Elämässä on paljon muutakin kuin seksiä, vaikka se (seksi) meille homoille on kuulemma vain ja ainoastaan yksi ja ainoa tärkeä asia.
Olen aikuinen mies 😀 ja jos jostakin universumista löytyisi samanhenkinen, olisin ns onnellinen.
Kaipaan miestä!
6
444
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Samaistun, ja se toinen olis kans nuori
- Anonyymi00002
Homoilu on kuin ilmapallo, mikä suhiseen ja väpättää ylöspäin lentäessään. Sitten läpsähtää velttoona katuun.
Sen pituinen se- Anonyymi00003
Puhut asiaa, "neiti". Me homot tykkäämme vain miehistä, emmekä tee muuta, kuin harrastamme sexyä.
- Anonyymi00005
Seksi nyt on itsestään selvyys. Ei siitä pelkästään jaksa aikuinen mies kiinnostua. Voiko parilla olla kiintymystö, hellyyttä ja lämpöä?
- Anonyymi00006
Kyllä. Puhut asiaa, bro.
- Anonyymi00007
Joillakin homoilla käsitteet ovat venyviä. Nikokin kertoili lehdessä ja TV:ssä rakastumisestaan "heteromieheen", joka kuitenkin paneskelee homoa. Kertoi myös olevansa selibaatissa, mutta edelliselläkin viikolla oli ollut jonkun kanssa ja vaatii silti sitä "heteroa" jättämään naisen. Ei taitaisi olla kovin pitkäikäinen liitto, mutta toivotaan parasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435