Elisan "palvelut

Anonyymi-ap

En suosittele kenellekään kyseisen yrityksen mitään palvelua. Jouduin ottamaan Elisan valokuidun, koska taloyhtiö halusi käyttöön vain Elisa kuidun. Olin asiaa vastaan. Kuitu ei toteuttanut palvelulupaustaan jonka kerroin useita kertaa heidän kyselyissään. Pyysin kyselyn lopuksi, että heiltä otettaisiin yhteyttä, jotta asiasta pystyisi keskustelemaan. Irtisanoin kuitusopparin (onneksi oli voimassa toistaiseksi) jonka jälkeen sain takaisin soiton. Kerroin miten soittajalle miksi olin päätynyt irtisanomaan sopparin ja kerroin myös useasta takaisin soittopyynnöstäni. Soittaja oli ihmeissään Elisan "palvelusta" (viran puolesta voivotteli) ja kysyi voiko hän tehdä jotakin, että ottaisin palvelun takaisin.
Otin myös Elisa Viihde -palvelun, jossa nyt on tapahtunut Elisan kautta ottamassani striimaus palvelulupauksessa tapahtunut muutos. Yritin saada chatilla asian selvitetty ja olin yhteydessä heti klo, jolloin chat pitäisi olla auki. Mutta ei ollut vaan juttelin botti Ension kanssa ja aikaa kului. Seuraavaksi sitten tulikin, että chatti on täynnä Elisan ongelmien takia yhteydessä olevia maksavia asiakkaita. Täytin hakemuksen (ei kiinnosta maksaa älyttömän kallista maksua heidän 010... nroon) ja jätin yhteydenottopyynnön. Sain ilmoituksen, että saan yhteyden oton 7 vrk:n sisällä. Toivoa herättävä lupaus Elian kaltaiselta yritykseltä. Kun tämä pakkoliitto Elisa viihteen kanssa loppuu, en todellakaan tee heidän kanssaan mitään soppareita.
Kyseinen firma: ei jatkoon!!!!!!!!!

0

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
        Maailman menoa
        175
        4961
      2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
        Maailman menoa
        18
        4336
      3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
        Maailman menoa
        9
        3087
      4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
        Maailman menoa
        248
        2910
      5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        143
        2852
      6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
        Ikävä
        52
        2491
      7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
        Ikävä
        27