Eileen tapahtu vähä outo juttu mun kaverin kaa yhtäkkii ku katottiin toisii ku naurettii niin suudeltii tai silleen vähä kömpelösti mut kummiski. Ollaan siis poikii 12 vuotiaita ja jäi jotenki vaivaamaan tai että se kaveri pyörii mun mieles koko ajan. En oo koskaan ennen ihastunu kehenkää poikaan.
Kaveri ihastunut muhun
13
536
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei siin oo mitään hävettävää
- Anonyymi00002
Sehän on pelkästään mukavaa.
- Anonyymi00003
Hienoa jatkakaa samaan malliin.
- Anonyymi00004
Ei tos oo mitään pahaa! Pyydä se vaik yökylään voihan olla et voitte pussailla vielä uudelleen ja ehkä muutakin jos molemmista tuntuu hyvälle. Tsemppii teille!
- Anonyymi00009
No se on yökyläs mut ei oikeestaan ollakku tosi hyvii ystävii ja sit sen kans ei oo tpahtunu ton jälkee mitää muutaku ollaan suudeltu ja semmosta ollaan vasta 12.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No se on yökyläs mut ei oikeestaan ollakku tosi hyvii ystävii ja sit sen kans ei oo tpahtunu ton jälkee mitää muutaku ollaan suudeltu ja semmosta ollaan vasta 12.
Jospa teet aloitteen ja katsot mitä tapahtuu, vaan kaveri on ujo ja odottaa sinun aloitetta.
Onko just nyt yökylässä?
- Anonyymi00005
Nyt pyydät sen yökylään ja no tiedät kyllä mitä teette.
- Anonyymi00006
Olen 13v ja olin viikonloppuna 13v kaverini luona yökylässä ja hauskaa oli, tämä uusi kaveri muutti tänne tammikuun lopussa. Oli minulla eka kerta pojan kanssa, kaverilla ei ollut. Tulevana viikonloppuna ollaan meillä ja varmaan puhastellaan samaa kuin heillä tehtiin. Tehtiin muutakin kun pussattiin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen 13v ja olin viikonloppuna 13v kaverini luona yökylässä ja hauskaa oli, tämä uusi kaveri muutti tänne tammikuun lopussa. Oli minulla eka kerta pojan kanssa, kaverilla ei ollut. Tulevana viikonloppuna ollaan meillä ja varmaan puhastellaan samaa kuin heillä tehtiin. Tehtiin muutakin kun pussattiin.
Voi kun söpöä.
- Anonyymi00008
On mullakin yks meiän luokkalainen 13v. Kiva kaveri asutaan samalla kadulla. Kuljetaan yhessä koulumatkat. Välillä kaveri ottaa mua kädestä kiinni. Oon mäkin pitänyt sen kädestä. Joskus otetaan kaulasta kiinni.
Sitten illalla ollaan paljon yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa mitä tän ikäiset nyt tekee. Pelataan futista samassa joukkueessa. - Anonyymi00010
Oletko itse myös kiinnostunut kaveristasi? Mitä haluasit tehdä hänen kanssaan?
- Anonyymi00012
Olen 12 ja puoli, olen varmaan homo ja ihastunut nyt serkkupoikaan hän 16v. Nyt hiihtolomalla hän tuli meille. Tietysti yöllä heräsin vetelemään itseäni tajuamatta, että serkkupoika nukkuu viereissä sängyssä. Vetelin silmät kiinni ja kohta tunsin jotain märkää kaluni ympäri tuntu ihanalta ja avasin silmäni, näin serkkupojan tekevän sitä ja kohta sanoin, että pissattaa, pakko mennä vessaan ja serkkupoika vastasi, ettei se ole sitä ja jatkoi kunnes "pissat" tuli hänen suuhun, totesi että ihan hyvän makuista on ja oliko se eka kerta, myönsin kyllä, serkku kysyi että haluanko tehdä hänelle myös samaa, tietysti halusin. Käytiin nyt yhdessä suihkussa ja puuhasteltiin, sanoin että jos hän haluaa voidaan jatkaa sitä joka yö ja vähän päivällä myös, sanoi että se olisi kiva.
- Anonyymi00013
Sitten taisit herätä ja huomata, että olipas märkä uni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910