Koivuhaan Tk

Anonyymi-ap

Pahoinvointekeskusta innasen johdolla ei häpeä kun pistää lepolat lyttyyn lohtajalla ja tk koivuhaassa. Tälle ei pysty kesyt lohtajan edustajat mitään eikä kokkolan etelänpuoliset asukkaat tai edustajat. Oletteko vielä sitä mieltä että kannatti äänestää kepu johtoon? Sitä saa mitä tilaa.

14

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mua harmittaa, kun Kokoomuksella ja persuilla ei ole mitään valtaa. Kokoomuskin on ollut pääosin hallituspuolue viimeiset pari vuosikymmentä, mutta kun niiden itkuja kuuntelee niin niitä on viety kuin litran mittaa. Säälittävää.

      • Ei noita kahta kukaan ole mihinkään vienyt. Käsi kädessä ovat kävelleet päin seinää, kuin lautapää sonnit.


      • Anonyymi00005
        KUUNAAMA kirjoitti:

        Ei noita kahta kukaan ole mihinkään vienyt. Käsi kädessä ovat kävelleet päin seinää, kuin lautapää sonnit.

        Kokkarit eli piilopersut kyllä puuttuvat ketä valitaan virkoihin. Siihen ei muut pysty tai rohkene.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kokkarit eli piilopersut kyllä puuttuvat ketä valitaan virkoihin. Siihen ei muut pysty tai rohkene.

        No sen huomaa. Samaa surkeutta valitaan mitä kaupungintalolla on jo koettu ja pois laitettu. Hyvikselle kelpaa hyvin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        No sen huomaa. Samaa surkeutta valitaan mitä kaupungintalolla on jo koettu ja pois laitettu. Hyvikselle kelpaa hyvin.

        kaupungin suunnittelun virka"mies" alavetelistä ei ole koskaan koivuhaassa ees käynynnä... lisää landea


    • Anonyymi00002

      Koivuhaan terveyskeskus palvelee väkimäärää joka taitaa olla suurempi, kuin kaikkien muiden taajamien, ehkä Kannusta lukuun ottamatta väkimäärä koko Soite alueella. Kun tämä porukka änkeää tähän valmisteilla olevaan uuteen terveyskeskukseen, niin taitaa sielläkin olla vitsit vähinä. Koivuhaassa on ns. tornitaloissa vanhuksia, jotka ovat asunnon ostaessaan tärkeimpänä kriteerinään pitäneet terveyspalveluiden sijaintia tien toisella puolella. Luulevatko päättäjät tämän rollaattorien varassa kulkevien joukon lykkivän Mariankadulle lääkäriin ja takaisin? Kela takseilla he ajelevat mennen tullen ja kustannuksia tästä keikasta yhteiskunnalle tulee noin 50 euroa reissu. Taitaa näille viisaille palveluluiden lopettajille olla tuntematon viisaus, että minkä voimassa voittaa sen matkassa menettää. Puhumattakaan näiden hauraiden ihmisten hädästä, kun tuntevat jääneensä tyhjän päälle. Näinkö yhteiskunta kiittää täysin palvelleita jäseniään, kohtelemalla heitä kulueränä, eikä ihmisinä.

      • Juurin noin. Eiköhän tule halvemmaksi viedä yksi lääkäri muutaman sadan potilaan luokse, kuin muutama sata potilasta yhden lääkärin luokse,


      • Anonyymi00011

        Älä naurata. Kiinteistön ylläpitokustannukset, henkilöstön palkat yms menot maksavat sata kertaa enemmän vuodessa, kuin iäkkäitten taksikyydit...


    • Anonyymi00003

      Kuunnellaan taas Ressua, sillä Sveitsi lyö Suomen jääkiekon välierissä. Suomen joukkue, ja kymmenet "perrseennuolijat - joutomiehet" lähetetään kotiin maitojunalla.
      MOT

      • Anonyymi00004

        Mitäpä jos tällä kertaa ei kuunneltaisi ressua? Tässä pitäisi nyt keskustella aivan oikeasti tärkeistä asioista.


    • Anonyymi00008

      hei meillä on palkittu kaupunginsuunnittelu! oletteko nähneet miten kaunis tori meillä on?

      • Anonyymi00009

        Kivilaatat on laitettu hienosti suoraan riviin ja on penkkikin. Karsii juoppojen leirit hyvin.


      • Anonyymi00010

        On kaunis tori. Täynnä festarikioskeja voi hyvää päivää… ottaisivat mallia jostain kun eivät osaa ite mitään suunnitella


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        On kaunis tori. Täynnä festarikioskeja voi hyvää päivää… ottaisivat mallia jostain kun eivät osaa ite mitään suunnitella

        Ressu teki erinomaisen torisuunnitelman. Miksi sitä ei toteuteta. MOT
        JK Ja se "Risto-Reippaan" lasten "jäälaatikko" lienee edelleen mukana suunnitelmissa, hah hah haaa!!!... MOT


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe