kuinka kauan kannabis näkyy veressä?

eskoooo

kuinka kauan kannabis näkyy veressä? entäpä virtsassa?

209

100133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superhörhö

      Vuorokaudesta pariin kuukauteen. Riippuu lähtötasosta. Hyvä kukka kohottaa elimistön pitoisuuksia 5 - 50 kertaa nopeammin kuin paska kivi.

      • eskoo

        joo, yks jätkä poltti n. 1 sätkän kuivatettua kukkaa.

        meni kyllä tosi hyvin päähän..

        nyt pelottaaki että näkyykö se verikokeessa parin viikon päästä?

        ku se on päihdeseurannassa..


      • Jugi

        Virtsassa saattaa muutaman päivän, mutta veressä kauemmin jopa useita kuukausia.


      • näkyy
        eskoo kirjoitti:

        joo, yks jätkä poltti n. 1 sätkän kuivatettua kukkaa.

        meni kyllä tosi hyvin päähän..

        nyt pelottaaki että näkyykö se verikokeessa parin viikon päästä?

        ku se on päihdeseurannassa..

        Reipas saunominen/liikunta ja terveellinen syöminen sekä runsas nesteiden nauttiminen ainakin nopeuttavat poistumista.

        Raportoi tänne näkyikö thc kaverisi seurannassa. Toivotaan ettei näy.


      • eskooq
        näkyy kirjoitti:

        Reipas saunominen/liikunta ja terveellinen syöminen sekä runsas nesteiden nauttiminen ainakin nopeuttavat poistumista.

        Raportoi tänne näkyikö thc kaverisi seurannassa. Toivotaan ettei näy.

        enmä usko että nopeuttavat.. millä perusteella?


      • pahasti ?
        näkyy kirjoitti:

        Reipas saunominen/liikunta ja terveellinen syöminen sekä runsas nesteiden nauttiminen ainakin nopeuttavat poistumista.

        Raportoi tänne näkyikö thc kaverisi seurannassa. Toivotaan ettei näy.

        Ei siis pysty olemaan edes tarkkailuaikaa päihteettömänä, hyvin on asiat...
        Narkki on aina narkki.


      • suomi kuuluu meille
        pahasti ? kirjoitti:

        Ei siis pysty olemaan edes tarkkailuaikaa päihteettömänä, hyvin on asiat...
        Narkki on aina narkki.

        Cannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, henkistä tosin saattaa aiheuttaakkin. Toiseks, mikä vitun narkki jos saan kysyä?? Cannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi, tai nikotiini! Älä inise jos et tiedä asiasta MITÄÄN. Lähe nyt jumalauta ostaa sitä lekaa ja hakkaan naistas!


      • joskus kokeiltu
        suomi kuuluu meille kirjoitti:

        Cannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, henkistä tosin saattaa aiheuttaakkin. Toiseks, mikä vitun narkki jos saan kysyä?? Cannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi, tai nikotiini! Älä inise jos et tiedä asiasta MITÄÄN. Lähe nyt jumalauta ostaa sitä lekaa ja hakkaan naistas!

        Pakko kommentoida tähän et kuulostat ihan yheltä kaverilta hesas, joka puolustaa kannabista samoin perustein.


      • saatan..a
        suomi kuuluu meille kirjoitti:

        Cannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, henkistä tosin saattaa aiheuttaakkin. Toiseks, mikä vitun narkki jos saan kysyä?? Cannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi, tai nikotiini! Älä inise jos et tiedä asiasta MITÄÄN. Lähe nyt jumalauta ostaa sitä lekaa ja hakkaan naistas!

        aika idiootti taidat olla


      • thepaskajuttu
        suomi kuuluu meille kirjoitti:

        Cannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, henkistä tosin saattaa aiheuttaakkin. Toiseks, mikä vitun narkki jos saan kysyä?? Cannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi, tai nikotiini! Älä inise jos et tiedä asiasta MITÄÄN. Lähe nyt jumalauta ostaa sitä lekaa ja hakkaan naistas!

        taas maailman viisain ihminen antaa meille fakta tietoa ja asiallisesti. yritin mielessäni kuvitella onko sinulla enemmän tatuointeja vai lävistyksiä


      • Stadinkolli123
        joskus kokeiltu kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän et kuulostat ihan yheltä kaverilta hesas, joka puolustaa kannabista samoin perustein.

        * Stadis.


      • Andrei801
        eskoo kirjoitti:

        joo, yks jätkä poltti n. 1 sätkän kuivatettua kukkaa.

        meni kyllä tosi hyvin päähän..

        nyt pelottaaki että näkyykö se verikokeessa parin viikon päästä?

        ku se on päihdeseurannassa..

        moi ei se yks sätkä näy mut jos poltat viikko tolkulla niin sitten se nyky ja kauvan.
        (vinkki) juo enemmän nestettä ja mielumin sitrunamehua.
        THC-rules


      • rbhr5bh
        Jugi kirjoitti:

        Virtsassa saattaa muutaman päivän, mutta veressä kauemmin jopa useita kuukausia.

        Veressä thc näkyy 1-2 päivää eli niin kauan kun se tuntuu päässä. Virtsasta mitataan thc:n hajoamistuotteita eli näkyminen on luokkaa 7-14-21 päivää. Jälkimmäinen 21 päivää tarkoittaa runsasta käyttöä.


      • Einkiitosss
        thepaskajuttu kirjoitti:

        taas maailman viisain ihminen antaa meille fakta tietoa ja asiallisesti. yritin mielessäni kuvitella onko sinulla enemmän tatuointeja vai lävistyksiä

        Hyvä the paiskajuttu. Ei me tatuoidut ja/tai lävistetyt ihmiset haluta noita idiootteja meidän kirjoihin. :)

        T:tatskattu ylioppilas


      • vaihtoeh-heh-to
        Einkiitosss kirjoitti:

        Hyvä the paiskajuttu. Ei me tatuoidut ja/tai lävistetyt ihmiset haluta noita idiootteja meidän kirjoihin. :)

        T:tatskattu ylioppilas

        ääliö / vähä-älykki


      • huolissaan!!!!
        rbhr5bh kirjoitti:

        Veressä thc näkyy 1-2 päivää eli niin kauan kun se tuntuu päässä. Virtsasta mitataan thc:n hajoamistuotteita eli näkyminen on luokkaa 7-14-21 päivää. Jälkimmäinen 21 päivää tarkoittaa runsasta käyttöä.

        Kaverit hei! oon valvotussa koevapaudessa ja multa otettiin kusitesti tänä aamuna tiistaina klo 10.00 ja himmeenä kuulemma näky thc sellasessa 12-pikatesterissä.. Ne tulkitsi sen negatiivisena mut lähetti sen labraan ja mä pössyttelin pesällisen bongista lauantai yöllä. näkyykö labrassa 100%


      • hei!
        suomi kuuluu meille kirjoitti:

        Cannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, henkistä tosin saattaa aiheuttaakkin. Toiseks, mikä vitun narkki jos saan kysyä?? Cannabis on vaarattomampaa kuin alkoholi, tai nikotiini! Älä inise jos et tiedä asiasta MITÄÄN. Lähe nyt jumalauta ostaa sitä lekaa ja hakkaan naistas!

        Pakko kommentoida. ite olin polttanu noin 7kk, joka ikinen päivä, vähintään 2 grammaa päivässä. sit alko seulat, 17v ku olen, eli sossu pakotti. en pystyny syömään kahteen viikkoon lopettamisen jälkee, en pystyny nukkuu, masens, vapis ja hikoili aivan vitusti. eli mitenniin ei voi jäädä fyysisesti koukkuun? :) ja mulla näkyi savu lopettamisen jälkeen 6 vko eli maksimi ajan.


      • pudipää makke
        näkyy kirjoitti:

        Reipas saunominen/liikunta ja terveellinen syöminen sekä runsas nesteiden nauttiminen ainakin nopeuttavat poistumista.

        Raportoi tänne näkyikö thc kaverisi seurannassa. Toivotaan ettei näy.

        No mulla on yllätys seulat että auttaako noin 2 päivän saunominen ja vedenjuonti about 3litraa ps. Kuinka nopeesti se sit poistuis


      • WiljamiNaimaton
        Stadinkolli123 kirjoitti:

        * Stadis.

        Nimenomaan, Stadis...


      • pajaripetsa
        eskoo kirjoitti:

        joo, yks jätkä poltti n. 1 sätkän kuivatettua kukkaa.

        meni kyllä tosi hyvin päähän..

        nyt pelottaaki että näkyykö se verikokeessa parin viikon päästä?

        ku se on päihdeseurannassa..

        Poltteletko itse märkänä?. Tomauttaa ainakin parin ramman pajarit ennen seuloja ni ei tartte jännittää, näkyykö vai ei.


      • SairastavaAddikti
        pahasti ? kirjoitti:

        Ei siis pysty olemaan edes tarkkailuaikaa päihteettömänä, hyvin on asiat...
        Narkki on aina narkki.

        Tajuatko sinä väperö pelle , että puhutaan ADDIKTIO SAIRAUDESTA, TUNNE ELÄMÄN SAIRAUDESTA. Sinä varmaan olet niitä jotka lipittää viinaa hyvällä omatunnolla ja pidät itseäsi parempana, koska viina on laillista niin eihän sinulla mitään päihdeongelmaa ole jos juot joka viikonloppu, tai jopa joka päivä.


      • Kassittaja
        pudipää makke kirjoitti:

        No mulla on yllätys seulat että auttaako noin 2 päivän saunominen ja vedenjuonti about 3litraa ps. Kuinka nopeesti se sit poistuis

        Ihmisen pitäs muuteski juua jtn 3l vettä pv


      • Tuntematon1234

        Jos otti 2 hatsit jointista 3 päivää sitte niii näkyykö se seuloissa jos ne on parin päivän päästä


      • Vapaakaupunki

        Miksette kysy lääkäriltä? Jaa nii se taitaa joutua vasikoimaan? Eli haluatte kiertää ,välttää totuutta?


      • Hhh77
        pudipää makke kirjoitti:

        No mulla on yllätys seulat että auttaako noin 2 päivän saunominen ja vedenjuonti about 3litraa ps. Kuinka nopeesti se sit poistuis

        Saunominen ei auta niin paljoa koska thc on rasvaliukoinen mutta esim mulla 4 päivää aamusta iltaan pajauttelu ei näkynyt 2l vettä päivässä juonnin jälkeen enää 6vrk päästä! Se on todella paljon kiinni ihmisen aineenvaihdunnasta, painosta, liikunnasta ym eli jokainen yksilöllinen


      • Mun_tuuria
        Hhh77 kirjoitti:

        Saunominen ei auta niin paljoa koska thc on rasvaliukoinen mutta esim mulla 4 päivää aamusta iltaan pajauttelu ei näkynyt 2l vettä päivässä juonnin jälkeen enää 6vrk päästä! Se on todella paljon kiinni ihmisen aineenvaihdunnasta, painosta, liikunnasta ym eli jokainen yksilöllinen

        Mulla tuli tänää testitulokset 1kk ja 3 viikon tauon jälkeen ja thc näkyi edelleen virtsassa. Jostain luin, että thc poistuu elimistöstä 1,5kk tauon jälkeen, mutta ei näköjään omalla kohalla.


      • Oivoiioii
        rbhr5bh kirjoitti:

        Veressä thc näkyy 1-2 päivää eli niin kauan kun se tuntuu päässä. Virtsasta mitataan thc:n hajoamistuotteita eli näkyminen on luokkaa 7-14-21 päivää. Jälkimmäinen 21 päivää tarkoittaa runsasta käyttöä.

        Ootko aivan varma oon kusessa viikon päästä koe poltin 4 pv ditten


      • Anonyymi
        Hhh77 kirjoitti:

        Saunominen ei auta niin paljoa koska thc on rasvaliukoinen mutta esim mulla 4 päivää aamusta iltaan pajauttelu ei näkynyt 2l vettä päivässä juonnin jälkeen enää 6vrk päästä! Se on todella paljon kiinni ihmisen aineenvaihdunnasta, painosta, liikunnasta ym eli jokainen yksilöllinen

        En usko et vasikoi niil on kuitenki vaitiolo velvollisuus ja ssa kertoo poliisil vaa jos ne epäilee et satutat ittees tai muita sil asial min kerroit


      • Anonyymi
        Vapaakaupunki kirjoitti:

        Miksette kysy lääkäriltä? Jaa nii se taitaa joutua vasikoimaan? Eli haluatte kiertää ,välttää totuutta?

