Joku kirjoitti taannoin tällä palstalla, että valvojan pitäisi poistaa valittajien kirjoituksia. Lukekaa maakuntalehteä niin näette, että Puolangan maine on kriittisen kirjoittamisen arvoinen.
Ei ne tosiasiat muutu
9
673
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osaako puolankalaiset lukea?
- Anonyymi00002
Ei osaa. Puolangalla jääneet jokaisen ikäluokan pohjasakka. Älykkäimmät ja rohkeimmat muuttaneet muualle. Tuottamaan muualla lisäarvoa.
- Anonyymi00003
Käsittääkseni luulen että haukkuminen nimillä ei kuulu sivistyksen piiriin. Ikävää hommaa !
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käsittääkseni luulen että haukkuminen nimillä ei kuulu sivistyksen piiriin. Ikävää hommaa !
Ihminen jos on riittävän pöljä, haukkuu ihmisiä somessa nimillä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Päättäjillä ja virkahenkilöillä on nimi ja he ovat julkisessa tehtävässä ei julkisuudelta salaisessa suojatyössä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Päättäjillä ja virkahenkilöillä on nimi ja he ovat julkisessa tehtävässä ei julkisuudelta salaisessa suojatyössä.
Virkavastuussa on omalla nimellä, myös lapsen kasvatus on vastuullinen tehtävä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noin se on.
Riittävän tyhmä niin ei osaa innostuksissaan suodattaa mitään. - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muista kuitenkin, että sananvapaudella on myös vastuunsa.
Herkästi tulee lähtö käräjille kunnian loukkauksesta jos nimillä kirjoitetaan.
Älä kuitenkaan vastaa, että kirjoittajaa ei löydetä sillä se kyllä löytyy sata varmasti jos tarve niin vaatii.
- Anonyymi00007
Mitäpä sitä lukemaan viikon vanhoja uutisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651