Kehitysvamma Ekko on luotaan pois työntävä kehitysvamma oire.
Tässä lukee mitä on kehitysvamma Ekko
Kyllä, on täysin mahdollista, että henkilöllä, jolla on diagnosoitu vain lievä älyllinen kehitysvamma (ilman virallista autismi-diagnoosia), on "Ekkoja"
Päällekkäisyys: Lievään kehitysvammaan voi liittyä neuropsykiatrisia piirteitä, jotka muistuttavat autismin kirjon oireita.
Ekkon luonne: Ekko eli erityinen mielenkiinnon kohde.
joka voi tuottaa valtavasti iloa. Se ei vaadi virallista diagnoosia ollakseen olemassa.
Kehitysvamma Ekkona on yleistä olla intensiivisesti kiinnostunut eri diagnooseista jolloin se ihminen jolla on Ekkona eri diagnoosit se kehitysvamma ihmisenä haluaa koko ajan puhua ja kirjoittaa kehitysvamma aiheesta.
Ja silloin jos muut ihmiset kieltää minua puhumaan kehitysvamma aiheesta silloin taas minulla tulee haastavaa käytöstä kun muut ihmiset joilla on Lievä Kehitysvamma ilman Kehitysvammaa Ekkoa tai ne joilla ei ole mitään älyllinen kehitysvamma diagnoosi kieltää puhumasta ja kirjoittamaan kehitysvamma aiheesta.
Minua ei ole koskaan kiinnostanut mikään vauva asiat minua on älyllinen kehitysvamma ihmisenä kiinnostanut 20v iästä asti vain Puhua kehitysvamma aiheesta ja kirjoittaa kehitysvamma aiheesta.
Kun en ymmärrä minun kaimaa Henna Annika Makkonen ihmisen aivoissa miksi sitä ei kiinnosta kirjoittaa minun kanssani vain kehitysvamma aiheesta.
Tuo Hennan Annika Makkonen esti minut Facebookissa kun uhkasin tappaa tuon Henna Annika Makkonen.
T. HENNA MARIA KOSKELA
Kehitysvamma Ekko
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760