        Oon kysyny. Lääkärin kanssa googlailtiinkin thc seulojen kestoja tms. Ja kyllä niillä lääkäreillä on pakko ”vasikoid, ellei halua ottaa riskiä menettää työnsä, jos asia tulee julki. Ymmärrän tosin täysin heitä, jotka sinun mulaasi kiertää ja välttää totuutta. Meikäläiseltä lähtis rauhottavat pahimmassa tapauksessa positiivisesta kannabiksesta, joka tietenkin pahentaisi elämänlaatuani.


      • Anonyymi
        pahasti ? kirjoitti:

        Ei siis pysty olemaan edes tarkkailuaikaa päihteettömänä, hyvin on asiat...
        Narkki on aina narkki.

        Xdd


      • Anonyymi
        joskus kokeiltu kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän et kuulostat ihan yheltä kaverilta hesas, joka puolustaa kannabista samoin perustein.

        Ei niille jotka ajattelee kannabiksen olevan millään tavalla pahaksi voi puhua järkeä siinä on jälkeenjäänyt ihminen sille ei voi mitään sellaisia ihmisiä on helvetisti ympärillä koko ajan.
        Ihmiset polttavat kannabista koko elämänsä ja elävät 10kertaa hauskemman ja pidemmältä tuntuvan elämän ja tänne sivustolle tulee 40vuotiaita kareneja jotka polttavat tupakkaa ja tulevat kuolemaan syöpään 5 vuoden sisällä haukkumaan kannabiksen polttajia narkkareiksi.. Pitäkää hauska loppupäivä 👋


      • Anonyymi
        Mun_tuuria kirjoitti:

        Mulla tuli tänää testitulokset 1kk ja 3 viikon tauon jälkeen ja thc näkyi edelleen virtsassa. Jostain luin, että thc poistuu elimistöstä 1,5kk tauon jälkeen, mutta ei näköjään omalla kohalla.

        Oot alien..
        Mulla oli kusitesti 4pv runsaan ja pitkän käytön jälkeen en juonu kuin vaan normaalisti vettä ja testit tuli yllätäen ja ei näkynyt testeissä


      • Anonyymi
        Jugi kirjoitti:

        Virtsassa saattaa muutaman päivän, mutta veressä kauemmin jopa useita kuukausia.

        Vitun idiootti tajuathan että thc on rasva pitoinen eli tarttuu kusee paremmin kuin vereen vitun aasi


      • Anonyymi
        näkyy kirjoitti:

        Reipas saunominen/liikunta ja terveellinen syöminen sekä runsas nesteiden nauttiminen ainakin nopeuttavat poistumista.

        Raportoi tänne näkyikö thc kaverisi seurannassa. Toivotaan ettei näy.

        Toivottavasti näkyy ja potkasevat sinut ulos hoidosta kuluttamasta yhteiskunnan varoja.Elämä on valintoja.En ole nähnyt elämäni aikana yhtään onnellista huumeiden käyttäjää tai joka olis päihteillä elämänsä saanut kuntoon.


      • Anonyymi
        Einkiitosss kirjoitti:

        Hyvä the paiskajuttu. Ei me tatuoidut ja/tai lävistetyt ihmiset haluta noita idiootteja meidän kirjoihin. :)

        T:tatskattu ylioppilas

        Olet siis lakkipäinen sossupummi


      • Anonyymi
        hei! kirjoitti:

        Pakko kommentoida. ite olin polttanu noin 7kk, joka ikinen päivä, vähintään 2 grammaa päivässä. sit alko seulat, 17v ku olen, eli sossu pakotti. en pystyny syömään kahteen viikkoon lopettamisen jälkee, en pystyny nukkuu, masens, vapis ja hikoili aivan vitusti. eli mitenniin ei voi jäädä fyysisesti koukkuun? :) ja mulla näkyi savu lopettamisen jälkeen 6 vko eli maksimi ajan.

        Poltitko siis jokapvä raakaa puhdasta kukkaa? Ei tupakin kanssa?


      • Anonyymi
        joskus kokeiltu kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän et kuulostat ihan yheltä kaverilta hesas, joka puolustaa kannabista samoin perustein.

        Tää on selkee kyläjuntti


      • Anonyymi
        pajaripetsa kirjoitti:

        Poltteletko itse märkänä?. Tomauttaa ainakin parin ramman pajarit ennen seuloja ni ei tartte jännittää, näkyykö vai ei.

        Jep:)


      • Anonyymi
        Jugi kirjoitti:

        Virtsassa saattaa muutaman päivän, mutta veressä kauemmin jopa useita kuukausia.

        Eli mulla huomenna testi. Eli ei mitään hätää sit. Koska en oo polttanut mitään.


      • Anonyymi
        eskooq kirjoitti:

        enmä usko että nopeuttavat.. millä perusteella?

        Käry kävi? Heh heh heheeeee...


      • Anonyymi
        Einkiitosss kirjoitti:

        Hyvä the paiskajuttu. Ei me tatuoidut ja/tai lävistetyt ihmiset haluta noita idiootteja meidän kirjoihin. :)

        T:tatskattu ylioppilas

        Homotatskat?


      • Anonyymi
        Jugi kirjoitti:

        Virtsassa saattaa muutaman päivän, mutta veressä kauemmin jopa useita kuukausia.

        Eiku justiin toisin päin...... kokemusta on.


      • Anonyymi
        saatan..a kirjoitti:

        aika idiootti taidat olla

        Käytä niin tiedät. Yhdessä vuorokaudessa häviää suurin kaipuu. Siis paljon nopeammin kuin tupakasta.


      • Anonyymi
        hei! kirjoitti:

        Pakko kommentoida. ite olin polttanu noin 7kk, joka ikinen päivä, vähintään 2 grammaa päivässä. sit alko seulat, 17v ku olen, eli sossu pakotti. en pystyny syömään kahteen viikkoon lopettamisen jälkee, en pystyny nukkuu, masens, vapis ja hikoili aivan vitusti. eli mitenniin ei voi jäädä fyysisesti koukkuun? :) ja mulla näkyi savu lopettamisen jälkeen 6 vko eli maksimi ajan.

        No dösäs ihmeellinen hemmo olet😆 itse poltin tossa 3 vuotta joka päivä 1-4 grammaa ja sattuneista syistä oli pakko vaan lopettaa niin ei mitään ongelmaa. Muutamana päivänä mieli teki xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niille jotka ajattelee kannabiksen olevan millään tavalla pahaksi voi puhua järkeä siinä on jälkeenjäänyt ihminen sille ei voi mitään sellaisia ihmisiä on helvetisti ympärillä koko ajan.
        Ihmiset polttavat kannabista koko elämänsä ja elävät 10kertaa hauskemman ja pidemmältä tuntuvan elämän ja tänne sivustolle tulee 40vuotiaita kareneja jotka polttavat tupakkaa ja tulevat kuolemaan syöpään 5 vuoden sisällä haukkumaan kannabiksen polttajia narkkareiksi.. Pitäkää hauska loppupäivä 👋

        Tsori mut omalla kokemuksella voin sanoa ettei se ihan noinkaan ole. Tottakai jos osaat handlata sun polttamisen kuten mm. Ei joka päivä niin sitten toimii elämän sivuseuralaisena mainiosti. Jos lähet yhtään sekoilee et alat polttaa joka päivä ei ne kaverit sitten kauaa kattele mahdollisesta muijasta puhumattakaan. Mitä tulee rahoihin niin minne menee 6/7 osaa kaikesta mitä saat


      • Anonyymi
        joskus kokeiltu kirjoitti:

        Pakko kommentoida tähän et kuulostat ihan yheltä kaverilta hesas, joka puolustaa kannabista samoin perustein.

        Hesas😂


    • gerbera

      eikös kannabis ole rasvaliukoinen?silloin näkyy pidemmän aikaa veressä..korjatkaa jos olen väärässä

    • dj esko on niiiiin edellist...

      Rasvaliukoisena kannabis näkyy jopa kolme kuukautta testeissä. Varmuudella se näkyy kuukauden tai kaksi käytöstä, oli se sitten kukkaa tai paskaa levyä. Veressä siis, virtsassa näkyy pari vuorokautta.

      Päihdeseurannassa ei tietenkään mitään hiustestejä tehdä, mutta ihan palstalaisten mielenkiinnon herättämiseksi huomautan, että hiusanalyysillä saa selville kaikki aineet, jotka hiuksen kasvaessa ovat olleet käytössä (tupakkaa, kahvia ja alkoholia myöten). Eli, jos olet hörhö, elä ole hippi, ole skini.

      (Hiusanalyysi on käytössä mm. lopeta ja voita kilpailussa, jossa joku tupakoinnin lopettanut voittaa pätää, elikkäs voittaja tutkitaan, että onko hän ollut polttamatta sen kuukauden vaiko ei.)

      • thc

        "hiustesti" on rikosoikeudellinen pakkokeino ja tällöin tätä menetelmää ei voi käyttää esim työpaikan huumetestissä, sen käyttö edelyttää epäiltyä rikoksesta josta seuraa vähintään puolivuotta vankeutta.


      • esko
        thc kirjoitti:

        "hiustesti" on rikosoikeudellinen pakkokeino ja tällöin tätä menetelmää ei voi käyttää esim työpaikan huumetestissä, sen käyttö edelyttää epäiltyä rikoksesta josta seuraa vähintään puolivuotta vankeutta.

        sitä siis voi oikeasti nopeuttaa saunomisella ja nesteiden nauttimisella??


      • eskoo
        esko kirjoitti:

        sitä siis voi oikeasti nopeuttaa saunomisella ja nesteiden nauttimisella??

        vaikuttaako se kuinka paljon on vetänyt? siihen että näkyy kokeissa.. kaveri ei kyllä ottanut kuin muutamat savut..


      • Jugi
        eskoo kirjoitti:

        vaikuttaako se kuinka paljon on vetänyt? siihen että näkyy kokeissa.. kaveri ei kyllä ottanut kuin muutamat savut..

        Lope Esko se kannabiksen poltto ja hanki töitä. Äläkä täällä kysele tyhmyyksiesi seurauksista toisten tekemänä.


      • jouni
        Jugi kirjoitti:

        Lope Esko se kannabiksen poltto ja hanki töitä. Äläkä täällä kysele tyhmyyksiesi seurauksista toisten tekemänä.

        sitruunavettä niin uskomattomasti niin ei näy.


      • tietäjät koolla

        Siis varmuudella voin sanoa ainakin omien kokemuksieni kautta että näkyy ainaki viikon "selvästi" kusessa. Ja minulle kerrottii että kaksi viikko on aika maksimi virtsasta otettujen näytteiden perusteella löytää kannabinoideja.
        Veressä näkyy 1-2kuukautta.


      • työssä käyvä pössy
        Jugi kirjoitti:

        Lope Esko se kannabiksen poltto ja hanki töitä. Äläkä täällä kysele tyhmyyksiesi seurauksista toisten tekemänä.

        Painu jätkä vittuun kun et mistään mitään tajua


      • eskoo kirjoitti:

        vaikuttaako se kuinka paljon on vetänyt? siihen että näkyy kokeissa.. kaveri ei kyllä ottanut kuin muutamat savut..

        esko oon ollu 9p polttamatta ja meen 4p päästä testiin kerronpa sit mikä tulos on mut ku seula menee laboratorio vitaliin, mun paikkakunnalla testi näkyy positiivisena jos oon esim. sellaisessa autossa jossa poltettu arvaa ottiko päähä 9kk kävi autokoulun luennolla et sais ajo luvan enkä edes silloin polttanut ihan oikeesti nyt poltan silloin kun saatavalla hyvää esim. nyt odottamassa tuolla laatikossa härniksi, sen tiedon tiijän et alkoholi puhallu on nekatiivinen jos juot 2 kilometrin aikana etikkaviiniä ja sitruuna juomaa sitä pikkupulloa puolet kummastaki tulos on puhalluksessa 0 omin silmin nähnyt ja kavereita käyttäny a-klinikalla hakemas reseptejä ympäri päissään, mut siskuset täytyy olla jees! hitto minkä näköstä ku kaverit vetää juomat lärviin irvistelemällä ei auta ku toivoa et tulos on negatiivinen(ongelma ratkaistu)


      • Windom on E
        safiirisafiiri kirjoitti:

        esko oon ollu 9p polttamatta ja meen 4p päästä testiin kerronpa sit mikä tulos on mut ku seula menee laboratorio vitaliin, mun paikkakunnalla testi näkyy positiivisena jos oon esim. sellaisessa autossa jossa poltettu arvaa ottiko päähä 9kk kävi autokoulun luennolla et sais ajo luvan enkä edes silloin polttanut ihan oikeesti nyt poltan silloin kun saatavalla hyvää esim. nyt odottamassa tuolla laatikossa härniksi, sen tiedon tiijän et alkoholi puhallu on nekatiivinen jos juot 2 kilometrin aikana etikkaviiniä ja sitruuna juomaa sitä pikkupulloa puolet kummastaki tulos on puhalluksessa 0 omin silmin nähnyt ja kavereita käyttäny a-klinikalla hakemas reseptejä ympäri päissään, mut siskuset täytyy olla jees! hitto minkä näköstä ku kaverit vetää juomat lärviin irvistelemällä ei auta ku toivoa et tulos on negatiivinen(ongelma ratkaistu)

        Opettele kirjoittamaan. Tuohon tyyliin kirjoitetut tekstit alkaa sattumaan päähän kun niitä lukee. :(

        Kappalejakoja kannattaa käyttää, samoin kuin isoja alkukirjaimia ja muita välimerkkejä, tyyliin piste ja pilkku. Niillä pääsee jo pitkälle...

