Odotan uutta auto "vesi kielellä " . Pitäisi autoliikkeen mukaan tulla pääsiäiseksi. Eräs sukulaiseni mainitsi että auto on huono sijoitus. En sitä sijoituksena sinänsä pidäkkään. On vaan mukava ajaa hyvällä autolla. Persaukisten puheita tollaiset sijoitus ym. jutut.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Ai "vesi kielellä "meinasitko hotkaista kitaasi sen 😅🤣
- Anonyymi00003
No jos miettii että esim, saka myy suomessa noin 45000 autoa vuodessa noin 4% katteella niin tuskin silloin voi yksittäisen auton kohdalla puhua järkevästä sijoituksesta, jos sillä aikoo vielä ajellakin päivittäin. Mutta näinhän se on, että jos autolle on paljon käyttöä niin ei sitä mielellään romuilla ajele.
- Anonyymi00004
Kannattaa polkea tulpatonta mopoa
- Anonyymi00006
Minkähänlainen ahteri tuolla munkinhokijalla on kun kertovat, että munkki päivässä pitää pyllyn pyöreänä ja se kun hotkii niitä joka keskustelussa ueita päivässä.
Onkohan siinä perää, ettäJämsän portti on joutunut leventämään ovia, että munkinhokija ahteri mahtuu ovista lempipöytäänsä munkkiensa ääreen? - Anonyymi00007
Kastuneet autot saa aina vähän halvemmalla, jos semmosta vesikielellä odottelee. Merivesi on vain vähän suolaista.
- Anonyymi00010
Jämsä ei kait ole osa elokuvaa, kauniit naiset ja rohkeet miehet puuttuvat?
- Anonyymi00014
Ilmoitettu eteenpäin!
- Anonyymi00011
Joskus sai paperimies kulta aikaan hienoilla autoilla kauniita naisia. Nykyään asiat on kääntyneet. Svean osarilla saa vain pyöreitä yh kimuleita, pitkällä velka historialla vaikka olis uusi baijerilainen alla.
- Anonyymi00013
Vaan sinä et saa kun kuivaa turskaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455