Siis wtf.. jos ostat istumapaikan lennolle, niin ihan tavallinen jalat koukussa paikka maksaa 40 e ??? Pikkasen nyt Finskillä mennyt rahastus yli. Muutenkin kallis hinta mut taso halppisyhtiön tasoa. Onneksi on vaihtoehtoja
Istumapaikkojen hinnat järkyt
5
601
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ostat istumapaikan lisähinnalla?
Tuota, jokaisen lipun hintaan kuuluu istumapaikka, seisomapaikkoja ei ole myynnissä..
Ikinä en ole erikseen istumapaikkaa valinnut ja aina olen perille päässyt.- Anonyymi00002
Jaajaa, vai että finskin koneissa seisomapaikkoja. En ole koskaan huomannut vaikka lennän paljon.
- Anonyymi00003
Nyt näkyy olevan alkaen 57 economy paikka Limnos- Helsinki. Kannattaa Finskilläkin muistaa että 0 maksettua paikkaa on nolla euroa. 100 maksettua 15 euron paikkaa on 1500 euroa
- Anonyymi00004UUSI
...onneksi on vaihtoehtoja... kannattaisi kuitenkin ehkä hetkeksi pysähtyä miettimään, että jääkö ilman istumapaikkaa jos sitä ei erikseen osta. no koska tuon 40€ logiikan ymmärtäminen ei välttämättä vielä tuolla arvuuttelulla selvinnyt, niin sanotaan vastaus: ei jää ilman istumapaikkaa.
Mutta jos on aivan helvetin tykästynyt ikkunapaikkaan, tai käytäväpaikkaan tai puristumaan kahden läskin väliin niin sitten voi sijoittaa tuon 40€ jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3682009Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851077
- 90946
- 48880
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760