        Ja en ole mikään tiukkanutturainen konservatiivi vaan polttelija itsekin.


      • Kuumatka
        safiirisafiiri kirjoitti:

        esko oon ollu 9p polttamatta ja meen 4p päästä testiin kerronpa sit mikä tulos on mut ku seula menee laboratorio vitaliin, mun paikkakunnalla testi näkyy positiivisena jos oon esim. sellaisessa autossa jossa poltettu arvaa ottiko päähä 9kk kävi autokoulun luennolla et sais ajo luvan enkä edes silloin polttanut ihan oikeesti nyt poltan silloin kun saatavalla hyvää esim. nyt odottamassa tuolla laatikossa härniksi, sen tiedon tiijän et alkoholi puhallu on nekatiivinen jos juot 2 kilometrin aikana etikkaviiniä ja sitruuna juomaa sitä pikkupulloa puolet kummastaki tulos on puhalluksessa 0 omin silmin nähnyt ja kavereita käyttäny a-klinikalla hakemas reseptejä ympäri päissään, mut siskuset täytyy olla jees! hitto minkä näköstä ku kaverit vetää juomat lärviin irvistelemällä ei auta ku toivoa et tulos on negatiivinen(ongelma ratkaistu)

        tohon voi sanoa OTAPPA KUNDI käteen se mitä sul tukan alle on sattunut JÄÄMÄÄN :D :v :v :v kipi testeihin ::D


    • juuri tulekset saanut

      ei ainakaan 3 kk pidempään.. poltin itse 3kk sitten kannabista 4 kertaa aika tuhdin määrän 2 pv aikana.. viimeviikolla oli testit ja pisuttelin negatiiviset.. veressä kannabis näkyy vielä vähemmän aikaa..

      • näkyy pidempään

        veressä vai virtsassa? ite vasta viikko sitte pössyttelin ja ens viikol on lääkäri:S jos et mee erikseen huumetestiin ni huomaaks ne sit sitä verikokees? tai siis jos on vaik ollu flunssas ja ne ottaa verikokeen ni tarviiko pelätä et ne huomaa kukan polton jos ne ei sitä pääasiallisesti tutki?


      • budha44
        näkyy pidempään kirjoitti:

        veressä vai virtsassa? ite vasta viikko sitte pössyttelin ja ens viikol on lääkäri:S jos et mee erikseen huumetestiin ni huomaaks ne sit sitä verikokees? tai siis jos on vaik ollu flunssas ja ne ottaa verikokeen ni tarviiko pelätä et ne huomaa kukan polton jos ne ei sitä pääasiallisesti tutki?

        Mitä jos sanois testin pitäjälle, mikäli positiivinen tulos löytyis et, "kävin tossa viime viikonloppuna Amsterdamissa, että saattaa löytyä jotakin" ?


      • TH-C
        budha44 kirjoitti:

        Mitä jos sanois testin pitäjälle, mikäli positiivinen tulos löytyis et, "kävin tossa viime viikonloppuna Amsterdamissa, että saattaa löytyä jotakin" ?

        Tottakai siis veres näkyy kauemmin THC kuin virtsas. Virtsas ehk korkeintaan 2vkoo (mut riippuu tietty ihan määräst, paljon pajauttaa). Ite pajautin joku 5g, ni näky viel 1 ½ kk:n pääst (yleensä kyl enemmän), mut riippuu ihan ihmisest. Aikalail koko, sukupuoli, ikä vaikuttaa THC vaikutukseen.
        Ja tost veden juomisest viel sen verran, et kuka täysjärkinen ihminen jaksaa juoda päiväs about ~ 8-10l vettä? ite yritin, mut päädyin 5 l:n. Aika turhaa hommaa, saa vaa kiduttaa itteensä, et testit näyttäis negaa. Mieluummi lykkäis niit, jos pytyis! Tsemii kaikil x)


      • Nauttikaamme oluesta
        TH-C kirjoitti:

        Tottakai siis veres näkyy kauemmin THC kuin virtsas. Virtsas ehk korkeintaan 2vkoo (mut riippuu tietty ihan määräst, paljon pajauttaa). Ite pajautin joku 5g, ni näky viel 1 ½ kk:n pääst (yleensä kyl enemmän), mut riippuu ihan ihmisest. Aikalail koko, sukupuoli, ikä vaikuttaa THC vaikutukseen.
        Ja tost veden juomisest viel sen verran, et kuka täysjärkinen ihminen jaksaa juoda päiväs about ~ 8-10l vettä? ite yritin, mut päädyin 5 l:n. Aika turhaa hommaa, saa vaa kiduttaa itteensä, et testit näyttäis negaa. Mieluummi lykkäis niit, jos pytyis! Tsemii kaikil x)

        Kun juo olutta 6 keskaria yhteen menoon (0,33) ja ei näy veressä eikä kusessa enää 15 tunnin jälkeen ;)

        Ei oo narkkareilla helppoo ku pittää kaikkia jippoja kokeilla et selviää testeistä toista se on meillä alkon nauttijoilla ei huolen häivää ja voimme vaan naureskella narkkareille posket kipeinä :)


      • miksi rikollinen?!?
        Nauttikaamme oluesta kirjoitti:

        Kun juo olutta 6 keskaria yhteen menoon (0,33) ja ei näy veressä eikä kusessa enää 15 tunnin jälkeen ;)

        Ei oo narkkareilla helppoo ku pittää kaikkia jippoja kokeilla et selviää testeistä toista se on meillä alkon nauttijoilla ei huolen häivää ja voimme vaan naureskella narkkareille posket kipeinä :)

        mä olen huomannut sen että pieni polttaminen satunnaisesti on paljon terveellisempää kun alkoholi. sopii minulle paremmin, ei tule hölmöiltyä mitään. Ikävä kyllä laki täällä on sitä vastaan, ja en mitenkään haluaisi tehdä itsestäni rikollista sitä joskus nauttimalla. Ikävä tilanne. Joskus olen joutunut verikokeeseen ratista ja olin joskus aikaa sitten sitä ennen polttanut, enkä edes muistanut milloin ja se pirulainen näkyi vielä verikokeessa. No siitä sitten tuli seuraamus. Mutta sanoisin että alkoholi on turmiollista, satunnainen pilven polttelu ei. Olen hyvin palkatussa työssä käyvä aikuinen mies. Helppo sanoa narkkariksi jos ei tiedä eikä ole aiheeseen tutustunut.


      • asdfgr
        Nauttikaamme oluesta kirjoitti:

        Kun juo olutta 6 keskaria yhteen menoon (0,33) ja ei näy veressä eikä kusessa enää 15 tunnin jälkeen ;)

        Ei oo narkkareilla helppoo ku pittää kaikkia jippoja kokeilla et selviää testeistä toista se on meillä alkon nauttijoilla ei huolen häivää ja voimme vaan naureskella narkkareille posket kipeinä :)

        Ja paskapuhetta tämäkin, kyllä se maksa-arvoista näkyy sekin. Sitä paitsi satunnainen polttelu on paljon suotavampaa kun juua viinaa.


      • Vara konsuli
        budha44 kirjoitti:

        Mitä jos sanois testin pitäjälle, mikäli positiivinen tulos löytyis et, "kävin tossa viime viikonloppuna Amsterdamissa, että saattaa löytyä jotakin" ?

        Ei auta.Kun on päihdeseurannassa varsinkin huumekäytöstä kiinni jäänyt ei voi poltella missään päin maailmaa.Monet eivät näytä ymmärtävän sitä,että suomen laki koskee suomen kansalaista vaikka ambomaalla.Monet pedot on jäänyt kiinni vaikka afrikassa saa 10 vuotiasta laillisesti,mutta linnaa tulee jos käryää ja palaa suomeen.Eli suomen kansalaisen panokaverin on aina oltava vähintäin 16v.
        Samoin jos polttelee tai puuhaa muuta huumeissa ulkomailla ja vaikka ei siellä maassa saisi mitään tuomiota voidaan suomessa tuomita edellyttäen tietenkin todisteista.


      • keke_100
        TH-C kirjoitti:

        Tottakai siis veres näkyy kauemmin THC kuin virtsas. Virtsas ehk korkeintaan 2vkoo (mut riippuu tietty ihan määräst, paljon pajauttaa). Ite pajautin joku 5g, ni näky viel 1 ½ kk:n pääst (yleensä kyl enemmän), mut riippuu ihan ihmisest. Aikalail koko, sukupuoli, ikä vaikuttaa THC vaikutukseen.
        Ja tost veden juomisest viel sen verran, et kuka täysjärkinen ihminen jaksaa juoda päiväs about ~ 8-10l vettä? ite yritin, mut päädyin 5 l:n. Aika turhaa hommaa, saa vaa kiduttaa itteensä, et testit näyttäis negaa. Mieluummi lykkäis niit, jos pytyis! Tsemii kaikil x)

        se THC pysyy kehossa about 2-5 tuntii mut sit ne kannabinoidit on ne jost jäät kiinni ne pysyy kehossa ton max 3kk jos thc:tä ois kehossa 3kk sit ois aika pitkä trippi :D


      • Jypä
        Nauttikaamme oluesta kirjoitti:

        Kun juo olutta 6 keskaria yhteen menoon (0,33) ja ei näy veressä eikä kusessa enää 15 tunnin jälkeen ;)

        Ei oo narkkareilla helppoo ku pittää kaikkia jippoja kokeilla et selviää testeistä toista se on meillä alkon nauttijoilla ei huolen häivää ja voimme vaan naureskella narkkareille posket kipeinä :)

        Sä oot niin pullossa asunut juntti... Mene juomaa viinaa ja hakkaa muijaas eiks jeh?


      • mielummin kannabisti
        Nauttikaamme oluesta kirjoitti:

        Kun juo olutta 6 keskaria yhteen menoon (0,33) ja ei näy veressä eikä kusessa enää 15 tunnin jälkeen ;)

        Ei oo narkkareilla helppoo ku pittää kaikkia jippoja kokeilla et selviää testeistä toista se on meillä alkon nauttijoilla ei huolen häivää ja voimme vaan naureskella narkkareille posket kipeinä :)

        alkoholi on liuotin!! mitä semmonen tekee päälle??? kannabis on yrtti! mitä se tekee päälle? eii mitään :D en oo ikinä kuullu et joku ois pajareissa tehny mitään pahaa kellekkään :D et mä nauran sulle paskasesti ku imet sitä tärpättiä ja sanot hyvästi aivosoluille :DDD ps. älä lyö vaimoos liian kovaa semmonen sattuu :/ ainii ja lisättäköön vielä nyt tähän et toi on aika huvittavaa ku denat kutsuu pajapäitä narkeiks :D


      • vilijonkka2
        näkyy pidempään kirjoitti:

        veressä vai virtsassa? ite vasta viikko sitte pössyttelin ja ens viikol on lääkäri:S jos et mee erikseen huumetestiin ni huomaaks ne sit sitä verikokees? tai siis jos on vaik ollu flunssas ja ne ottaa verikokeen ni tarviiko pelätä et ne huomaa kukan polton jos ne ei sitä pääasiallisesti tutki?

        Kuinka kauan näkyy kun polttanut noin 3 vuotta päivittäin noin 1.5g kukkaa töiden jälkeen?


