Elisan "palvelut

Anonyymi-ap

En suosittele kenellekään kyseisen yrityksen mitään palvelua. Jouduin ottamaan Elisan valokuidun, koska taloyhtiö halusi käyttöön vain Elisa kuidun. Olin asiaa vastaan. Kuitu ei toteuttanut palvelulupaustaan jonka kerroin useita kertaa heidän kyselyissään. Pyysin kyselyn lopuksi, että heiltä otettaisiin yhteyttä, jotta asiasta pystyisi keskustelemaan. Irtisanoin kuitusopparin (onneksi oli voimassa toistaiseksi) jonka jälkeen sain takaisin soiton. Kerroin miten soittajalle miksi olin päätynyt irtisanomaan sopparin ja kerroin myös useasta takaisin soittopyynnöstäni. Soittaja oli ihmeissään Elisan "palvelusta" (viran puolesta voivotteli) ja kysyi voiko hän tehdä jotakin, että ottaisin palvelun takaisin.
Otin myös Elisa Viihde -palvelun, jossa nyt on tapahtunut Elisan kautta ottamassani striimaus palvelulupauksessa tapahtunut muutos. Yritin saada chatilla asian selvitetty ja olin yhteydessä heti klo, jolloin chat pitäisi olla auki. Mutta ei ollut vaan juttelin botti Ension kanssa ja aikaa kului. Seuraavaksi sitten tulikin, että chatti on täynnä Elisan ongelmien takia yhteydessä olevia maksavia asiakkaita. Täytin hakemuksen (ei kiinnosta maksaa älyttömän kallista maksua heidän 010... nroon) ja jätin yhteydenottopyynnön. Sain ilmoituksen, että saan yhteyden oton 7 vrk:n sisällä. Toivoa herättävä lupaus Elian kaltaiselta yritykseltä. Kun tämä pakkoliitto Elisa viihteen kanssa loppuu, en todellakaan tee heidän kanssaan mitään soppareita.
Kyseinen firma: ei jatkoon!!!!!!!!!

3

290

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ensinnäkin millä tavalla muka Elisan kuitu ei ole vastannut palvelulupausta jne? Itselläni on Elisan 600 Mbit/s liittymä, joka on nimenomaan toteutettu tähän kerrostaloon tulevalla valokuidulla. Tietysti, jos taloyhtiö on päättänyt tehdä sopimuksen taloyhtiön kanssa niin siten se on päättänyt tehdä niin eikä se ole Elisan vika. Lisäksi ihmettelen suuresti miki et hoida asioitasi Oma Elisan kautta? Et kö muka ole tietoinen että se on mahdollista?

• Anonyymi00003

Itsellä kyllä hyvin toiminut ,mutta palveluta en voi sanoa samaa. Tarjouksia on tullut oma Elisaan ,mutta aina korkeampaan hintaan ja hinnat on ennestään kovat. Asiakkaan tarvetta huomioidaan erittäin huonosti, rahan terve menee edelle ja asiakas palvelijoita ei tahdo saada kiinni ,jonottaa saa ja se on suorataan raivostuttavan pitkäveteistä tuossa puljussa.

• Anonyymi00004

Elisan puolivuosikatsaus tammi–kesäkuu 2026
      -Nettovelka 1 482 miljoonaa
      -Velkaantumisaste 110,5 %

Ennen vanhaan puhuttiin vekselivetoisesta yrityksestä, nyt osakkaat täytyy vielä pitää tyytyväisenä osingoilla
      Pörssikurssit laskussa viimeiset 3 vuotta

Ja kukahan nämä kaikki maksaa - asiakkaat

Jopa elisan sähköpostinpalvelimen kuukausittainen lasku tuli maksulliseksi omaan elisan sähköpostiin vastaanotettuna laskuna, otin Telian Prepaid liittymän laskuille kun puhelimeen tulevat laskut on maksuttomia. Elisan puhelin liittymää ei ole, luovuin siitä vuosia sitten kuten datayhteydestä ja riistakameroiden liittymistä.
      Vanhaa perua olevat puhelinlangat viimeisimpänä elisan ADSL käytöstä roikkuvat seinällä. Aikaa on 3 vuotta purkaa linjat mutta on mennyt yli 3 vuotta ja linjat retkottavat paikoillaan.
      Eli ei mitään hyvää sanottavaa elisan toimista, ainut varma on että liittymien hinnat nousee ja niiden palvelut karsiutuu yksi kerrallaan pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      236
      1444
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      1000
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      762
    4. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      91
      742
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      713
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      609
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      573
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      481
    12. 31
      461
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      47
      441
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      75
      440
    15. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    17. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      400
    18. 30
      393
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      390
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      381
    Aihe