Miksei joutsalaisia enempi kiinnostanut sorakentällä mäenlasku? Oisi luullut aikuistenkin innostuvan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Aikuinen on harvoin lasten tasolla ajanvietteissään .
- Anonyymi00004
Kyllä hyvinkin monella on todella lapsellista ajanvietettä.
- Anonyymi00003
Oisitte pissulla värjänneet ees lunta, ei se oo hupsun touhua.
- Anonyymi00005
Tokko lössissä oli yhtään Suomalaista pentua /aikuista ?
- Anonyymi00006
noi talvitapahtumat vois pitää urheilukentällä, siellä ois lumisia pulkkarinteitä jo
valmiina, ei tarvitsisi tuhansilla euroilla ajattaa lunta keskustaan - Anonyymi00007
Niin luulisi— olisi mäet jo valmiina urheilukentän nurkilla, mutta silloin jäisi hiukan katveeseen tämä maailmankuulu Huihatus. Hyvä ettei siellä vedetty perässä naisen vehjettä kuin ennen muinoin suuressa Helsssingissä. Olisi käynyt pulkasta se vehje. Kaikkea taidetta ei jousalainenkaan ymmärrä, sori vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260951Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458