      • kukaties1
        TH-C kirjoitti:

        Tottakai siis veres näkyy kauemmin THC kuin virtsas. Virtsas ehk korkeintaan 2vkoo (mut riippuu tietty ihan määräst, paljon pajauttaa). Ite pajautin joku 5g, ni näky viel 1 ½ kk:n pääst (yleensä kyl enemmän), mut riippuu ihan ihmisest. Aikalail koko, sukupuoli, ikä vaikuttaa THC vaikutukseen.
        Ja tost veden juomisest viel sen verran, et kuka täysjärkinen ihminen jaksaa juoda päiväs about ~ 8-10l vettä? ite yritin, mut päädyin 5 l:n. Aika turhaa hommaa, saa vaa kiduttaa itteensä, et testit näyttäis negaa. Mieluummi lykkäis niit, jos pytyis! Tsemii kaikil x)

        mitä ihmettä täällä kaikki sekoilee. Veressä vielä kuukausien päästä?!
        Mistä tuollaista gannaa löytyy. Lienee geenimanipuloitua. itselläni ei ole koskaan kolissut kuin 3-4 tuntia. Onneksi alkoholi ei jää vereen kuukausiksi, voisi olla vapun jälkeen kesäliikenne hurjaa.


      • Helmiä sioille
        kukaties1 kirjoitti:

        mitä ihmettä täällä kaikki sekoilee. Veressä vielä kuukausien päästä?!
        Mistä tuollaista gannaa löytyy. Lienee geenimanipuloitua. itselläni ei ole koskaan kolissut kuin 3-4 tuntia. Onneksi alkoholi ei jää vereen kuukausiksi, voisi olla vapun jälkeen kesäliikenne hurjaa.

        Mm. On se kumminkin vähän eri asia että kuinka kauan "efekti" kestää kuin että miten kauan aikaa sen käyttö voidaan todeta jälkeenpäin.


      • päihdeseurantaloppuu
        vilijonkka2 kirjoitti:

        Kuinka kauan näkyy kun polttanut noin 3 vuotta päivittäin noin 1.5g kukkaa töiden jälkeen?

        itse kun poltin noin vuoden verran päivittäin ja määrät vaihteli laajasti 0.5-4g ja kaverilla sama homma niin sillä näkyi 2viikkoa niinku mullaki mutta riippuu aina paljon polttaa ja kuinka usein jos poltat vain vaikka kerran kuukaudessa niin lähtee jo päivässä kahdessa pois virtsatesteissä ainakin


      • Lörkyt
        keke_100 kirjoitti:

        se THC pysyy kehossa about 2-5 tuntii mut sit ne kannabinoidit on ne jost jäät kiinni ne pysyy kehossa ton max 3kk jos thc:tä ois kehossa 3kk sit ois aika pitkä trippi :D

        THC:n hajoamis tuotteita katotaan seuloissa sekä aktiivista thc:tä eikä kannabinoideja.


      • Hhh77
        TH-C kirjoitti:

        Tottakai siis veres näkyy kauemmin THC kuin virtsas. Virtsas ehk korkeintaan 2vkoo (mut riippuu tietty ihan määräst, paljon pajauttaa). Ite pajautin joku 5g, ni näky viel 1 ½ kk:n pääst (yleensä kyl enemmän), mut riippuu ihan ihmisest. Aikalail koko, sukupuoli, ikä vaikuttaa THC vaikutukseen.
        Ja tost veden juomisest viel sen verran, et kuka täysjärkinen ihminen jaksaa juoda päiväs about ~ 8-10l vettä? ite yritin, mut päädyin 5 l:n. Aika turhaa hommaa, saa vaa kiduttaa itteensä, et testit näyttäis negaa. Mieluummi lykkäis niit, jos pytyis! Tsemii kaikil x)

        Vettä voi myös juoda liikaa! Seuraus aivopöhö! 2-3l hyvä suositus riippuen tietysti hikoileeko jne


    • 123qweasd2335r32

      Ostat apteekista kyy pakkauksen, se puhdistaa veresi ja kannabis ei näy enää veräässä päivän jälkeen...

      • Käärmeen lumoaja

        Kyy-pakkaus auttaa todellakin en tosin tiedä mihinkä sen "teho"tässä perustuu mutta näkyy toimivan.On meinaan niin monelta taholta testattu ja hyväksi havaittu ;))))


      • -..-,.,.,.
        Käärmeen lumoaja kirjoitti:

        Kyy-pakkaus auttaa todellakin en tosin tiedä mihinkä sen "teho"tässä perustuu mutta näkyy toimivan.On meinaan niin monelta taholta testattu ja hyväksi havaittu ;))))

        Että jos siis menee lääkäriin ihan normaali verikokeisiin, niin näkyykö THC vaikka sitä ei erikseen testattaisi veressä? Vai pitääkö olla joku tarkempi huumeseula verikoe?


      • a v o
        -..-,.,.,. kirjoitti:

        Että jos siis menee lääkäriin ihan normaali verikokeisiin, niin näkyykö THC vaikka sitä ei erikseen testattaisi veressä? Vai pitääkö olla joku tarkempi huumeseula verikoe?

        Ei toimi kyy pakkaus !
        Pikakusitestissä aineet ei näy, mutta kun lähetetään kusi labraan niin kaikki näkyy !

        Näin kävi...


      • Shit
        a v o kirjoitti:

        Ei toimi kyy pakkaus !
        Pikakusitestissä aineet ei näy, mutta kun lähetetään kusi labraan niin kaikki näkyy !

        Näin kävi...

        Sama homma itellä edessä, miten paljon käytit ja kauan väliä testiin?


      • gfggfg

        sä et näköjään tiedä mistää mitää,kyypakkaus poistaa myrkyt elimistöstä mutta kyllä se kannabis huumeseulassa näkyy,ei se vaikuta siihen mitenkään,kannabis on rasvaliukosta ja se näkyy pitkään eikä siihen auta mikään muu ku aika,kusitesteis veden juominen saattaa auttaa jos purkkiin menee melkeen vaan vettä,mut sekään ei oo varma.níin eli kyypakkaus ei auta poistamaan huumejäämiä elimistöstä,ja tämä oli tietoa ei kuulopuhetta!siis mitään huumettä se kyypakkaus ei poista jos lääkäri kattoo verestä huumejäämiä!


      • Käärmeen lumoaja kirjoitti:

        Kyy-pakkaus auttaa todellakin en tosin tiedä mihinkä sen "teho"tässä perustuu mutta näkyy toimivan.On meinaan niin monelta taholta testattu ja hyväksi havaittu ;))))

        oon kuullut tuon saman esim. poika ja tyttö kodeis käyttävät tätä menetelmää ja on tehokas


    • Sebe-Susi

      näkyy testeissä pidempään jos on polttanut paljon. Ennen testiä kannattaa juoda aivan saatanasti vettä ja ottaa multitabseja ja syödä metukkaa vaikka puoli kiloa. Suolot ja hivenaineet tummentavat virtsaa. Runsas vesi taas laimentaa kannabisjäämiä. Juo niin paljon kuin uskallat. Sitten kuset kuin palokunnan hevonen. Testattu käytännössä 4 päivää runsaasta polttamisesta.

      • -420-

        berokkaa ja nestettä paljon.


      • Wattiko
        -420- kirjoitti:

        berokkaa ja nestettä paljon.

        Elämää ja erotiikkaa.


      • joo hyvin sanottu pitää juoda niin et halkee heh hee!.!.! joo yleensä tekee sen kuin ikäänkuin vaistomaisesti mee testiin ja juo aamu et korvista tulee ulos heh hee!!! :)


    • sssdsipuli

      eli näkyykö kannabis normaaleissa verikokeissa (astman takia olisi edessä) ?

      • fgfjfh

        Ei näy normaaleissa verikokeissa.


    • Harmittaa45425352

      Itse olen ollut nyt a-klinikalla "hoidossa" ja 2kk tauon jälkeen kannabis näkyy edelleen huumetesteissä positiivisena.

      Takana noin 10 vuotta päivittäiskäyttöä useita grammoja vuorokaudessa.

      Ihan vaan tiedoksi jos jotain sattuu kiinnostamaan.

      • WanhanLiitonMies68

        Ihme juttuja täällä. Alkoholistina voin sanoa että kiskon bissee minkä kiskon ja puhallan sit parin päivän jälkeen nollat ja that's it. Mitään ihme veri- yms pelletestejä ei tartte. Gamma-GT on hiukka koholla mutta sekin laskee aika nopeesti. Tollaset huumehörhöjen kikkailut ja veri/virtsakokeet on ihan hanurista. Ja käyn töissä ihan normaalisti, 42-vee mies, perusterve.


      • kannabisti1
        WanhanLiitonMies68 kirjoitti:

        Ihme juttuja täällä. Alkoholistina voin sanoa että kiskon bissee minkä kiskon ja puhallan sit parin päivän jälkeen nollat ja that's it. Mitään ihme veri- yms pelletestejä ei tartte. Gamma-GT on hiukka koholla mutta sekin laskee aika nopeesti. Tollaset huumehörhöjen kikkailut ja veri/virtsakokeet on ihan hanurista. Ja käyn töissä ihan normaalisti, 42-vee mies, perusterve.

        vai että oikee vanhanliitonpuli :DD suosittelen sunki vaihtaa liuottimet kannabikseen! vois nimittäi olla seuraavana päivänä iha hyvä olo ja ei ois tullu sillo aikoinaa hakattua vaimoa ja lapsia pihalle :DD


      • Narkomaani
        WanhanLiitonMies68 kirjoitti:

        Ihme juttuja täällä. Alkoholistina voin sanoa että kiskon bissee minkä kiskon ja puhallan sit parin päivän jälkeen nollat ja that's it. Mitään ihme veri- yms pelletestejä ei tartte. Gamma-GT on hiukka koholla mutta sekin laskee aika nopeesti. Tollaset huumehörhöjen kikkailut ja veri/virtsakokeet on ihan hanurista. Ja käyn töissä ihan normaalisti, 42-vee mies, perusterve.

        Olet todella ahdasmielinen luuseri! Itse olet alkkis ja kehtaatkin leikkiä jotain vitun parempaa ihmistä kuin huumeiden käyttäjät. Olet pelle :-)


      • !"#¤%&/()=?
        WanhanLiitonMies68 kirjoitti:

        Ihme juttuja täällä. Alkoholistina voin sanoa että kiskon bissee minkä kiskon ja puhallan sit parin päivän jälkeen nollat ja that's it. Mitään ihme veri- yms pelletestejä ei tartte. Gamma-GT on hiukka koholla mutta sekin laskee aika nopeesti. Tollaset huumehörhöjen kikkailut ja veri/virtsakokeet on ihan hanurista. Ja käyn töissä ihan normaalisti, 42-vee mies, perusterve.

        "perusterve", mut kuinka kauan??? Tuskin kovinkaan kauaa. Mun faija kuoli vajaa vuos sitten maksakirroosiin. Se on sullakin aivan varmasti edessä, ellet loppeta sitä dokaamista!! Kannataa polttaa ennemmin pilvee. Paljon terveellisenpää, eikä tuu jurrissa urpoiltuu!!!


      • Pajat
        Narkomaani kirjoitti:

        Olet todella ahdasmielinen luuseri! Itse olet alkkis ja kehtaatkin leikkiä jotain vitun parempaa ihmistä kuin huumeiden käyttäjät. Olet pelle :-)

        .....muistetaan, että jokainen minkä tahansa päihteen käyttäjä, jos siitä hakee jotain elämäänsä, on tunneongelmainen. Ja itseasiassa tunneongelmaisuus ei rajoitu päihteisiin, tunteita paetaan työllä, harrastuksilla, kuluttamisella ja raatamisella.
        Itseään arvostava ihminen tekee niinkuin tykkää. Savut tai olutlasi rentoutumiseen kuitenkin kertoo, että painaa liian isoissa kengissä.


      • Anonyymi
        WanhanLiitonMies68 kirjoitti:

        Ihme juttuja täällä. Alkoholistina voin sanoa että kiskon bissee minkä kiskon ja puhallan sit parin päivän jälkeen nollat ja that's it. Mitään ihme veri- yms pelletestejä ei tartte. Gamma-GT on hiukka koholla mutta sekin laskee aika nopeesti. Tollaset huumehörhöjen kikkailut ja veri/virtsakokeet on ihan hanurista. Ja käyn töissä ihan normaalisti, 42-vee mies, perusterve.

        Poltan kukkaa joka päivä ja käyn kanssa normaalisti töissä.

        Jos kannabis laillistettas nii et varmasti enää sanois narkkariks.


    • näin se menee

      Korttia ei saakkaan niin helpolla takaisin huumekuskit,kun alkoholilla korttinsa menettäneet.Nykyisin ajokorttia ei saa ollenkaan uusia jos narkkariksi luokitellaan eli tuo hiustesti on pakollinen jos kärynnyt huumeista ratissa ja seurataan myös pitempään kun kortti saatu takaisin eli voi joutua huumetestiin ihan koska tahansa.Aken sivuilta löytyy vaatimukset ja EU säännöt.

