En suosittele kenellekään kyseisen yrityksen mitään palvelua. Jouduin ottamaan Elisan valokuidun, koska taloyhtiö halusi käyttöön vain Elisa kuidun. Olin asiaa vastaan. Kuitu ei toteuttanut palvelulupaustaan jonka kerroin useita kertaa heidän kyselyissään. Pyysin kyselyn lopuksi, että heiltä otettaisiin yhteyttä, jotta asiasta pystyisi keskustelemaan. Irtisanoin kuitusopparin (onneksi oli voimassa toistaiseksi) jonka jälkeen sain takaisin soiton. Kerroin miten soittajalle miksi olin päätynyt irtisanomaan sopparin ja kerroin myös useasta takaisin soittopyynnöstäni. Soittaja oli ihmeissään Elisan "palvelusta" (viran puolesta voivotteli) ja kysyi voiko hän tehdä jotakin, että ottaisin palvelun takaisin.
Otin myös Elisa Viihde -palvelun, jossa nyt on tapahtunut Elisan kautta ottamassani striimaus palvelulupauksessa tapahtunut muutos. Yritin saada chatilla asian selvitetty ja olin yhteydessä heti klo, jolloin chat pitäisi olla auki. Mutta ei ollut vaan juttelin botti Ension kanssa ja aikaa kului. Seuraavaksi sitten tulikin, että chatti on täynnä Elisan ongelmien takia yhteydessä olevia maksavia asiakkaita. Täytin hakemuksen (ei kiinnosta maksaa älyttömän kallista maksua heidän 010... nroon) ja jätin yhteydenottopyynnön. Sain ilmoituksen, että saan yhteyden oton 7 vrk:n sisällä. Toivoa herättävä lupaus Elian kaltaiselta yritykseltä. Kun tämä pakkoliitto Elisa viihteen kanssa loppuu, en todellakaan tee heidän kanssaan mitään soppareita.
Kyseinen firma: ei jatkoon!!!!!!!!!
Elisan "palvelut
Anonyymi-ap
1
268
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Ensinnäkin millä tavalla muka Elisan kuitu ei ole vastannut palvelulupausta jne? Itselläni on Elisan 600 Mbit/s liittymä, joka on nimenomaan toteutettu tähän kerrostaloon tulevalla valokuidulla. Tietysti, jos taloyhtiö on päättänyt tehdä sopimuksen taloyhtiön kanssa niin siten se on päättänyt tehdä niin eikä se ole Elisan vika. Lisäksi ihmettelen suuresti miki et hoida asioitasi Oma Elisan kautta? Et kö muka ole tietoinen että se on mahdollista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459