kun pieni tauti vaivaa.
Ei sen tarvitse näkyä päälle, kun se ei ole ihottumaa!
Mutta jos se alkaa hallita koko elämää, kuinka se hoidetaan?
Suuret otsikot
14
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lääkäriin meno on ainoa ratkaisu ensihätään.
Yksityislääkäriin pääsee 30€/ kerta käynti 3 kertaa/ vuodessa. Siis 90€ käynnit.
Labrat puoleen hintaan - Anonyymi00002
Suuret otsikot tänään:
- USA aikoo massiivisesti iskeä Iraniin.
- Saksalaiskenraali varoittaa, että Venäjä on aikeissa iskeä jonnekin EU-maahan / -maihin.
Tjaa-a, mitkähän maat ovat Venäjän todennäköisimpien iskujen listalla?
"Kiitos" Niinistön, Stubbin ja hallitustensa, eduskuntaa ja medioitamme unohtamatta, Suomi tätänykyä ainakin on ollut heidän aggressioidensa äänekkäin kohde.
Virokin on reippaasti soittanut suutansa. Onko odotettavissa Saarenmaan valssin uusintaversio?- Anonyymi00003
Mene muualle horisemaan. Kommenttisi ei liity taaskaan aloitukseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mene muualle horisemaan. Kommenttisi ei liity taaskaan aloitukseen.
Aloituksen topic on "Suuret otsikot".
Laitoin siksi esiin nuo median kaksi tämän päivän suurinta otsikkoa jotka suoraan sanoen huolestuttavat ainakin itseäni. Nuo ovat aika isoja asioita suuressa syiden ja seurausten ketjussa. Ei kenenkään, jota asia ei liikuta, tarvitse reagoida viestiin. Vastaa sitten muihin viesteihin.
En minä horise. Mieti itse tarkkaan kuinka otsikoit aloittamasi ketjut. Mahd. väärinkäsityksen sattuessa et voi käskeä ketään poistumaan ketjusta, vapaalta S24:ltä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloituksen topic on "Suuret otsikot".
Laitoin siksi esiin nuo median kaksi tämän päivän suurinta otsikkoa jotka suoraan sanoen huolestuttavat ainakin itseäni. Nuo ovat aika isoja asioita suuressa syiden ja seurausten ketjussa. Ei kenenkään, jota asia ei liikuta, tarvitse reagoida viestiin. Vastaa sitten muihin viesteihin.
En minä horise. Mieti itse tarkkaan kuinka otsikoit aloittamasi ketjut. Mahd. väärinkäsityksen sattuessa et voi käskeä ketään poistumaan ketjusta, vapaalta S24:ltä.Jaa, minä olen aloittaja, enkä kaipaa poliittisia otsikoita.
Sivustolla on vain joku tauti joka on tarttuvaa ellei sitä voi hallita. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa, minä olen aloittaja, enkä kaipaa poliittisia otsikoita.
Sivustolla on vain joku tauti joka on tarttuvaa ellei sitä voi hallita.Kaikkea ei voi valita. Suomessa on sananvapaus kaikilla. Se on mahtavaa !
- Anonyymi00004
Mikä olisi sellainen "pieni tauti", joka alkaa hallita elämää ?
Jos joku tauti alkaa hallita elämää eli on elämää haittaava
ei se ole kovin "pieni" ja pitää arvioida pitäisikö mennä lääkäriin. - Anonyymi00009
Mistä aloituksessa puhutaan? Mitä tarkoitetaan? Miksi se on tehty, kun ei se kerro mitään?
- Anonyymi00010
Alottajalle :
anna hevosen huolestua
sillä on isompi pää kuin ihmsellä,
ihmisen pieneen päähän ei mahdu suuret otsikot eikä suuret huolet, - Anonyymi00011
Onkohan se luulotautia? Sitä on liikkellä. Liikkuu suusta
suuhun menetelmällä. - Anonyymi00012
Aloitus on arvoituksellinen tai minä oon toope tai sekä että :D
- Anonyymi00013
Ihmeitä tapahtuu, Hesan mummo muuttui jossain ulkomailla teknikoksi. Se on kyllä järkyttävän suuri uutinen nyy päivänäkin, kun koulutus kestää sentään vuosia, ja ykhden viestin aikana mummo valmistui.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ihmeitä tapahtuu, Hesan mummo muuttui jossain ulkomailla teknikoksi. Se on kyllä järkyttävän suuri uutinen nyy päivänäkin, kun koulutus kestää sentään vuosia, ja ykhden viestin aikana mummo valmistui.
Ajatella, että täällä meidän joukossa on ihme mummo. Kyllä teknikon tittelin saavuttaminen jättää varjoonsa kirjailijat, maalarit ja muut hanslankarit.
Onnea teknikko-mummolle!
- Anonyymi00015
Mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1733810Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523023Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63877- 93802
- 40745