Se, ettå joku katkera muistuttaa siitä vuosien päästä ja vaatii "vääryyden" korjaamista, on tavallaan ymmärrettävää, mutta keillä on intressi vastakommentoida jatkuvasti?
Eikö hiljaisuus olisi parasta? Ja pieni naureskelu.
Olen pitkään ihmetellyt kuinka joku viitsii niin ahkerasti laittaa seinäkiistoa jokaiseen väitteeseen. Onko se pelkkää huvia vai onko taustalla jotain muuta?
Kenellä tarve kommentoida kauppamuseokeskusteluihin
9
324
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
🥱🤫😶
- Anonyymi00002
Mitä aloittaja tahtoo aloituksellaan tosiasiassa sanoa?
Psygologi näkee tästä pelkoa ja pakkonomaista halua hallita muita ihmisä.- Anonyymi00003
Pahoittelu kirjoitusvirheestä, korjaus; Psykologi
- Anonyymi00004
Ehkä hän haluaa herätellä niitä, jotka oikeasti pitävät keskusteluja yllä, luultavasti vahingossa. Niitähän ei pidä yllä koskaan se, joka kirjoittaa ensin vaan se, joka kirjoittaa toisena.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä hän haluaa herätellä niitä, jotka oikeasti pitävät keskusteluja yllä, luultavasti vahingossa. Niitähän ei pidä yllä koskaan se, joka kirjoittaa ensin vaan se, joka kirjoittaa toisena.
Kysymys: miksi haluaa herätellä mitä hän siitä hyötyy, mikä on motiivi ???
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kysymys: miksi haluaa herätellä mitä hän siitä hyötyy, mikä on motiivi ???
No vaikka se, kun porukka valittaa, että aina käydään kauppamuseokeskustelua, niin eivätkö ne tajua, että ne itse käyvät sitä keskustelua.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No vaikka se, kun porukka valittaa, että aina käydään kauppamuseokeskustelua, niin eivätkö ne tajua, että ne itse käyvät sitä keskustelua.
Oletan, että ehkä he jopa haluavat keskustelun säilyvän. Ehkä se on heidän pienen elämän viihdettä.
- Anonyymi00008
Oli kourallinen kuntalaisia, jotka ymmärsivät kauppamuseon arvon.
Oli joukko päättäjiä, jotka ymmärsivät kauppamuseon hinnan.
Hinta ratkaisi.- Anonyymi00009
Vauh!
Yksi sentään on tajunnut totuuden!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1441103Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 62698
- 135686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541