Urheiluselostaja

Anonyymi-ap

Kertokaa sille urheilun asiantuntija selostajalle, että joka kolmannen sanan ei tarvitse olla "niinku". Ärsyttävää. "Nyt pitää niinku Suvin hiihtää niinku ei liian kovaa vaan niinku silleen että jaksaa niinku viimeisenkin kierroksen hiihtää. Niinku."

12

542

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Eläs ny. Kaisa on ihana.

• Anonyymi00004

Onhan se muuten hyvä, ja paljon tietää ampumahiihdosta. Säätäköön tähtäimiään pari napsua, että loppuu se niinkutus.

• Anonyymi00003

No ei ole, nostettu jalustalle, Naukuja.

• Anonyymi00005

Minä selostaja luin palautteen ja vähennän niinkun niinkutustani 5 %. Onko Okei?

• Anonyymi00006

Hyvä selostaja ei käytä täytesanoja. Onko tämä Kaisa ja sen ukko joku asiantuntijoiden tähtipari nykyään.

• Anonyymi00008

Tänään sitten ukko suu vaahdossa napsuttelee. Varsinainen napsupari.

• Anonyymi00009

jos niillä alkaa suu kuivumaan ja suu alkaa napsamaan, jos heillä on tapana ottaa napsuja kotosalla ja sana viestittää nyt on aika napsutujauksille.

• Anonyymi00010

Sehän on tuttu sana jo kauan sitten,päivittynyt vaan nyky muotoon niinku,ennen se oli niettätuota,niettätuota

• Anonyymi00011

Ja sitä ennen öö-öö, että siis öö-öö. Niinku sana puhumisen välissä antaa sekunnin aikaa jäsennellä sitä mitä aikoo seuraavaksi sanoa. Näin kertoo viisaammat. Niinku.

• Anonyymi00012

Ottasivat kunnon napsut ja jörnisivät muutaman beibin niin pysysivät pois höpöttämästä, varsinkin ukko puhuu asian vierestä.

• Anonyymi00013

Selostakaatte sitten itse paremmin!

• Anonyymi00014

Kaisa paljon ammattitaitoisempi kuin Ylen "kälkättäjä" edeltäjänsä 2014-2020.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe