetaan?? Kävele ja pyöräile itse koko elinaikasi niin saat ehkä korvattua pikkurippusen siitä miten olet teoillasi maapalloa riistänyt.

Sitä suositellaan sinulle. Juuri nyt, kävele, pyöräile, ulkoile, äläkäkä ole rasite sosiaali-ja terveydenhuollolle.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sitä suositellaan sinulle. Juuri nyt, kävele, pyöräile, ulkoile, äläkäkä ole rasite sosiaali-ja terveydenhuollolle.

Voi mikä huoli muiden rasitteena olemisesta! Kato omaa toimintaasi ennen kuin muille länkytät. Onko sulla lapsia? RASITE!! Ajatko autolla? RASITE!! onko sulla yhtäkään terveyskeskuskäyntiä vuodessa? RASITE!! oletko olemassa? RASITE!!!!!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voi mikä huoli muiden rasitteena olemisesta! Kato omaa toimintaasi ennen kuin muille länkytät. Onko sulla lapsia? RASITE!! Ajatko autolla? RASITE!! onko sulla yhtäkään terveyskeskuskäyntiä vuodessa? RASITE!! oletko olemassa? RASITE!!!!!

Rohkenen epäillä että olen hyvin pieni rasite koska kävelen pyöräilen urheillen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Rohkenen epäillä että olen hyvin pieni rasite koska kävelen pyöräilen urheillen.

Olet=rasite

• Anonyymi00005

Kokemukseni yhdeltä päivältä Forssassa on kovin erilainen.Päin vastoin tuntuu että ihliset toljottelee minua paljon enemmän pääkaupunkiseudulla.Edes Lapissa eivät minua toljottele

• Anonyymi00016

Ai yhdeltä päivältä? Wau, no kokemuksen voi ilmoittaa Maailmankaikkeuden Kuninkaallle!

• Anonyymi00029

Good for you! Sulaudut siis hyvin taustaan.

• Anonyymi00039

Tuollaiset kokemukset ja tunteet ovat suurimmassa osassa oman minän psyykkisiä sairauksia.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tuollaiset kokemukset ja tunteet ovat suurimmassa osassa oman minän psyykkisiä sairauksia.

Heh mikä kommentti. Ei taida tyyppi oikein itekään tietää mitä yrittää sanoa:)

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Oi mikä asiantuntija!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Vau, asiantuntijan lausunto. Mene vakuutusyhtiöön tai Kelaan töihin! Siellä lääkärit tekee päätöksiä näkemättä koskaan potilasta.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hei, lopeta tuo muiden mielenterveyden arvioiminen . Et ole siihen pätevä. Suu kiinni muiden mielenterveydestä. Omastasi voit toki touhottaa!

• Anonyymi00006

Oliko sinulla huppu päässä? Jos oli niin se koetaan uhkaavaksi.Minua seurataan kaupoissa, jos olen pukeutunut sään mukaisesti lämpimästi, koska vartijoiden ja kauppiaiden mielestä näytän strereotyyppiseltä varkaalta

• Anonyymi00007

Ei kait kaupassa kovin kylmä ole?

• Anonyymi00014

Mulla on aina huppu pääsä koska niska palelee kun asteet alla +10.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei kait kaupassa kovin kylmä ole?

Kuule poika eri ihmiset palelee eri tavoin.

• Anonyymi00008

Saako pällistellä jos huppari ei ole sininen?

• Anonyymi00009

Minua saa pällistellä. Itsekin pällistelen ihmisiä. Ihmiset ovat jotenkin sympaattisen oloisia ja hauskoja pällisteltäviä. Jopa hapannaamatkin.

• Anonyymi00011

Jos näkee Forssassa semmosen oikein mustan miehen, niin saako silloin pällistellä??

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos näkee Forssassa semmosen oikein mustan miehen, niin saako silloin pällistellä??

Kyllä saa, kun tarpeeksi pitkään pällistelee hän katsoo takaisin ja tervehtii. Silloin pällistelijä hymyilee ystävällisesti ja tervehtii häntä myös.

• Anonyymi00018

Aika samantekevää mitä junttilauma tekee.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miks pälistelisit? Ei juma näitä maalaisia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä saa, kun tarpeeksi pitkään pällistelee hän katsoo takaisin ja tervehtii. Silloin pällistelijä hymyilee ystävällisesti ja tervehtii häntä myös.

Ja pellavapuku hulmuaa!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja pellavapuku hulmuaa!

LEILEI!
        MInulla on sivistystä olla tuijottelematta eri kansalaisuuksia.
        Kun lähtee ajoissa peräkyliltä maailmalle se avartaa.
        Suosittelen!

