YSTÄVÄ HÄDÄSSÄ

Anonyymi-ap

Oli kesäinen perjantainen iltapäivä ja istuskelin omakotitalomme pihalla työpäivän jälkeen. Kesälomani oli alkanut ja sen kunniaksi kädessä oli tölkki Auraa. Puolisoni loma oli alkanut jo viikkoa aiemmin ja hän oli lähtenyt kaverinsa kanssa Cavkatiin Kroatiaan, josta hän palaisi nyt seuraavana päivänä.

Pihaamme ajoi musta CLA mersu. En tunnistanut autoa, kunnes autosta nousi puolisoni "dramaattinen" ystävä Katri. "Nyt on hätä" hän huusi heti noustuaan autosta. Hän käveli vaivaloisesti minua kohti ja jatkoi "Etkös sinä osaa hieroa ja niksautella?" Olinhan minä joskus nuorempana saanut urheiluhierojan koulutuksen mutten tehnyt niitä vuosiin vastasin Katrille. "Huomenna pitkä lento Kreikkaan ja selkä ihan jumissa, enkä saanut hierojalle enää aikaa" hän vuodatti. Sanoin, ettei minulla ole mitään hierontapöytää enää ja taidotkin ovat ruosteessa mutta lupasin katsoa mitä voidaan tehdä.

Hetken juteltuammme pyysin Katria seuraamaan sisälle kellariin jossa minulla oli pienimuotoinen kuntosali. Pyysin Katria käymään päinmakuulle jumppapatjalle ja riisumaan hameensa (ettei se tahriudu öljyyn) ja ottamaan T-paidan pois. Hameen alta paljastuivat syntisen punaiset pitsialushousut ja paidan alta punaiset rintaliivit. Olen heikkona punaisiin pitsihepeniin naisten päällä ja ne kiihottavat, niin nytkin ja tunsin pienen nykäisyn pikkuveijarissani. Tunnustelin Katrin alaselkää ja se vaikutti varsin kireältä. Laitoin tilkan hierontaöljyä käsiini ja aloin kevyesti hieromaan alaselkää. Oma asentoni oli äärimmäisen huono kun olin polvillani hänen sivullaan ja kysyinkin voinko nousta hänen jalkojensa päälle jotta saisin enemmän voimaa hierontaan ja paremmin hierottua selkää. Katri oli ehkä hiukan ylipainoinen ja 50v naiseksi melko rehevä muttei kuitenkaan liian lihava. Jatkoin hierontaa ja koitin pitää ajatukseni kurissa mutta siitä huolimatta kaluni oli vähäntäinkin puolijäykkä ja kun liu'utin käsiä kohti Katrin hartaseutua niin etumukseni osui Katrin pakaroihin. Arvelin ettei hän voi olla tuntematta shortseissa pullottavaa kaluani. Katrin hengitys oli kiihtynyt hieronnan myötä samoin kun itselläni ja sanoin että tässä tulee hiki ja riisuin T-paitani. Katri pyysi hieromaan myös pakaroitaan.

Laskin hänen pitsiunelmiaan hiukan alaspäin ja jatkoin alaselän ja pakaroiden yläosan hierontaa jolloin Katri huokaisi ja pyysi minua hieromaan takareisistä asti pakaroihin ja alaselkään. Tein työtä käskettyä ja kaluni alkoi olla kovana. Sanoin että nyt en voi välttyä siltä että pikkuhousut tahriutuvat öljyyn. Tällöin Katri nosti lantiotaan ja pyysi ottamaan ne pois. Tartuin pikkuhousujen vyötärönauhaan ja vedin ne alas. Huomasin pikkareiden olevan märät haarovälistä. Nyt edessäni oli rehevä takapuoli. Aloitin hieromaan takareisiä ja liu'utin sormiani reisien sisäpinnalla kuitenkaan viemättä niitä haaroväliin asti. Katri levitti jalkojaan ja edessäni näkyi turpeat häpyhuulet. Palasin taas polvitaipeisiin ja aloin liu'uttamaan käsiäni ylöspäin kohti haaroväliä ja nyt työnsin käteni niin pitkälle, että peukaloni osuivat selkeästi kosteisiin häpyhuuliin jolloin Katri ynähti ja huokaisi syvään. Pyysin anteeksi ja selitin jotain hierojan "ammattimaisuudesta". Tällöin hän puuskahti, että siitä ei tarvitse välittää; hän on tässä pillu märkänä ja selkä jumissa saamassa apua kumpaankin vaivaan. No tämä oli selkeä merkki minulle ja sanoin että ei tässä hierojakaan voi olla kiihottumatta.

Käännyin ja otin shortsini ja kalsarit ja kaluni pomppasi vieterin lailla pystyyn. Siirryin jatkamaan hierontaa, joka selkeästi oli muuttumassa esileikiksi kun kaluni hyväili Katrin persvakoa ja hän huokaili kuuluvasti. Siirryin alemmaksi ja liu'utin käteni hänen haaroihinsa ja sormeni häpyhuulten väliin ja painaen peukaloni hänen sisäänsä. Katri oli todella märkä. Vedin käteni pois ja nousin siten, että sain ohjattua kaluni hänen häpyhuulilleen. Kysyin ehkäisystä ja hän sanoi ettei siitä tarvitse välittää.

Olimme molemmat kiihottuneita, nousin pois Katrin jaljojen päältä ja käänsin hänet selälleen, nappasin kivikovan nännin suuhuni ja lipsuttelin sitä aikani. Katri huokaili ja pyysi, että nuolisin häntä. Suorastaan huutaen sanoi, ettei ole saanut seksiä kuukausiin kun edellinen miesystävä oli saanut lähtöpassit. Siirryin alemmaksi ja aloin koskettelemaan kielelläni hänen klitoristaan. Katri vain hoki "älä lopeta, ihanaa, älä lopeta" Hän ehti muutaman kerran toistaa sanomansa kun äkkiä keho jännittyi, hän veti polvensa yhteen ja pääni jäi hänen jalkojensa väliin kun orgasmi ravisteli hänen kehoaan. Jatkoin vielä kielelläni, mutta hän pyysi lopettamaan ja tulemaan hänen sisäänsä. Nousin ylöspäin ja tunsin käden kalullani jonka Katri ohjasi sisäänsä. Aloin painamaan häntä kiihtyvällä tahdilla tuntien etten kestäisi enää kauaa. Samalla kun tunsin Katrin terävät kynnet selässäni lähti spermani liikkeelle ja laskin kaiken hänen sisäänsä.

Katrin mukaan tämä oli paras ja kokonaisvaltaisin hieronta, mitä oli koskaan saanut ja jota toivoi saavansa jatkossa lisää.

1

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Todella kiihottavaa!! Nam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      7
      4805
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4672
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      173
      3810
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      36
      3572
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      112
      3560
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      52
      3023
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1090
    8. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      877
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      802
    10. Mielessä olet mies

Voi kun nähtäis jossain muualla niin uskaltais edes katsoa...
      Ikävä
      40
      745
    Aihe