Hyvää matkaa!

Anonyymi-ap

Paikallislehdessä juttua kun lapsiperheet muuttavat pois jos viralan koulu suljetaan.HYVÄÄ MATKAA!ei kunta tarvitse muutosvastaisia ihmisiä.ei tällainen lapsellinen uhkailu mitään auta,nolaatte vaan itsenne.seuraavaksi sitten mielenosoitus typerien pahvikylttien kanssa

5

610

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiinteistöjen arvo kovassa nousussa!

• Anonyymi00002

Vässykkä nillittää täällä kirjoittelupalstalla. Melkoisen helppoa, mutta iso häpeä sulle. Hyi olkoon!

• Anonyymi00003

Myykää vaan talonne niin saadaan tänne ihmisiä jotka haluaa tänne tulla. Tulijoita maalle on, kunhan vaan olisi taloja myynnissä. Ei paljon heitä kiinnosta onko kylällä koulua. Esim ok seudulta tulevat on tottunut kulkemaan bussilla

• Anonyymi00004

Lapsiluku vähenee ,ei kouluja noin monta tarvitse. Jos nämä jotka nyt meuhkaavat , olisivat lapsettomia ,mitähän he ajattelisvat kohta puolityhjistä kouluista.

• Anonyymi00005

Talojahan on myynnissä vaikka kuinka, mutta eipä näytä ostajia kiinnostavan.

Väki vanhenee ja vähenee, että kannattaa varmaan sulkea kouluja.

Kiva katsella ja kuunnella sosiaalidemokraattien ja keskustalaisten ulinaa kuinka heidän järjestelmänsä romahtaa ja edut katoaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe