Sorjan vartalon metsästäjät

Anonyymi-ap

Pasanen mainitsee että hänellä oli sorja vartalo tuohon aikaan.
https://ibb.co/5gBRXRHC

Katsotaanpa mitä mieltä lääketiede on tuosta sorjasta vartalosta. Tosin en usko että pituutta on 188cm, lähempänä 180 senttiä https://ibb.co/1Ghtb1CS
= Vaikea ylipaino.

12

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On varsin selvää että vaimo ja poika asuivat Pattayalla ja sieltä tämä villikarju hänet löysi, eikä suinkaan Phuketista.

• Anonyymi00002

Voi voi, olin 192 pitkä noita aikoja, tosin tuolloin painoa oli hieman yli 100, ei huomattavaa ylipainoa... Eikä ole vieläkään, vaan nesteturvotusta, joka menee soluihin, mutta lääketieteellisenä ihmeenä lukkiutuu niihin soluihin, hiukset on vielä kunnossa mutta harmaat, vai mitä 2010

• Anonyymi00003

Ohoh! Kas kun ei 215 senttiä. Tuo ukkeli on vähintään 130 kiloa mikäli pituutta on yli 185 senttiä, tukka on jo tuolloin leikattu itse kotiparturisetillä ja ihailit vissiin Dannyä noihin aikoihin? Minulla on vain yksi kysymys sinulle; -Miksi söit Mika Sunqvistin?
        Miksi Pattayalla?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ohoh! Kas kun ei 215 senttiä. Tuo ukkeli on vähintään 130 kiloa mikäli pituutta on yli 185 senttiä, tukka on jo tuolloin leikattu itse kotiparturisetillä ja ihailit vissiin Dannyä noihin aikoihin? Minulla on vain yksi kysymys sinulle; -Miksi söit Mika Sunqvistin?
        Miksi Pattayalla?

192 cm ja siinä 100 kg vaiheilla, olin lomalla vaimoni kanssa, olimme olleet jo monta vuotta naimisissa, hiukset on leikkattu Pattayan parturissa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

192 cm ja siinä 100 kg vaiheilla, olin lomalla vaimoni kanssa, olimme olleet jo monta vuotta naimisissa, hiukset on leikkattu Pattayan parturissa.

Painoin pienen hetken 137 kiloa sairaalassa ja mentiin kovasti nopeasti teholle, sorry vaan olen aina ollut miehen mittainen mutta koskaan en kalju.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Painoin pienen hetken 137 kiloa sairaalassa ja mentiin kovasti nopeasti teholle, sorry vaan olen aina ollut miehen mittainen mutta koskaan en kalju.

Totuustarkkailija terve! Havaitsin vilppiä.
        Suoritin sinulle pituuden ja punnituksen. Punnituksen arvioin 125 kiloksi. Jos sinä olet kuvassa 192cm niin vaimosi on noin 177 senttiä pitkä. Vaikka vaimosi seisoo hieman korkeammalla hiekalla, sille voidaan laskea maksimissaan viisi senttiä kenkineen. Silti hän olisivielä 172 senttiä pitkä.
        Ihmisten pituuserot on suurimmaksi osaksi jaloissa ja sinulla on vaimosi kanssa yhtä pitkät jalat, joten vartalomallisi muistuttaa apinaa. Totuus on jotakuinkin että vaimosi on 157cm ja sinä korkeintaan 180 senttiä. https://ibb.co/WpVQ0t30

Vyötärönympärys on usein miehillä sama kuin paino ja vyötärösi ympärys on tuossa 125cm.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Suoritin sinulle pituuden ja punnituksen. Punnituksen arvioin 125 kiloksi. Jos sinä olet kuvassa 192cm niin vaimosi on noin 177 senttiä pitkä. Vaikka vaimosi seisoo hieman korkeammalla hiekalla, sille voidaan laskea maksimissaan viisi senttiä kenkineen. Silti hän olisivielä 172 senttiä pitkä.
        Ihmisten pituuserot on suurimmaksi osaksi jaloissa ja sinulla on vaimosi kanssa yhtä pitkät jalat, joten vartalomallisi muistuttaa apinaa. Totuus on jotakuinkin että vaimosi on 157cm ja sinä korkeintaan 180 senttiä. https://ibb.co/WpVQ0t30

Vyötärönympärys on usein miehillä sama kuin paino ja vyötärösi ympärys on tuossa 125cm.

Rakkailla on mielenkiinto tarkkailla miesten vartaloja, no mielenkiinto sekin mielenkiintojen puuteessa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hienoa kun kerro mutta yksi olennainen asia unohtui, olin 188 ja painan noin 100 kiloa, eli heitti 8 senttiä ja noin 25 kiloa,.. ja selkärankareuma aiheuttaa kumaruutta, koska se vaurioittaa välilevyjä,, joten se sinun ns. totuustarkkailusta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hienoa kun kerro mutta yksi olennainen asia unohtui, olin 188 ja painan noin 100 kiloa, eli heitti 8 senttiä ja noin 25 kiloa,.. ja selkärankareuma aiheuttaa kumaruutta, koska se vaurioittaa välilevyjä,, joten se sinun ns. totuustarkkailusta.

Ok mutta äsken olit vielä 192 senttiä. Vaihtelee tuo pituutesi ja painosi samalla tavalla kuin eläkkeesi ja työhistoriasi. Mutta ehkä filosofian maistereilta sellaisetkin onnistuu takautuvasti.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ok mutta äsken olit vielä 192 senttiä. Vaihtelee tuo pituutesi ja painosi samalla tavalla kuin eläkkeesi ja työhistoriasi. Mutta ehkä filosofian maistereilta sellaisetkin onnistuu takautuvasti.

Olet harhainen... kyllä olen ollut 192 pitkä, nyt on jotain 188-186

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olet harhainen... kyllä olen ollut 192 pitkä, nyt on jotain 188-186

"olin 188 ja painoin noin 100 kiloa"
        "Olet harhainen... kyllä olen ollut 192 pitkä"

Siis kumpi versio?

• Anonyymi00010

Herman Göring oli 178 senttiä pitkä ja painoi pidätettäessä 127 kiloa ja näyttää pienemmältä.

https://image.jimcdn.com/cdn-cgi/image/width=2080,height=10000,fit=contain,format=jpg,/app/cms/storage/image/path/s2217cd0bb1220415/image/i6cb25124cd221f4c/version/1744528247/three-high-ranking-nazi-officers-walking-outdoors-in-uniform-including-one-in-a-white-double-breasted-coat.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4354
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3790
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3479
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3080
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2568
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2489
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2262
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1926
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1692
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1662
    Aihe