En suosittele kenellekään kyseisen yrityksen mitään palvelua. Jouduin ottamaan Elisan valokuidun, koska taloyhtiö halusi käyttöön vain Elisa kuidun. Olin asiaa vastaan. Kuitu ei toteuttanut palvelulupaustaan jonka kerroin useita kertaa heidän kyselyissään. Pyysin kyselyn lopuksi, että heiltä otettaisiin yhteyttä, jotta asiasta pystyisi keskustelemaan. Irtisanoin kuitusopparin (onneksi oli voimassa toistaiseksi) jonka jälkeen sain takaisin soiton. Kerroin miten soittajalle miksi olin päätynyt irtisanomaan sopparin ja kerroin myös useasta takaisin soittopyynnöstäni. Soittaja oli ihmeissään Elisan "palvelusta" (viran puolesta voivotteli) ja kysyi voiko hän tehdä jotakin, että ottaisin palvelun takaisin.
Otin myös Elisa Viihde -palvelun, jossa nyt on tapahtunut Elisan kautta ottamassani striimaus palvelulupauksessa tapahtunut muutos. Yritin saada chatilla asian selvitetty ja olin yhteydessä heti klo, jolloin chat pitäisi olla auki. Mutta ei ollut vaan juttelin botti Ension kanssa ja aikaa kului. Seuraavaksi sitten tulikin, että chatti on täynnä Elisan ongelmien takia yhteydessä olevia maksavia asiakkaita. Täytin hakemuksen (ei kiinnosta maksaa älyttömän kallista maksua heidän 010... nroon) ja jätin yhteydenottopyynnön. Sain ilmoituksen, että saan yhteyden oton 7 vrk:n sisällä. Toivoa herättävä lupaus Elian kaltaiselta yritykseltä. Kun tämä pakkoliitto Elisa viihteen kanssa loppuu, en todellakaan tee heidän kanssaan mitään soppareita.
Kyseinen firma: ei jatkoon!!!!!!!!!
Elisan "palvelut
Anonyymi-ap
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780