      • Älytöntä

        Niin mitenkä tuon virtsatestin kanssa nyt on, kotitestit näyttävät puhdasta mutta labroissa testit lienevät tarkempia. Kuukausi takana muutamista savuista, enkä ole muuten käyttänyt ikinä. Pariviikkoa väittävät näkyvät virtsassa, onko kellään kokemuksia?


      • aaaapuuaaa
        Älytöntä kirjoitti:

        Niin mitenkä tuon virtsatestin kanssa nyt on, kotitestit näyttävät puhdasta mutta labroissa testit lienevät tarkempia. Kuukausi takana muutamista savuista, enkä ole muuten käyttänyt ikinä. Pariviikkoa väittävät näkyvät virtsassa, onko kellään kokemuksia?

        Tampereen a-klinikalla missä käyn, on seinällä et kannabiksen näkyvyys virtsassa 30pv. kun siel lista kaikist huumeist ja niitte kestävyydes virtsas. Ite oon polttanu aina heti testin jälkeen sillai semi satunnaisesti ja 2-3pv ennen testejä lopettanu. Juonu vettä, sitruunamehutiivistettä(en varma auttaako, mut ei väljä ku ei ainaka haittaa) ja urheillu sen 2-3pv aamul, joku puntti, ja illal lajireenit(lentis) Aina negatiiviset eikä mitää probleemia. Nyt viikon polttamat ja pitäis men labratesteihi viim. huomen ja siel se verikoe, niin nyt haluis vähä oikeit faktoi et kaua se näkyy jos todellaki hikoilee kunnol, käy sauna, ja juo. Et mite kaua mahtaa näkyy veres? Ite en usko et viikkoo kauempaa tol menol =)


      • laboranti
        aaaapuuaaa kirjoitti:

        Tampereen a-klinikalla missä käyn, on seinällä et kannabiksen näkyvyys virtsassa 30pv. kun siel lista kaikist huumeist ja niitte kestävyydes virtsas. Ite oon polttanu aina heti testin jälkeen sillai semi satunnaisesti ja 2-3pv ennen testejä lopettanu. Juonu vettä, sitruunamehutiivistettä(en varma auttaako, mut ei väljä ku ei ainaka haittaa) ja urheillu sen 2-3pv aamul, joku puntti, ja illal lajireenit(lentis) Aina negatiiviset eikä mitää probleemia. Nyt viikon polttamat ja pitäis men labratesteihi viim. huomen ja siel se verikoe, niin nyt haluis vähä oikeit faktoi et kaua se näkyy jos todellaki hikoilee kunnol, käy sauna, ja juo. Et mite kaua mahtaa näkyy veres? Ite en usko et viikkoo kauempaa tol menol =)

        ei ne sitä testaa jos ei lääkäri ole sitä erikseen määränyt!!! se näkyy eri ihmisillä. kaikki kokonasuutena (ikä,koko,sukupuoli,ruoka,sun muut) sen mitä näkyy. ei siihen oikeen voi vaikutaa.


        ps:Ammattilainen: laboranti


      • paskaa käy ajotunnit ja 1vuosi ja uusinta testi ainaki mun paikkakunnalla


    • auttaja

      Jos kerran oot noin paha urheilija, niin voit huoletta nasautta meneen koska vaan ja niin paljon kun huvittaaa.

    • copy-paste mies

      Luulen et tähän voi luottaa:

      Eri aineiden toteamisajat vaihtelevat voimakkaasti. Periaatteessa pisimpään näytteessä säilyvät kannabis ja tietyt lääkkeet (lähinnä bentsodiatsepiinit), nopeimmin taas katoavat opiaatit ja sen johdannaiset. Suuntaa antavasti voidaan sanoa, että kannabiksen toteamisaika virtsasta vaihtelee satunnaiskäyttäjän 1-5 vuorokaudesta suurkäyttäjän jopa 14 vuorokauteen. Amfetamiinin toteamisaika on 2-6 vuorokautta, heroiinin ja morfiinin taas 1-2 vuorokautta. Buprenorfiini näkyy 0-1 vuorokautta ja esim. kokaiini 1-2 vuorokautta. Bentsodiatepiinien toteamisajat vaihtelevat lääkeaineesta riippuen melko paljon, esimerkiksi midatsolaami näkyy testeissä 1-2 vuorokautta ja oksatsepaami 5-7 vuorokautta, kun taas diatsepaami voi näkyä 21 vuorokaudenkin ajan.

      http://www.paihdelinkki.fi/ukk/311-huumetestaus

      • eppäilen

        Vuodelta 2006 tuo, mitenkä lie testit muuttuneet.. noin niinkuin labroissa. veikkaisinpa että esim. työhöntulotarkastuksien yhteydessä tehtävät huumetestit ovat melkoisen tarkkoja, ja niissä nuo toteamisajat pidempiä. itekin pikkasen hermona testituloksia odotellessa...


      • eppäilen kirjoitti:

        Vuodelta 2006 tuo, mitenkä lie testit muuttuneet.. noin niinkuin labroissa. veikkaisinpa että esim. työhöntulotarkastuksien yhteydessä tehtävät huumetestit ovat melkoisen tarkkoja, ja niissä nuo toteamisajat pidempiä. itekin pikkasen hermona testituloksia odotellessa...

        jokainen tietää et amfetat ja metat morffiini, heroiini 1-2 p mt kannabis pitempään ei kai hitto siellä testeissä jonku kukan takia tarvi ainakaa 3kk ootta et lähtee verestä jokin luokitu täytyy olla rippeissä jota ei määritellä tieteelisesti kuitenkaan postiiviseksi meitä on monta ja jos jokaine polttaja joutuis oottaan 3kk hitto vie et saa negatiivisen tuloksen hulluksi tulee paskan väli rippeistä ei ainakaan kortti lähe näin on:D


      • Anonyymi
        eppäilen kirjoitti:

        Vuodelta 2006 tuo, mitenkä lie testit muuttuneet.. noin niinkuin labroissa. veikkaisinpa että esim. työhöntulotarkastuksien yhteydessä tehtävät huumetestit ovat melkoisen tarkkoja, ja niissä nuo toteamisajat pidempiä. itekin pikkasen hermona testituloksia odotellessa...

        Kamalaa aatella,että joku saamassa narkin työntekijän/työkaverin.


    • pilvi pää 420

      ite olin polttanu viikko ennen kusitestiä[kolme pesällistä] ja tulos oli negatiivinen.
      ennen menoa kannattaa olla varovainen nii älä liiku tai käy saunassa/treeneissä koska pienikin hikoilu voi vapauttaa vanhaa thc:tä kuseen ja sitte onkin peli selvä...

    • huolestunut mies

      Mutta kun jos on pajautellut ekaa kertaa ja noin 6 hitiä(hatsia, imua) ni näkyykö se viikon päästä veressä

    • asdasdasdasdasdasdaa

      Viikon päästä näkyy aika varmasti. Jos juo paljon nesteitä ja hikoilee paljon, saattaa VIRTSATESTIEN tuloksista kadota hieman alle 2 vkossa. Koska virtsa ja hiki ovat kumpikin periaatteessa sama asia, eli ne poistavat nesteen muodossa kuona-aineita kehosta. (Tässä tapauksessa kannabiksenjäämät ovat niitä kyseisiä kuona-aineita, jos et vielä ymmärtänyt). Näin ollen hikoilemalla paljon ja juomalla uusia nesteitä tilalle, poistat jäämät nopeammin. Joko tuli selväksi? Verikokeissa näkyy kauemmin. Siihen en itse tunne nopeampia keinoja, jos niitä yleensäkään on. Mutta kusitestit ovat muutenkin tuo yleisempi tapa testata, joten ellei edellisillä kerroilla ole tehty verikoetta, tuskin tälläkään kerralla.

    • alalalalongilong

      joo paitsi kyypakkaus näkyy verenkuvassa, ja c'mon kuinka tyhmiä luulette hoitohenkilökunnan olevan? Ja tutulla oli tullut väärä positiivinen amfetamiinilöydös verestä kyypakkauksen käytön jälkeen. eikä siis tosiaan ollut vetänyt kannabista vahvempaa ja sanomattakin selvää että kyypakkauksessa ei ole mitään amfetamiinia.

    • aasddddd

      olen alkoholi seurannassa 3kk ja ajattelin ottaa savuja joku päivä. näkyykö veressä/virtsassa jos yhtäkkiä joutuuki menemään testeihin.. lähinnä kattovat että olenko nauttinut alkoholia ja mitä tekevät alkoholi seurassa esim saattaako tulla yhtäkkiä soittoa kokeisiin :)

    • Kokemusta on

      Jos polttelee yksittäisiä savuja, ja tekee vesi multitabs tekniikan niin ei näy ainakaan viikon jälkeen kusitestissä. Testattu lukuisia kertoja.


      Paljon jos polttelee niin mikään ei riitä.

    • unknown5672

      poltin kesälomalla ½ / 1 tai 2 sätkän kukkaa joskus kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa. Näkyisikö se minun veressä/virtsassa että olen poltellut?
      Olen kuullut että se näkyisi maksimissaan 2vko, onko totta mitä yllämainitut että jopa 60vrk? Huh huh...

      Auttas tosi paljon jos joku vastaisi kysymykseeni..?

    • unknown5672

      Ja lisää doublepostia...
      Eli kysymys vielä... mikä on toi rasvaliukoisena voi näkyä jopa pari/kolme kuukautta?

    • 731

      taannoin polttelin 4 vuorokautta "putkeen"... jonka jälkeen TASAN 4 vrk kuluttua huumekuntoutuspaikkaan päästessäni, suoraan labraan ja kusitestiin. eipä näkynyt enää mitään -> siis virtsassa. vastaavia kokemuksia useampiakin, myös terveyskeskuksen kusitestissä 4 vrk käytöstä = negatiivinen tulos.

      testejä edeltävällä ajalla polttelu oli ollut epäsäännöllisen säännöllistä, satunnaiskäytöstä - yli kuukauden jokapäiväiskäyttöön. joskus tosin saatoin olla reilun kuukauden vetämättä mitään. eli tällaiselta pohjalta, ainaan mun kohdalla virtsakoe ei paljasta käyttöä kovin kauaa

      en ole edes yrittänyt manipuloida testituloksia. eli normi juomiset ja syömiset. ei liikuntaa. saunomisrytmi sen mukaan kuin normistikin. eli en nyt muista olenko sattunut saunomaan päivää - paria ennen testejä. olen pienikokoinen ja laiha. aineenvaihdunta on aika nopeaa. ei sairauksia

      ...eli taitaa olla vähän yksilöllistäkin tuo, että kauanko kusitestissä näkyy!

    • smoke weed everyday

      Voi ***un idiootit ! Kannabis ei tosiaa näy mitää kahtaviikkoo jos poltat kerra vaik ois kui ***un hyvää kukkaa. menkää kotiinne kasvamaa kaikki idiootit ! jos ette tie mistää mitää ni sit kannattaa varmaa pysyy eros sellasist asioist. KIITOS!

      • Anonyymi

        Idiootit ne todella käyttää huumeita.Säälittävää porukkaa.


    • JUNTTI!

      Tää paikka on junttei täyn kannabiksen poltto virtsassa näkyy 3 päivää ja veressä 3 kuukautta vaikka oisit polttan 5 vuotta putkeen.

      • työtön häviäjä

        Sun kannattaisi ehkä hieman tarkennella "juntin" määritelmää. Siis ei kaikki haukkumasanat ole noin vain keskenään vaihtokelpoisia... :D

        Idiootti olis parempi. Polttelijoita kun löytyy joka yhteiskuntaluokasta ja aina on ihmisiä joilla ei ole faktat täysin hallussa.

        Juntti sanana taas on sellainen että tuo mieleen jonkun ahdasmielisen, esim. rasistin.
        Tai ihmistyypin joka sanoo usein että "näin on asiat täällä tehty ennenkin -ja tullaan tekemään jatkossakin". Näitä näkee usein työpaikoilla missä on paljon kouluttamattomia ja "työssäoppineita".


    • splölö

      Poltettiin kaverin kaa kannabista tupakin seassa 1grm per lärvä niin kuinkaha kaua se näkkyy kusitestissä?

