Kun sari rautio romahti poliittisesti ja taloudellisesti vuoden 2021 vaaleissa? minä en muista, mutta muistan, miten makealta se tuntui, että kaupungin talouden tuhonnut henkilö joutui lähtemään hallinnosta. raution hallinnon aikana kaupungin velka lähes tuplattiin 170 miljoonasta 340 miljoonaan.
Muistatko missä olit
50
482
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistelin Karia. Olisi se kamalaa aikaa, kun Kari huseerasi kaupungissa.
- Anonyymi00002
Onneksi rottis ei palaa enää koskaan
- Anonyymi00003
Muistan hyvinkin ja ammuttiin Katumalla 25:n pihassa raketteja taivaalle ilman paitaa
- Anonyymi00004
Miksi mun pitäisi muistaa missä mä olin viisi vuotta sitten vaalien aikaan. Kaikkia sitä onkin. No muistan selvästi yhden paikan olin ainakin äänestyspaikalla.
- Anonyymi00005
Se on nyt tietenkin tärkeintä ettei Rautio pääse enää koskaan tuhoamaan kaupunkia lisää
- Anonyymi00008
Italiassa elämä on jännittävä sekoitus teleologista oikeusjärjestelmää, perinteistä korruption sekaista talousjärjestelmää sekä vuosituhantisen kulttuurin ja modernin teknologian yhteen sulautumista. Raution johtajan kyvyille olisi tuolla varmasti kysyntää, kuten kokoomuksen luonnonlahjoille muutenkin.
Teknisiä ongelmia luonnonvoimien keskellä
https://yle.fi/a/74-20206548
- Anonyymi00006
Kiitos avaajalle Raution suhteen tehdystä vaalityöstä. Hyvälle tuntuu kun on nytten johtava poliitikko ja voitti ansiostasi kahdet vaalit. Jatka kiitos ihmeessä vaalityön tekemistä.
- Anonyymi00007
Rautio sopii paremmin manner-eurooppalaiseen, "tärkeintä ei ole mitä tekee vaan että yrittää ja onhan asiat sinnepäin", teleologiseen oikeusilmastoon.
Siellä voi hurmaantua vaikkapa suuresta ranskalaiset arkkitehtuurista, kuten Notre-Dame ja Versaillesin aurinkopalatsi, jonka kehitys tosin jähmettyi vallankumoukseen lukuun ottamatta Eiffel-tornia.
Suomalais-Saksalaisessa legalismissa kun asiat tehdään insinöörin järjestelmällisyydellä. - Anonyymi00009
Miten yksi ihminen voi tuhota kaupungin talouden? Esimerkit muutoksesta ennen - jälkeen, miksi talous on nyt ylijäämäinen?
- Anonyymi00010
Varmasti juuri tämän maalituksen kohteen ansiota tämä nykyinen hyvä tilanne.
- Anonyymi00011
Persu-Kari muistelee.
- Anonyymi00012
"Miten yksi ihminen voi tuhota kaupungin talouden? Esimerkit muutoksesta ennen - jälkeen, miksi talous on nyt ylijäämäinen?"
Niin tosiaan, kaupunki tahkosi miljoonien alijäämää koko raution hallituskauden 2013-2021 ja velat tuplattiin, mutta sen jälkeen Hämeenlinnan talous on ollut koko ajan ylijäämäinen, jopa kymmeniä miljoonia.- Anonyymi00016
Tahkosi mistä syystä alijäämät ja nyt ylijäämät?
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tahkosi mistä syystä alijäämät ja nyt ylijäämät?
Kunhan lässyttävät lämpimikseen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kunhan lässyttävät lämpimikseen.
No esim. Tapahtumapuisto on ollut menestys.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
No esim. Tapahtumapuisto on ollut menestys.
😄😄😄
👍
👍
👍 - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
😄😄😄
👍
👍
👍Ihan paska
😄😄😄😄
- Anonyymi00013
Avaaja tekee hyvää vaalityötä Raution suhteen. Pakko kysyä siltä missä oli kun Rautio voitti kahdet vaalit ja on nyt johtava poliitikko. Misä olit?
- Anonyymi00014
Minä olin tuohon aikaan samalla Turun kansalaisopiston peruskurssilla Sarin kanssa jossa aiheena oli lain alkeet. Saadaan kai molemmat ehkä vuonna 2030 lautamiehen paperit jos rasti ruutuun kokeet saadaan läpäistyä ilman lunttaamisesta kiinni jäämistä
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä olin tuohon aikaan samalla Turun kansalaisopiston peruskurssilla Sarin kanssa jossa aiheena oli lain alkeet. Saadaan kai molemmat ehkä vuonna 2030 lautamiehen paperit jos rasti ruutuun kokeet saadaan läpäistyä ilman lunttaamisesta kiinni jäämistä
Jätä haaveet papereista kun ei tule onnistumaan. Sarilla paperit 2026 mutta älä katkeroidu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jätä haaveet papereista kun ei tule onnistumaan. Sarilla paperit 2026 mutta älä katkeroidu.
Eiköhän se jätä kesken niin kuin viimeksikin, ja valehtelee sen jälkeen olevansa lakimies, niin kuin viimeksikin olevansa opettaja
- Anonyymi00038
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onhan sillä varmaan paljokin sitä paperia mutta tuskin lukee niitä kun ei mitään osaa(kamuille vain töitä) hip hei
- Anonyymi00019
Kari väitti olevansa talousnero. No oliko? Ei ollut.
- Anonyymi00020
Persut pettää aina.
- Anonyymi00021
𝄞 Come confess you sins and step into light that is shine in bright within you
https://www.youtube.com/watch?v=wdJR8UVeELc&list=PLoSIOFPSXQoN-uoi-Bn6R4JA8C4beRJsU&t=150s
- Anonyymi00022
PersGäry on taasen aktiivinen kunnes Suopo puuttuu peliin.
