Mikä on omituisin ruokayhdistelmä, josta pidät? (Esim. dippiä pizzaan)
Onko sinulla joku erikoinen ruokayhdistelmä ?
12
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Survimella soseeksi palaset porkkanaa ja lanttua, pari vs-kynttä, kuutioksi puolikas avokadoa, pari lusikallista raejuustoa ja siihen päälle kylmänä itse keitettyä hernemuhennosta. Luraus öljyä. Ja eikun nauttimaan. Pitää pitkään nälkää eikä lihota.
Omenahilloa ja paistettuja sipulirenkaita.
Survottuja mustikoita, ruisjauhoa, maitoa ja vanillijasokeria sekoitetaan. Luraus öljyä. Mieluummin illalla jääkaappiin tuleutumaan ja aamulla vatsaan.
Riisipuuroon purkkitonnikalaa, molemmat kylmänä. Voi lämpimänäkin.
Entä aloittajalla? Vai mistä idean sait? - Anonyymi00002
"Riisipuuroon purkkitonnikalaa, molemmat kylmänä. "
Tää on aika hyvä ! Voisin kokeilla samaa kaurapuuroon.
Itse heitän joskus Onkimiehen kalapihvin kasvishernekeiton sekaan
lautaselle. Hyvältä maistuu ja monipuolistaa annoksen ravintoarvoja.
ap.- Anonyymi00007
Minäkin keitän joskus riisiä, tonnikalaa ja sekaan nakinpaloja. Jotain siinä maussa mielyttää, vaikka muuten en pidä kalasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minäkin keitän joskus riisiä, tonnikalaa ja sekaan nakinpaloja. Jotain siinä maussa mielyttää, vaikka muuten en pidä kalasta.
Itse en erityisemmin pidä tonnikalasta. Syön sitä kyllä jos tarjoillaan, mutten itse osta. Koiralle aikoinaan sekoitin kuppiin mm. tonnikalaa.
- Anonyymi00003
On. Torstsisin. Hernekeitto ja mansikkahillo ja letut ja sinappi.
- Anonyymi00004
Keitetyt perunat ja ruskeakastike, sitä ei saa nykyisin mistään.
- Anonyymi00005
Rekattu poma ano on vauhdissa.
Milloin alkaa kyselemään millaista kak-kaa teltä tulee kun syötte niin monipuolisesti, hänen johdollaan?
Leelian lepotuolissa pp-omoei Leelia, joka vastasi kysyjälle!- Anonyymi00006
Onko diagnoosisi paranoia ?
- Anonyymi00008
Vaalean leivän päälle suolaista ja makeaa: appelsiinimarmeladia + kiepaus mätitahnaa.
- Anonyymi00009
Samaten vaal. leivän päälle esim: avokadoa + mätitahnaa.
- Anonyymi00011
Ruisleivän päällä appelsiinisiivu on hyvää.
- Anonyymi00012
Mun erikoisin ruokayhdistelmä yhdistää suolaista ja makeaa. leivän päälle, mieluiten näkkileivän päälle. Makeaa norjalaista vuohenjuustoa ja mätitahnaa. Se on ihan parasta! Jos löydätte Suomesta tätä ruskeaa juustoa (ainakin K-supermarket Hertassa on) niin kokeilkaa ihmeessä. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772551Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651824SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis291666- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis561532- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731268Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli751068Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059