Minua on hämmästyttänyt se, että kun ollaan niin kiinnostuneita toisten seksuaalisuudesta, kaikki muut piirteet jäävät sivualalle. On kuin seksuaalisuuden muoto ja vastakkainen suuntautuneisuus tekisi ihmisestä ihmisen. Homoissa on paljon älykkäitä ihmisiä ja voi olla että jopa prosentuaalisesti enemmän kuin heteroissa. Sorry, mutta näin on! Ja juuri älykkyys herättää ihmisissä kunnioituksen.
Homoissa on paljon älykkäitä
5
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei muuta kuin kaveria etsimään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19260468/mista-loytaa
Kaapista ulos ja maailmalle! Silti ei tarvitse kenellekään sanoa että on gay. - Anonyymi00002
Voi voi. Pekka pilasi kaiken mihin koski.
- Anonyymi00003
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00006
Tyhmäkin saa olla.
- Anonyymi00007UUSI
Homouden eksytykseen mennessään voi mies olla älykäs, lahjakas ja värikäs tyyppi.
Mutta alkaessaan homoilemaan nuo kaikki piirteet on mennyttä muistoa...
Homoilun taustalla on tutkimuksien mukaan epäterveet suhteet joko isäänsä, äitiinsä tai sekä että.
Homot ei hae suhdetta vaan vain sexiä ja siksi pano/pako on homomaailman peruspiirre. Suhde ei merkkaa mitään. Tämäkö viisaiden puuhaa ? Ei, vaan tunne-elämän raunioiden verkkoja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780