    • :D :(

      äää huomenna verikokeisiin ku katotaan mikä tauti mul on ku oon ollu 4päivää kuumees ja hirveet yskää... näkyyköhän siel 10 päivää sit polttelu :o
      vai tarviiks se jonku ihan huumetestin et näkyy kannabis ;o
      näkeeks sitä tollasest verikokeeest...
      APUAAA

      • friendlysmoker

        Tuosta verikokeesta ei tutkita huumausaineiden käyttöä. Potilaalle ilmoittamatta huumausainetestiä ei saa tehdä.

        Muutenkin, kannabis näkyy veressä noin vuorokauden. Tästä syystä mm. rattijuopumusepäilyssä otetaan verikokeet, jotta tiedetään, onko henkilö käyttänyt kannabista vuorokauden sisällä. Virtsassa kannabiksen aineenvaihduntatuotteet näkyvät kauemmin kuin veressä. Tämä onkin hieman epäreilua mietoja huumausaineita satunnaisesti käyttäviä henkilöitä kohtaan, sillä he saattavat vaikkapa menettää tästä syystä työpaikan. Samalla amfetamiinin ja opiaattien käytöstä ei jää kiinni, sillä nämä näkyvät virtsassa korkeintaan pari vuorokautta (mahdollisesti runsas säännöllinen käyttö pois suljettuna).


      • Anonyymi
        friendlysmoker kirjoitti:

        Tuosta verikokeesta ei tutkita huumausaineiden käyttöä. Potilaalle ilmoittamatta huumausainetestiä ei saa tehdä.

        Muutenkin, kannabis näkyy veressä noin vuorokauden. Tästä syystä mm. rattijuopumusepäilyssä otetaan verikokeet, jotta tiedetään, onko henkilö käyttänyt kannabista vuorokauden sisällä. Virtsassa kannabiksen aineenvaihduntatuotteet näkyvät kauemmin kuin veressä. Tämä onkin hieman epäreilua mietoja huumausaineita satunnaisesti käyttäviä henkilöitä kohtaan, sillä he saattavat vaikkapa menettää tästä syystä työpaikan. Samalla amfetamiinin ja opiaattien käytöstä ei jää kiinni, sillä nämä näkyvät virtsassa korkeintaan pari vuorokautta (mahdollisesti runsas säännöllinen käyttö pois suljettuna).

        👌🏻🤔👍🏻


    • asd

      täst ketjust ei kyl ollu mitää vitun apuu. saatanan amatöörit

    • 123r

      Maitohera ja toimii!! Kokemusta on.

    • auttakaa123 :(

      Ite vedin hasista tasan kaks viikkoo sitten, tänään multa otettiin verikoe just tosta kyynerpään läheltä verisuonista, verikoe on tarkoitettu johonkin kolestelori tutkimukseen. vedin 2 säästeliästä hasis sätkää ja seassa tupakanpuruja. Voiko veressäni siis vielä näkyä jotain. voisko joku kertoo sillee kunnolla ku nää yllä olevat tiedot on aika ristiriitasia

      • friendlysmoker

        Ole huoletta! Mistään kokeesta ei tutkita huumausaineita ilman, että henkilölle ilmoitetaan testistä hyvissä ajoin (lukuunottamatta mm. poliisin autoilijoille teettämät pikatestit). Tosin 2 viikkoa ei aina riitä siihen, ettei kannabiksen käyttö näkyisi virtsanäytteessä.

        Toivottavasti kannabiksen (hallittu/satunnainen) käyttö ei tulevaisuudessa olisi enää syy irtisanomisille. Väitän, että kannabiksen käyttäjien vainoaminen aiheuttaa yhteiskunnalle valtavan taakan verrattuna tilanteeseen, jossa käyttö olisi dekriminalisoitu. Hullua, että huolimatta työpanoksesta/ahkeruudesta/innokkuudesta irtisanotaan ihmisiä, jotka kenties käyttävät kannabista alkoholin sijaan. Allekirjoittaneelle on alkoholi ainakin aiheuttanut monenlaista harmia.


    • Julma-Henri

      Noin 3 viikkoa sitte poltin "Heissii" ja ny ois kusi kokeet eessä, enkyllä polttanut kun parit savut jollesta ni iihan vaa jos joku osais sanoo et onko mitään pelättävää. Kun oon reippaasti saunonu ja juonu (viinaa, olutta vettä yms.)

    • Kokeilun Halu!

      Auttakaas joku..ite poltin tos,4päivä sit 2 jointtia kukkaa..melkohumalassa tietysti ! Nii kuinkahan kauan mahtaa näkyä virtsassa? työpaikkahuumetesti noin viikon päästä !! näkyyks enää mitään ?!

    • SmokeMaster

      AAAAPUUUAAA!!!

      Eli tilanne on tämä : Olen poltellut lähes päivittäin noin 1-2 koppaa noin 1-2 vuotta.
      Noin 2i viikkoo aikaa uuden työpaikan testeihin, joten kertokaa pliis joku ,jolla olis edes lähelle yhtä pitkä hiisailu takana,että saako sitä nyt millään muokattua et ei tulis positiivista.?! Ja mielellään oma kohtaista kokemusta omaavat
      VASTATKAA!! PLIIS! :D

      • Testi tulossa...

        Miten meni testit, oliko positiiviset ?


    • vettä VETTÄ vetttä

      poltin eilen kunnon savut, tänään oli seulat PUHTAAT! siks vissiin ku join aaamulla ihan vitusti vettä! ..annat vaan toosi pienen kusimäärän purkin pohjalle ja juot sitä ennen siis paaljon vettä ja käyt kusella monta kertaa ennen varsinaista seulaa. mun kohdalla ei ainakaan oo sillon näkyny, mut ainakin voin sen verran sanoo et runsas VESI AUTTAA! ..mikään ei tietenkään IKINÄ OLE VARMAA eli järki käteen ja pajautelkaa mielummin seulojen jälkeen.- ja juopot voi mennä himaan tältä sivulta , jatkamaan lasten ja muijansa hakkaamista..

    • kokeneempi

      Itse hiisasin reilusti vuosia ja päivittäin ja jouduin pari viikkoa tämän jälkeen huumeseuloihin verestä ja kusesta, kaikki puhtaat ja mitään en asian eteen tehny muuta kun kiskoin kaljaa

      • etsin sut

        Lopettakaa se huumeiden käyttö ja kasvakaa aikuisiksi pojat.


      • v-n nyrkkis-..
        etsin sut kirjoitti:

        Lopettakaa se huumeiden käyttö ja kasvakaa aikuisiksi pojat.

        Lopeta sä viinanjuonti ja vaimos hakkaaminen


      • THC kills cancer
        etsin sut kirjoitti:

        Lopettakaa se huumeiden käyttö ja kasvakaa aikuisiksi pojat.

        Itse aloitin polttamaan vasta aikuisena, noin 38v iässä kun sain selville miten terveellistä kannabis on. :)

        Tulkaa järkiinne te muutkin.


      • Urheilija mies.
        etsin sut kirjoitti:

        Lopettakaa se huumeiden käyttö ja kasvakaa aikuisiksi pojat.

        Totta, alkoholi on heroiinin jälkeen huumeista pahin joten lopettakaa viinan kanssa läträäminen. Ihan liikaa näkee ihmisiä jotka ovat aivonsa liuottaneet pilalle tällä myrkyllä. Höyrytelkää kukkaa ja iloitkaa elämästä luonnon yrttien avulla.


    • laitoslapsi :DDD

      jos poltin perjantaina noin 7 aikaan illalla 5 hatsia jointista seulat olivat sitä ennen puhtaat. niin näkyykö sunnuntaina tai maanantaina labra seulat jos kiskon nesteitä ja käyn saunassa ihan vitusti näiden kahden päivän aikana? PLIIS VASTATKAA HETI!!! ainakin 2 viikonloppua sitten poltin about 2 grammaa ja 10 päivän päästä ei labraseuloissa näkynyt vinkkejä???
      painoa on 58kg

      • Tiedemies214122

        Voih...
        THC on rasvaliukoinen-->varastoituu rasvakudokseen.
        Kusenne on puhdasta muutamassa päivässä. Tiedän erään joka poltti päivittäin ja kusi puhtaat kahdessa viikossa. Juokaa vettä ja karpalomehua (sisältää antioksidantteja joka puhdistaa elimistöä). Satunnaiskäyttäjillä on pieni riski jäädä kiinni ellei sitten kärähdä ratista ja kaikki aineet tutkitaan hiuksista lähtien. Järki jäteen tässäkin asiassa niin käyttö ei häiriinny mielivaltaisen ja anarkistisen virkavallan toimesta.

        Toivottavasti tämä hillitsee tyhmien kysymystenne tulvaa.


    • deekunistivaiihminen

      Morjesta pöytään!

      Ite polttanu kannabista 9-vuotta. Aluksi tietysti käyttö oli satunnaisempaa mutta muutamassa vuodessa polttelusta tuli paljon aktiivisempaa ja siitä lähtien polttanut sanotaanko aina kun mahdollista, ja aika paljon on tullut poltettua. Nyt mahdollisen työpaikan takia ensimmäistä kertaa kusitesteissä, seulat siis pitäs oikeastaan jo olla käytynä mutta oon onnekseni saannu venytettyä aikataulua. 2 viikkoa olin polttamatta ja sitte kännipäissäni menin tekemään tyhmiä ja polttamaan skidisti. Nyt tässä sitten 4-5 pv tuosta retkahduksesta ja huomenna pitäisi käydä pisuttelemassa. Että ihan siis mielenkiinnolla lähdin selailemaan tätä palstaa ja tullut siihen tulokseen että sen näkee sitten testeistä, että näkykö vai eikö (indeed). Mutta tottahan se on että tapaukset on yksilöllisiä, ja kannabis on rasvaliukoinen. Itellä toista viikkoa varmaan jo menossa appelssiini mehuilut mutta sekin ihan vaan pitkään kestäneen flunssan takia, ja savuttelun lopettamisen kanssa ei ole ollut näinkään pitkän käytön jälkeen itselläni minkäänlaista ongelmaa. Koittakaahan käyttäytyä juopot ja narkkarit, miksikä itseänne nyt haluattekaan kutsua. Peace! (tuun sitte kirjottelemaan testituloksia myöhemmin)

    • apuatarvitseva1

      Moikka!
      Polttelin tossa 2 päivää sitten oikeen kunnon satsit, ja huomenna pitäis mennä verikokeisiin... en ole ensimmäinen ketä tätä kysyy mutta vastaukset ovat olleet niin ristiriitaisia että toivottavasti saan paikkaansa pitävän vastauksen, eli siis menen allergia testeihin, onko se nyt niin että polttelu ei tavallisesta verikokeesta näy? tarkoitan sitä ettei siellä sitten ole mitään normaalista poikkeavia juttuja mitkä tulevat vain kannabiksen poltosta? Ettei sitä polttelua sitten verikokeen tuloksen takia epäillä...?

    • pössyttelijä

      ite olen kuullu et hiilitabletit ja sitruunamehu auttas.

    • "V"

      VÄITE: "Kannabis näkyy virtsassa yli 30 päivän ajan"

      VASTAUS:

      Vaikka tämä on teknisesti mahdollista, useimpien tutkimusten mukaan yli 30 päivän toteamisajat ovat poikkeuksellisia jopa kroonisilla käyttäjillä, joita on testattu normaalia suuremmilla testiherkkyyksillä. Tyypillisessä testissä olisi hyvin epätodennäköistä, että satunnaiskäyttäjän käyttö näkyisi yli neljän päivän jälkeen, eikä jatkuva käyttökään yleensä näy paljonkaan yli viikon ajan. Suurimmallakin mahdollisella testiherkkyydellä satunnaiskäyttö näkyisi korkeintaan viikon, ja runsas käyttö kolmisen viikkoa. Yksilöllisiä poikkeuksia esiintyy esimerkiksi aineenvaihdunnallisten tekijöiden vuoksi.


      SELVENNYS:

      *Virtsa = 2–7 päivää, enintään 30 päivää runsaan käytön jälkeen ja/tai henkilöillä, joiden kehon rasvapitoisuus on korkea

      *Karvat = Enintään 90 päivää

      *Veri / Sylki = veressä 2–3 päivää, runsaasti käyttäneillä jopa 2 viikkoa. Testien tulos riippuu siitä, testataanko suoraan THC:a vai sen hajoamistuotteita, jälkimmäisen toteamisaikojen ollessa huomattavasti edellistä pidemmät. Useimmissa tapauksissa THC on havaittavissa syljen kautta vain 2–24 tunnin ajan.