T.Maailmanmies

• Anonyymi00022

Kyllä.
      Varsinkin tää pariskunta missä pitkä ja laiha mies sekä pieni ja pyöreä nainen.
      Keskustassa kulkevat Prisma,sittari,rautatienkatu akselilla.
      Mies taitaa pelätä jotain, kun pääsee kääntyilee niinkun pöllöllä tuossa mennessään pingispallot kainaloissa.
      Omituisia hiihtäjiä.
      Eivät ainoita töllöttäjiä toki, mutta omaa luokkaansa.

• Anonyymi00023

Täytyyhän sitä olla varuillaan ja kuikelona vähän leveällä jottei kukaan pääse yllättämään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Täytyyhän sitä olla varuillaan ja kuikelona vähän leveällä jottei kukaan pääse yllättämään.

Kerro mitä tarkoittaa "kuikelona vähän leveällä" ? Ikinä kuullut moista sanontaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kerro mitä tarkoittaa "kuikelona vähän leveällä" ? Ikinä kuullut moista sanontaa.

Laiha pitkä ihminen pingispallot kainaloissa.

• Anonyymi00037

Se mies on aggressiivinen!!
        Kannattaa varoa.
        Tulin pyörällä niinku heidän takaansa ja rimpautin kohteliaasti kelloa hyvissä ajoin.
        Mies alkoi puimaan nyrkkiä ja otti pari juoksuaskelta perääni. Nainen näytti keskisormea!
        Excuse me?
        Onko näillä ihan kaikki kunnossa ?!?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Se mies on aggressiivinen!!
        Kannattaa varoa.
        Tulin pyörällä niinku heidän takaansa ja rimpautin kohteliaasti kelloa hyvissä ajoin.
        Mies alkoi puimaan nyrkkiä ja otti pari juoksuaskelta perääni. Nainen näytti keskisormea!
        Excuse me?
        Onko näillä ihan kaikki kunnossa ?!?

Riippuu siitä poljitko vain jalankulkijoille tarkoitetulla väylällä vai saako myös pyöräillä siinä?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Riippuu siitä poljitko vain jalankulkijoille tarkoitetulla väylällä vai saako myös pyöräillä siinä?

Jos pyöräilee jalkakäytävälle on varmista ottaa hyvä vastuuvakuutus. Muutamalle on tullut kalliiksi kun ovat ajaneet auto kylkeen tai vanhuksen kumoon.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Sai myös pyöräillä....
        En viitsi ihan ehdoin tahdoin ottaa 40,00 sakkoa pyöräilemällä jalankulkijoille tarkoitetulla tienpätkällä....kiitos vaan huomiosta.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Jos pyöräilee jalkakäytävälle on varmista ottaa hyvä vastuuvakuutus. Muutamalle on tullut kalliiksi kun ovat ajaneet auto kylkeen tai vanhuksen kumoon.

Miten vanhuksen voi ajaa kumoon?
        Eikö ohjaustanko käänny vai taitaa olla tarkoitus ajaakin se vanhus kumoon?!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sai myös pyöräillä....
        En viitsi ihan ehdoin tahdoin ottaa 40,00 sakkoa pyöräilemällä jalankulkijoille tarkoitetulla tienpätkällä....kiitos vaan huomiosta.

Oikein toimittu! Forssassa saisi poliisi pikkuhiljaa puuttua rivakammin niihin jotka sotkee pyörällä tai varsinkin sähköskuuteilla älytöntä vauhtia jalkakäytävillä. On ihan tämän junttilan tapa pöheltää missä sattuu piittaamatta muista ja tietysti koheltaessa tuijotetaan vielä sitä kirottua kännykkää. Mikä siellä on niin hemmetin tärkeää ettei hetkeäkään saada siitä silmiä irti vaan mieluummin vaarannetaan vakavasti muiden liikkeelläolijoiden terveys ellei jopa henkikin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Oikein toimittu! Forssassa saisi poliisi pikkuhiljaa puuttua rivakammin niihin jotka sotkee pyörällä tai varsinkin sähköskuuteilla älytöntä vauhtia jalkakäytävillä. On ihan tämän junttilan tapa pöheltää missä sattuu piittaamatta muista ja tietysti koheltaessa tuijotetaan vielä sitä kirottua kännykkää. Mikä siellä on niin hemmetin tärkeää ettei hetkeäkään saada siitä silmiä irti vaan mieluummin vaarannetaan vakavasti muiden liikkeelläolijoiden terveys ellei jopa henkikin.

Ja olet varma että on kyseessä jalkakäytävä, ei kevyenliikenteenväylä?

• Anonyymi00030

Koska ovat pikkukylän juntteja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1199
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe