Mikä on omituisin ruokayhdistelmä, josta pidät? (Esim. dippiä pizzaan)
Onko sinulla joku erikoinen ruokayhdistelmä ?
12
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Survimella soseeksi palaset porkkanaa ja lanttua, pari vs-kynttä, kuutioksi puolikas avokadoa, pari lusikallista raejuustoa ja siihen päälle kylmänä itse keitettyä hernemuhennosta. Luraus öljyä. Ja eikun nauttimaan. Pitää pitkään nälkää eikä lihota.
Omenahilloa ja paistettuja sipulirenkaita.
Survottuja mustikoita, ruisjauhoa, maitoa ja vanillijasokeria sekoitetaan. Luraus öljyä. Mieluummin illalla jääkaappiin tuleutumaan ja aamulla vatsaan.
Riisipuuroon purkkitonnikalaa, molemmat kylmänä. Voi lämpimänäkin.
Entä aloittajalla? Vai mistä idean sait? - Anonyymi00002
"Riisipuuroon purkkitonnikalaa, molemmat kylmänä. "
Tää on aika hyvä ! Voisin kokeilla samaa kaurapuuroon.
Itse heitän joskus Onkimiehen kalapihvin kasvishernekeiton sekaan
lautaselle. Hyvältä maistuu ja monipuolistaa annoksen ravintoarvoja.
ap.- Anonyymi00007
Minäkin keitän joskus riisiä, tonnikalaa ja sekaan nakinpaloja. Jotain siinä maussa mielyttää, vaikka muuten en pidä kalasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minäkin keitän joskus riisiä, tonnikalaa ja sekaan nakinpaloja. Jotain siinä maussa mielyttää, vaikka muuten en pidä kalasta.
Itse en erityisemmin pidä tonnikalasta. Syön sitä kyllä jos tarjoillaan, mutten itse osta. Koiralle aikoinaan sekoitin kuppiin mm. tonnikalaa.
- Anonyymi00003
On. Torstsisin. Hernekeitto ja mansikkahillo ja letut ja sinappi.
- Anonyymi00004
Keitetyt perunat ja ruskeakastike, sitä ei saa nykyisin mistään.
- Anonyymi00005
Rekattu poma ano on vauhdissa.
Milloin alkaa kyselemään millaista kak-kaa teltä tulee kun syötte niin monipuolisesti, hänen johdollaan?
Leelian lepotuolissa pp-omoei Leelia, joka vastasi kysyjälle!- Anonyymi00006
Onko diagnoosisi paranoia ?
- Anonyymi00008
Vaalean leivän päälle suolaista ja makeaa: appelsiinimarmeladia + kiepaus mätitahnaa.
- Anonyymi00009
Samaten vaal. leivän päälle esim: avokadoa + mätitahnaa.
- Anonyymi00011
Ruisleivän päällä appelsiinisiivu on hyvää.
- Anonyymi00012
Mun erikoisin ruokayhdistelmä yhdistää suolaista ja makeaa. leivän päälle, mieluiten näkkileivän päälle. Makeaa norjalaista vuohenjuustoa ja mätitahnaa. Se on ihan parasta! Jos löydätte Suomesta tätä ruskeaa juustoa (ainakin K-supermarket Hertassa on) niin kokeilkaa ihmeessä. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746