      BONUS: Erityisen helposti ymmärrettävä video siitä, mitä tapahtuu aivoissasi, kun poltat kannabista. (Olettaen, että ihmisten aivot ovat rakenteellisesti monesti samanlaiset)

      http://www.youtube.com/watch?v=oeF6rFN9org

    • pajari

      Ite oon käyttäny 5 kuukautta vähintään 3-4 kertaa päivässä ja viime kerta oli 3vk enne kusitestiä ja tuloksena negatiivinen seula. Voi olla että haihtuu lyhyemmässäkin ajassa

    • roskapostirobotti666

      menee taas keskustelu vähän kysytyn asian vierestä... eikä kannata ottaa tosissaan näitä "oon kuullu että se ja se nopeuttaa". en lupaa mitään koska en tiedä mikä nopeuttaa mutta hikoilua suosittelen koska monet muutkin epäpuhtaudet haihtuu ihon läpi ja hien mukana..
      poltin ite n.3 vuotta päivittäin (paljon) ja ennen kusiseulaa olin puoltoist kk polttamatta eläen muuten ihan normaalisti ja tulos oli negatiivinen.

    • loudspeaker

      En paljon luottaisi noihin virtsatesteihin. Minulla menee pari lääkettä, tuli huumeseula. Sairaanhoitaja sanoi:"Tuota, oletko korvaushoidossa?", sanoin siihen ei. Siihen sairaanhoitaja:" Teillä näkyy metadoni positiivisena". Sanoin siihen että on väärä tulos, ottakaa veritesti. Veritesti näytti negatiivisen kaikkiin huumeisiin.

      Jos vaikka työterveyslääkäri ottaa labrakokeita, vaikka glukoosiarvoja ja mitä niitä nyt otetaan, jos lääkäri ei ole määrännyt katsottavaksi huumeseulaa, niin sitä ei katsota. Eli jos on muita verikokeita, eikä ole huumeseulaa niin huumeista ei jää kiinni.

      • esariöljy

        Mulla on ollu kusi seuloja aboutt... kymmenisen kertaa yhesti on näkyny ja se oli ekat testit ku olin polttanu edellisenä päivänä muttA nytte ei ole näkyny vaikka poltan viikonloppuna ja tiistaina seulat ei ikinä näy ja en käytä mitään erikoistapoja oon aikalailla normaalisti kyllä se silti kuumottaa oottaa aina tuloksia:D


    • havunenneula

      Yhtyneet laboratoriot: Taulukko 3. Huume- ja lääkeaineiden viitteelliset toteamisajat virtsanäytteestä tehdyssä seulontatutkimuksessa.

      Käytetty aine toteamisaika

      Kannabis (mm. THC)
      Kertakäyttö < 3 vrk
      Tavanomainen säännöllisempi käyttö < 4
      Päivittäinen käyttö < 10
      Pitkäaikainen päivittäinen käyttö** < 36

      ** Kannabisjohdannaiset varastoituvat rasvakudokseen, ja ne vapautuvat vähitellen verenkiertoon ja erittyvät edelleen virtsaan.


      Siinä nyt ihanalle suomi24:jälle. Niin tyhmää porukkaakin kun tänne kirjottelee...
      Jos tosissasi etsit jotain tietoa mikä liittyy huumeisiin, suosittelisin jotain muuta keskustelufoorumia, joka liittyy puhtasti huumeisiin. Niistä saa paljon varmempaa tietoa kuin Suomi24:sesta, kun tänne nyt kukavain voi kirjoitaa ilman rekisteröitymistä.

    • eliksiiri2

      Miksi elämästä pitää tehdä hankalaa alkon tai huumeiden takia?
      Itse olin vähällä pilata nuorena elämäni mutta onneksi järkiinnyin ja kasvoin aikuiseksi! Kokemuksesta tiedän, että elämä ilman mitään päihteitä on mahtavaa ja vaikeatkin hetket ovat siedettäviä. Elämään kuuluu sekä hyviä että huonoja hetkiä. Elämä on :)

      • äääääk

        Kertokaa mulle mitkäköhän mahikset mulla on. Polteltua tuli pari kertaa viikossa varmaan noin puolen vuoden ajan. Sit oli kolme viikkoa taukoa ja seulat. Näkyyköhän jotain? Hirveä stressi itsellä.


      • Hamppumies
        äääääk kirjoitti:

        Kertokaa mulle mitkäköhän mahikset mulla on. Polteltua tuli pari kertaa viikossa varmaan noin puolen vuoden ajan. Sit oli kolme viikkoa taukoa ja seulat. Näkyyköhän jotain? Hirveä stressi itsellä.

        Joko saunot, käyt lenkillä (useamman kerran) kuntoilet tai hyvä tapa juot mustaa kahvia 1-3 kuppia ja juot sen jälkeen about 3 litraa vettä tai 2 ja käyt kusella monta kertaa niin aineenvaihdunta nopeutuu mutta tottakai riippuu myös painosta ja pituudesta että kauaksi aikaa se kannabis näkyy rasvamolekyyleissä ja satuin lukemaan jostain että (jos olet poika) laita nestemmäistä käsisaippuaa esinahan väliin ja kun kuset seuloja niin katso että saippuaa sekoittuu virtsaan seurauksena siitä rasvamolekyylit tuhoutuu ja menee PH arvo sekaisin ;))


    • 15v

      Jouduin nyt osastolle viimeviikon lauantaina ja oon ollut täällä viikon. Poltin täysin puhdasta skunkkia puoli grammaa, lauantai päivänä ennenkuin jouduin tänne. No nyt maanantaina sitten annoin pissi näytteen ja verikokeet että näkee näkyykö siellä mitään. (ottavat osastolle joutuessa) Nyt eilen sit tuli tieto et, ihan puhtaat on mitään ei ole käytetty. Normaalia elämää olen nyt tämän viikon elänyt, 2 lämmin ruoka päivässä. Vettä,mehua,limua sun muita juomia (ei alkoholia) viikon ottanut. Ei mitään hätään kenelläkään, juo vettä, syö paljon. Testitulokset ovat puhtaat.

    • jeess

      Joo elikkäs itse otin kaverilta kaksi todella pientä hatsia pienestä piipusta viime lauantaina, ja olisi vissiinkin huumetestit edessä torstaina. Polttelen todella harvoin ja silloinkin vain hatseja kavereilta. Mitä veikkaatte tuleeko tulos olemaan positiivinen ja mitä siitä seuraa jos tulos on positiivinen. Voiko siinä selitellä, että kun kännissä tarjottiin ja on elämänsä aikana ottanut vain pari hatsia ja nekin humalassa kun on tarjottu ?

      • papapaa

        jeess, älä huoli ei varmasti näy. ite mietin olen polttanut 3-4 vuotta oikeestaa joka päivä, seuloja ei eessä mutta mietin että kauan kannattaisi olla polttamatta niin ettei varmasti näkyis, koska haluaisin ite käydä ottaa yhet puhtaat henk.koht. syystä.


    • äete poeka

      OMFG nää kommentit luettuani minun kaikki uskoni ihmiskuntaan on menetetty!!! olen täysin sitä mieltä että tarvitsemme vahvasti lakia jossa päihde aineiden käytöstä seuraa kuolemantuomio joka voidaan ottaa käyttöön samalla sekunnilla kun henkilö on jäänyt kiinni. Ja tämä laki koskisi erityisesti alkoholin ja nikotiinin päihdyttävien ja myrkyiksi luokiteltavien kemikaalien kitkemistä pois maastamme jonka toleranssi näille kyseisille aineille on ollut, on nyt ja tulee aina olemaan surullisen matala.

    • miettii1

      Puoli grammaa hatsia, puolitoista viikkoa aikaa, näkyykö kusareissa?

    • shieeeeet

      En sitten tajua puhuvatko ihmiset täällä paskaa, vai onko se yksilöllistä kauan ne näkyy.
      Ite kärähdin tossa joku kuukaus sitten kannabiksen polttelusta, ja mut vietiin kusareihin... aattelin että ei ne enään siinä varmaa näy, koska viime polttelusta oli silloin jo noin 2 viikkoa aikaa.
      Yllätyin aika vitun pahasti kun kannabis kuullema näkyi siellä selkeästi... kai se on sit yksilöllistä tai jotain ja riippuu paljon sitä on poltellu. Ite kyllä polttelin sillon kolmen päivän aikana gramman, ja näky vielä kahen viikon jälkee kusareissa..

      • utelias1

        Mikä sun paino ja pituus? Ja oliko oikeesti ihan kertakäyttö, vai pidempiäkin jaksoja takana?


    • hatsist kuses

      huomenna kusarit luultavasti ku sossu palaveri huumausaineista ja tullu polteltuu 4 päivää putkee ja viimeks eilen kelasin jos vetäis kyypakkauksen ja päälle vettä vitusti ja kuulin joltai et ruoka sooda auttais jotenki? :/

    • Paniikki iskee

      Wikipediasta löysin jotain että karva/hiustestillä saadaan selville että onko tultu polteltua viimeisen >90< päivän aikana. Hiukan alkaa huolettaa joten pakko kysyä onko kutsunnoissa tjsp jtn testejä.

    • työ

      olen poltellut n. kuukauden ajan yhdet bongilliset per ilta, mielestäni alle 0,5g per pvä. Yhden kopallisen, näkyyköhän kuinka pitkään? Uuden työpaikan terv.tarkastus sisältäen pissatestin olisi tiedossa reilun viikon päästä, uskallankohan mennä sinne?

    • Medical Hemp

      Jonkin aikaa syönyt kasvista puristettua raw cannabis juicea, mitä saa ottaa 60 000 kertaisen annoksen päihtyäkseni kuivaan kukkaan verrattuna, piipusta poltettuna.

      Eli käytännössä syönyt osan kasvia päivässä puristamalla sen kukintoa märkänä mehuksi raakana kasvista ja juomalla sen mehun. ( raw cannabis juice / youtubessa videoo )

      Nyt on mahdollinen päihde-epäily , niin kauankohan minulla näkyy elimistössä näkyy kannabis.. kuulin että jonkun Eu-lain mukaan 3kk saavat piinata testeillään maximissaan??? ( huhu ) Kannabiksen osalta koko touhu on kohtuutonta kiusaamista.

      Märästä kukasta puristetusta raw cannabis juicesta, eikä finolasta mene pilveen, ei sitä silloin päihteeksi voi kutsua, tuhansia vuosia vanha pyhä lääkekasvi se on.

    • negatiivi2

      12pv satunnaiskäytöstä ja kusitestit puhtaat 70/178 mies, ei mitään kikkoja normaalisti syöny ja salilla käyn. jouduin kyl juomaan vettsen verra et sai näytteen annettuu.

    • Varamies

      Elämä on parasta huumetta!
      Älkää käyttäkö mitään niin ei tarvii pelätä näytteitä.
      Kyllä kyllä huumeet jättävät jäljen myös hiuksiin.
      Tuttavalta kuultua ja nähtyä mitä huumausaineet tekee

      • Anonyymi

        Jes, Jes.


    • heheheh

      Itellä reilu vuosi melken joka päivästä pajauttelua, välillä vähemmän, välillä parin-kolmen päivän tauko.. Nyt a-klinikan purkilla tullut käytyä pari kertaa ja testiä edeltävinä päivinä vielä polttanut reilu puol grammaa/kerta, aamulla 3-4-5L vettä naamariin pari C-poretablettia värjäämään, kusella 5-6 kertaa ennen näytönantoa ja negatiiviset kummallakin kerralla.

    • ????

      Näkyykö työpaikan testissä kun n.kk polttamatta jota ennen n.2 vk päivittäinen käyttö ja sitä ennen satunnaisesti?

    • kai se on kivaa

      Kai teillä hasan käyttäjillä on tarve hankkia elämäänne vaikeuksia. Mutta ei siinä mitään jos todella tietää mitä on tekemässä. Tuttavapiirissä pelkän hasan käytön seurauksena yksi itsemurha, yksi skitsofrenia sekä yksi isä joka kertoi että kävisi mieluummin poikansa haudalla kuin katsomassa tätä mielisairaalassa. Mutta itse olette itsestänne vastuussa. Aurinkoisia päiviä kaikille!

      • eka kerta

        sanokee nyt satana että näkyykö polttelu jos käy jonkun virustaudin takia verikokeis, vai pitääkö testit ottaa vartavasten jollain huumeseulal tms, pajauttelin kaks päivää sit kunnolla ja nyt 39 astetta kuumetta että lääkäriin pitäs lähtee, tarviinko pelätä?