- Anonyymi00025
Kun Rautio voitti vaalit olin tietenkin juhlimassa voittoa ja kiittämässä vaalityön tekijää. Loistava voitto kertakaikkiaan.
- Anonyymi00026
Oliko sinusta voitto, kun raution äänimäärä romahti n. 900 äänestä alle 400 ääneen? Aika erikoinen tulkinta😂
- Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oliko sinusta voitto, kun raution äänimäärä romahti n. 900 äänestä alle 400 ääneen? Aika erikoinen tulkinta😂
Hämeenlinnassahan oli kuulema otettu äänilappuja kopasta pois. Milloin se vilppi päättyy?
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hämeenlinnassahan oli kuulema otettu äänilappuja kopasta pois. Milloin se vilppi päättyy?
Juuri näin löit naulaan. Tämän takia ei haluta sähköistä äänestämistä, muuten tulisi vasemmistovalta.
- Anonyymi00027
Karin tuomio oli suuri voitto suomalaiselle oikeusjärjestelmälle.
- Anonyymi00028
Tämän ja monen muun Hämeenlinna-keskustelun kirjoittajat ovat menneisyyteen juuttuneita koulukiusaajia. Eikö muuta keksitä? Rautio on jatkanut eteenpäin, pian oikeustieteen kandi ja korkeassa luottamustoimessa EU:ssa. Ja kukaan ei tuhoa yksin kaupungintaloutta, ei edes Rautio.
Mitä Ilkkalaan tulee, hän on paennut Tampereelle jo vuosia sitten. Kukaan ei muista häntä paitsi nämä Suomi24:n ikuiset jankkaajat.- Anonyymi00029
siis pian jos kirjekurssin saa läpi niin Käräjäoikeuden lautamies eli maallikkotuomari ei oikeustieteen kandiksi sentään Kansalaisopiston kurssit suorittamalla pääse
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
siis pian jos kirjekurssin saa läpi niin Käräjäoikeuden lautamies eli maallikkotuomari ei oikeustieteen kandiksi sentään Kansalaisopiston kurssit suorittamalla pääse
Toista on kansanlakimiehet, kuin tuollaiset eliittiherastuomarit.
- Anonyymi00030
Haluaisitko, että ”opettaja” Rautio toimisi sinun lastesi opettajana?
- ”No takuulla en halua!”, huudahtavat hämeenlinnalaiset vanhemmat kuin yhdestä suusta.
Haluaisitko, että ”lakinainen” Rautio olisi ollut puntaroimassa SCC oikeudenkäyntiä ja sovittelemassa korvaussummia?
- ” No takuulla olisin halunnut!”, huudahtaa eräs Kiemunki yhdestä suusta. - Anonyymi00031
Sitä aina ihmettelee kuinka kukaan on niin pöljä,että jättäytyy paikallispolitiikkaan ansaita mielessä,ilman mitään koulutusta tai ammattia, ja hups kun vaalit on hävitty, jää täysin tyhjän päälle. Samalla pieteetillä Sari hoiti tosin kaupungin asioita, ja hups velat olikin kohta tuplattu
- Anonyymi00032
Näin sarille kävi myös paralympiakomitean johdossa,jossa unohdettiin hakea valtionapuja
- Anonyymi00033
Kari säilyy aina mielissämme.
- Anonyymi00034
Vaalityötä Raution suhteen tehneelle avaajalle suuri kiitosta tästäkin ketjusta. Hyvää työtä teet edelleen. Rautio voitti kahdet vaalit ja on johtava poliitikko.
- Anonyymi00035
Rautiohan on itse se pahin kiusaaja?!
- Anonyymi00040
Sarin voitonjuhlat kyllä muistan aina!
- Anonyymi00041
En enää muista sarin voiton juhlia, kun siitä on jo 13 vuotta, mutta hänen rökäletappionsa 2021 vaaleissa on kyllä tuoreessa muistissa
- Anonyymi00045
Vanhuus sua vie. Vaalit oli 2025 ja Sari voitti kahdet vaalit ja seurasi isot voiton juhlat. Johtava poliitikko nytten.
- Anonyymi00046
"Muistatko missä olit" - juu. Olin ja olen asuntoautossani.
Varmaan niin kauan, kun kortti lompsassa.
Näin heti (varhais)eläkkeelle päästyäni.- Anonyymi00047
P.S. liikutaan välillä Imatra Irlanti,
Jäämeri Jordania. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jäämeri Jordania.P. S. 2. Liikutaan välillä Geriatrian vaikeiden tapausten osasto vessa sänky ruokasali rollaattorilla niin kauan kun hoitajat kyllästyy ja vie ajopelin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jäämeri Jordania.Tietysti mutta jos tarkkoja ollaan niin tuttu romu autosi on renkaat tyhjänä Katumalla
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jäämeri Jordania.Peltikuorinen, pienehkö (6 m pitkä) retkiauto on kätevä kaveri kahdelle.
Tarjoaa riittävät tilat ja toiminnot (keittiö, suihku, wc, pide). Sen verran pieni,
ettei Jäämeren tuulet sitä pahasti heiluta - saa nukuttua .
Mahtuu hyvin matkalla oleville losseille. 'Huoltoyö' leirialueilla 1 - 3 kertaa viikossa. - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
P. S. 2. Liikutaan välillä Geriatrian vaikeiden tapausten osasto vessa sänky ruokasali rollaattorilla niin kauan kun hoitajat kyllästyy ja vie ajopelin.
Kade
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kade
Ei vaan oikein. Rollaattori ei todellakaan ole matkailuauto kun mielikuvituksissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3955923- 805298
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513158- 432269
- 492195