      • huberg

        Kävikös sulla koskaan mielessäsi, että tuttavasi yrittivät luultavasti lääkitä itseään tai siis itsensä mielialahäiriöitä kannabiksella? Ei niin, että aineiden käyttö olisi johtanut skitsofreniaan tai itsariin, vaan toisinpäin. Olisi varmaan kannattanut käydä psykiatrilla, sitä paitsi olen 100000% varma, että tuttavasi käyttivät myös runsaita määriä alkoholia ja mahdollisesti kaikenlaisia vaarallisia lääkityksiäkin, plus röökit, epäterveellinen elämä, You name it. Tuollaisena p33lona tietysti syytät kaikesta kannabista, koska et oikeasti ymmärrä oikein mistään oikein mitään, etkä tule ikinä ymmärtämäänkään.


      • Anonyymi

        Itse olen hoitanut hullujen huoneella nuoria kannabis-psykoosiin menneitä ja kamalaa katseltavaa kun siitä ei enään "herää"koskaan.Täydellistä hukkaan heitettyä elämää:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen hoitanut hullujen huoneella nuoria kannabis-psykoosiin menneitä ja kamalaa katseltavaa kun siitä ei enään "herää"koskaan.Täydellistä hukkaan heitettyä elämää:(

        Älä jauha paskaa! On taustalla ihan varmana muutakin..


    • Ei huolta!
    • lol3

      Itse ollut yli kuukauden polttamatta ja vieläkin kusee positiivisiä.

      • Anonyymi

        Mul 4kk polttamatta ja vieläki näkyy virtsassa... tosin poltellut sen n.20vuotta yötäpäivää, ei kertaakaan 12h pidempää taukoa, sekin vain aivan pakon sanelemana. Mun pikkuhiljaa kähiäksi ja viä kahiämmäks muuttunut äänikin sai tarpeekseen, kun en huomioinut sen tarpeita, ja bongi bongilta etääntymistä. Se vain yhtäkkiä oli poissa, lähti toivottavasti vain lomalle, eikä ottanut lopullista eroa. Kyllähän tää kirjottaminenki natsaa, mut... well, you know.... it's not the same. Olen idiootti :D


    • Rattijuopumustuomio?

      Pikahuumetestit epäluotettavia

      Muun muassa poliisin käyttämien pikahuumetestien tulokset voivat olla epäluotettavia, kertoo sanomalehti Kaleva.

      Pikahuumetestien tulosten perusteella ei Kalevan mukaan voi luotettavasti todeta, onko henkilö päihteiden vaikutuksen alainen.

      Miten kauan pitää olla ajamatta autolla jos on joskus käyttänyt jotain?

      Alkoholissahan tietää milloin on ajokunnossa, mutta entä miten kannabiksen kanssa?

      Eikös se päihteiden vaikutus ole kadonnut jo aikaa sitten, vaikka käytön jälkiä näkyisikin vielä testeissä (hiuksissa, verikokeessa, ym.)

      Voiko silti saada rattijuopumustuomion, vaikka on käyttänyt jopa kuukausia sitten?

      • Osta oma testi

        Tammikuusta 2014 alkaen kuka tahansa voi hankkia kertakäyttöisiä huumetestejä ja tehdä testin esimerkiksi pöydän pinnalta otetusta näytteestä.

        Pikahuumetestien maahantuoja kertoo, että kuluttajille tarkoitetuista huumetesteistä hyötyvät esimerkiksi vanhemmat, koulujen henkilökunta ja ravintoloitsijat tai kuka tahansa, jonka täytyy tietää, onko kyse laittomuuksista.

        Pikatestin kerrotaan tunnistavan 21 huumaavaa ainetta.

        Maahantuojan mukaan valmistaja kertoo testin antavan luotettavan tuloksen yli 99 prosentin varmuudella.


    • jaritin12.21

      aamulla poltat, kyypakkaus ja sitruunamehua pirusti niin selviät päivällä jo kokeista... toimii kuulemma

    • nytvituttaa

      Olin 2viikkoo katkasus ja pääsin maanantain pois ja eile mul oli seulat jotka näytti negatiivista no eile mä poltin sit seulojen jälkee 2g hiisii ja ois 2.8 seulat seuraavaks et näinköhä häviää kusest Thc enne seuloja ? Kiitän vastauksista jos osaatte sanoo mitää !

    • Ei-pössis

      Kolmisen viikkoa, mahdollisesti enemmänkin, mutta sen aikaa ainakin.
      On kuitenkin rasvaliukoista tavarata, niin poistuu elimistöstä hitaasti.
      Tämä on fakta, asun kaupungin omistamassa vuokrataloyhtiössä ja muutamat "rakkaat" naapurit antavat mullekin tällaista arkielämän huume-/päihdevalistusta nykyään, ihan pyytämättäkin vielä.
      Ehkä sen takia en nykyään ryyppää edes.
      Huumeita en ole ikinä käyttänytkään, mutta tosiaan nykyään ei kiinnosta kyllä sitten sitäkään vertaa.
      Joten miten on, kannattaisiko olla ihan kokonaan ilman?

    • Everything is green

      Olkaa ilman, niin ei tarvitse pelätä käryämistä.
      Ja jos on pakko vetää jotain päihdettä (mitä kannabiskin on pössyttelijöiden väitteistä huolimatta), niin vetäkää sitten viinaa ja kestäkää krapula niin kuin ihmisen pitääkin.
      Perseestä viinakin on, mutta pienempi paha kuitenkin, kuin tuollainen skitsofreniaa aiheuttava ja ihmisen totaalisesti passivoiva ihme hihittelijäksi tekevä paska.

    • kjhgfd

      Sanokaahan ihmiset, että mitä vittua? Viisi vuotta sitten erehdyin käyttämään kannabista, noin kolme kertaa ja sen viimoisen huonon kokemuksen jälkeen, en ole polttanut tai käyttänyt yhtään mitään 5 vuoteen. Nyt kävin kummiskin virtsa testissä ja testi näytti positiivista kannabikselle? Todella uskomatonta.

      • avaruuskokki

        Menny kupit sekaisin. Tutkijalla oli avaruuskahvit keitettynä ja virtsakippo vieressä; hän joi vahingossa virtsan ja mittasi THC-pitoisuuden kahvikupista kun piti tehdä toisinpäin.


      • Kusti Hatsi

        Niin, eikö ole hienoa että ihmisten palkkaamiset, erottamiset, rankaisemiset ym. suuresti elämään vaikuttavat päätökset ovat noin epäluotettavien testien varassa?

        Tulee sekä vääriä positiivisia, kuten sinulle, että vääriä negatiivisia, eli hirmuiset huuuUUUumeveikot voivat päästä kuin koira veräjästä.


    • ajokortti

      thc häipyy muutamassa päivässä/VIIKOSSA MUTTA merkit häipymisestä yli 6 viikkoa

      • kortiton 12

        nyt tuli totuus olen kokenut


      • Anonyymi

        KARUTOTUUS🥳👍🏻 BON APETITOS 😎👌


    • katuva

      hajoamis aineet näkyy thc ei kauan , kumpi voittaa käyttäjä vai lääketiede eli narkkari vai professori,

    • ex-Kukkanisti

      Tälleen parikytvuotta polttaneena, voin kertoa, että kannabiksen lopettaminen tuo kyllä henkisiä ja FYYSISIÄKIN vierotusoireita, mutta ne eivät kuitenkaan kestä kun pari päivää, eivätkä ole lähellekkään alkoholin, tupakan, tai kemiallisten huumeiden kaltaisia.

    • konstta

      Hei,
      poltin syyskuussa ehkä neljä kertaa 1-2pesällistä/ilta, vika kerta oli 28.9 eli ensi tiistaina tulee 8viikkoa täyteen. Itellä tiedossa kans huumetesti virtsasta mut ei ainakaan muutamaan viikkoon eli viikkoja ehtii varmaan tulla 12. Käyn puntilla säännöllisesti 4krt/viikko ja välillä kunnon lenkit, tuskin varmaan nytkään näkyisi mitään?

    • uutta-tietoa

      Ei ne mistään verestä katso enään huumeseulassa.Ne ottaa hiuksen pästä ja siitä saa tarkasti selville nykyisin koska pössytellyt.Juuri kaveri jäi kiinni.

    • KannaPiski

      Ei ole koiraa karvoihin katsominen.

    • Barbarossa

      Oli seulat tulossa ja olin 8 pvä ilman 7 vuoden polttelun jälkeen(5v joka päivä 1-3g) ja menin illanvietossa ja krapulassa polttaan tuhdisti vaikka seuloihin n.4 päivää. Meinas tulla löysät housuun ku ymmärsin seulan sisältävän veri ja virtsakokeen. Kuitenki negat tuli ja molemmista testeistä. Tasan 78h polttamatta. Kaikki voi googlaa miten...detox ja vesidieetti toimii. Olen tosin laiha ku pirinisti....

      • Anonyymi

        Vanha ketju mutta kannattaako kokeilla sillä nyky EU direktiivit antaa mahdollisuuden esim ottaa ajooikeus pois pysyvästi huumeiden käyttäjältä vaikka jäisi kiinni ihan kävellessä. Silelä lukee selvästi että huumeiden käyttäjä ei täytä ajooikeus direktiiviä ja suomi perässä muita maita kun huume kärystä saa kortin takaiisn .Norjassa ei saa kuin että todistat että olet 2 vuotta ollut täysin huumeista vapaa ja todistustaakka on sinulla ja maksat myös kaikki kulut.Sma tänne heti.


    • Anonyymi

      Miten voi Kannabiksen hoito?

    • Anonyymi

      Idiootit todella käytti huumeita ja analyseerasi oloaan muutama vuosi sitten netis.

    • Anonyymi

      On kovin valitettavaa että vihreiden puoluekokouksessakin äskettäin näytettiin vihreää valoa huumeiden käytölle, nimenomaan kannabismyönteisyydelle.

    • Anonyymi

      katso tosta https://www.kaypahoito.fi/nix00462#T1.
      itellä mäkuu viellä virsassa vaikka olen ollut poltamatta 2.5 kuukautta, mutta olenkin suurikulutaja pisin tauko noin 15v toi 2.5 kuukautta. ,( . paska juttu

    • Anonyymi

      itel 3kk putkee seuloi ja polttelen huoletta koska juoksee juoksumattoo päiväs 3h eli yhteesä joku 20km per päivä semmost pient hölkä vauhtii

    • Anonyymi

      Olen poltellut vuodesta -07 joka päivä, ehkä maksimissaan kahden päivän tauko. Kauankohan mahtaa näkyä virtsassa?🙈🤣

      • Anonyymi

        Ei sinusta kohta näy mitään muuta uslkoisesta olemuksestasikaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ime mun munaa

    • Näkyykö veri kokeessa jos oli polttanut ekan kerran kuukausi sitten

      • Anonyymi

        Ei ne verikokeita ota, ellei poliisin pikatestissä näy positiiviset vaikkapa auton ratissa kärytessä.
        Siitä ne roudaa sut sairaalaan verikokeisiin ja niiden verikokeiden tarkotus on todentaa mikä hajoamistuotteiden ja thc:n lähtötaso on, eli oletko kyseisellä hetkellä vaikutuksen alaisena.
        Jos verikokeiden mukaan oot vaikutuksen alaisena niin otetaan kortti hyllylle ja saat sakot huumausainerikoksesta (n. 70 €) ja ehkä myös rattijuopumus.
        Työhöntulotarkastuksissa käytetään virtsatestiä josta hajoamistuotteet on useimmiten havaittavissa 1 - 47 päivää.
        Jos on merkittävää ylipainoa, voi hajoamistuotteen virtsassa näkyä n 2-3kk
        Sanotaan nyt kuitenkin tähän sun tapaukseen, että kuukaus sitte ekaa ja ai oota kertaa polttaneena sulla näkyy virtsassa n. 1 - 20 päivää.


    • Anonyymi

      Näky edelleen vaikka polttamatta ollut 3kk... 7-8 vuotta päivittäistä polttoa takana

    • Anonyymi

      Jouduin seuloihin yhtäkkiä kokeilu kertani jälkeen, poltin ehkä noin puoli grammaa? ja sen jälkeen kaksi viikkoa niin jouduin seuloihin. Join ja kävin vessassa tosi usein mutta pelkään että se näkyisi silti siinä. (Kokeilu oli ensimmäinen koskaan) osaako joku sanoa näkyyköhän se näissä testeissä? Testi oli siis virtsatesti

    • Anonyymi

      poltin tällä viinolla 2 kertaa kukkaa ja mulla olis ens viikolla verikoe

    • Anonyymi

      onko täällä ketään 2023?

    • Anonyymi

      Poltin just 0,5 grammaa kannabista ja verikokeet ylihuomenna näkyykö???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe