Löytyisikö 03-alueelta kokeiluseuraa

Anonyymi-ap

Viisikymppinen siisti mies haluaisi kokeilla miltä se miesten välinen seksi tuntuu. Eli kokemusta ei vielä ole. Löytyisikö Kanta-Hämeestä miestä kokeilemaan tai opastamaan?

40

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs pitäisi opastaa... Hml 53v biukm vers.

• Anonyymi00002

Kaappihomo runkkari heti tyrkyllä

• Anonyymi00005

No mitä nyt kuvioon kuuluu... Koko hoito kiinnostaa. Itse Riihimäeltä.

• Anonyymi00001

Kyllä löytyy heinolan setä rane se tuikkaa spehmat suoleen

• Anonyymi00003

Hämeenlinnassa olis vähän kokenut ukm.

• Anonyymi00009

Myös samoista maisemista, suuhoito ja yhdyntä molemmin puolin kiinnostais. T. Bi ukm 60v "luotto 100%"

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Myös samoista maisemista, suuhoito ja yhdyntä molemmin puolin kiinnostais. T. Bi ukm 60v "luotto 100%"

Porsas röh röh

• Anonyymi00013

Käykö vielä levarilla motarin varrella porukkaa.
        Siellähän ainaskin ennen helposti löytyi kaveri. M 44

• Anonyymi00016

Porsas röh röh

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko sulla jotain väylää, sähköpostia tms. millä saisin suoraan yhteyden ja vois sopia kenties jotain?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko sulla jotain väylää, sähköpostia tms. millä saisin suoraan yhteyden ja vois sopia kenties jotain?

Sähkö omalla nimellä tänne voi laittaa. Voitais sopii missä nähtäis kun molemmille käy.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Porsas röh röh

Kylläpä jaksatkin tyrkyttää ittees.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Käykö vielä levarilla motarin varrella porukkaa.
        Siellähän ainaskin ennen helposti löytyi kaveri. M 44

Hyvä paikka tartte turhaa jaaritella kun näkee kaverilla kalun kädessä voit lähestyy on valmis nauttii.

• Anonyymi00004

Varmasti löytyisi, kun tietäisi miten.Samaa ikäluokkaa, mutta varovainen näissä jutuissa.

Haaveillut monesti millaista olisi koettaa toisen miehen kalua vaikka kädellä

• Anonyymi00006

Mistäpäin olet? Varovainen tietysti pitää monessakin mielessä olla. Mutta tekisi mieli kyllä kokeilla kun nuoresta asti ajatus on kiihottanut ja jos ei koskaan kokeile, niin jää vaan lopulta harmittamaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistäpäin olet? Varovainen tietysti pitää monessakin mielessä olla. Mutta tekisi mieli kyllä kokeilla kun nuoresta asti ajatus on kiihottanut ja jos ei koskaan kokeile, niin jää vaan lopulta harmittamaan.

Mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen buaahaa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tää paikka täynnä. Joudut etsii toisen paikan itsellesi, ehdottaisin jotain lypsytilaa kun ammut kuin lehmä joka aloituksissa. Toivottavasti tilan isännällä haulikko, ampuis suola panoksen suoleesi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tää paikka täynnä. Joudut etsii toisen paikan itsellesi, ehdottaisin jotain lypsytilaa kun ammut kuin lehmä joka aloituksissa. Toivottavasti tilan isännällä haulikko, ampuis suola panoksen suoleesi.

Kertoo itse ammuuu hähähää

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kertoo itse ammuuu hähähää

Mitäs olet ammuu hähähää

• Anonyymi00024
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

Idiootti

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Idiootti

Mitäs olet buaahaa.

• Anonyymi00021

Olen kanssa halunnut kokeilla miehen kanssa miltä se tuntuisi. Olisi kyllä kiva löytää toinen samaa ikää luokkaa oleva 50-70V tampereelta. Luottamuksella tietenkin. itse 60V. Välillä myös tyttöilen.

• Anonyymi00026

Kyllä on ruvennut kiinnostamaan toinen mies, löytyspä sellainen kokeilemaan. M61 03.

• Anonyymi00027

Laitoin tänään oman haun tänne eli aloituksen. T. Bi ukm 60+

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Laitoin tänään oman haun tänne eli aloituksen. T. Bi ukm 60

Bi 55 ukm kiinnostunut.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Bi 55 ukm kiinnostunut.

Aletaanko suunnittelee missä tavataan. T. Bi ukm 60+

• Anonyymi00028

Lahdesta seuraa?

• Anonyymi00029

Oisko sulla paikka voisin ajella joku päivä.

• kyllä lahdessa on seuraa , vaan millaista , ja missä sitä kivaa viettäisi yhdessä

• Anonyymi00031

Morjens kaveri joka etsit Lahest seuraa niin olisin heti valmis harrastamaan seksiä ja mulla on paikka!!!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Morjens kaveri joka etsit Lahest seuraa niin olisin heti valmis harrastamaan seksiä ja mulla on paikka!!!

Kik Peetu7000

• Anonyymi00035

Puhdasta ja kookasta posliinikullia tykkään imeä ja pientä/ohutta vois kokeilla mun peppuun BIM60LAMMI

• Anonyymi00036

Ajelisitko Hausjävelle tai Hämeenlinnaan, oon bi ukm 61v puhdas, terve karvaton mittani 184 85 18 noin paksuhko seisoo hyvin. Vuosii takaperin imettänyt muutaman kerran.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ajelisitko Hausjävelle tai Hämeenlinnaan, oon bi ukm 61v puhdas, terve karvaton mittani 184 85 18 noin paksuhko seisoo hyvin. Vuosii takaperin imettänyt muutaman kerran.

Olis kiimasta ottaa sun kulli suuhun ja imeä siitä spermat runkkaan at Gmail com

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Hämeenlinnassa olis vähän kokenut ukm, halukas imemään.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hämeenlinnassa olis vähän kokenut ukm, halukas imemään.

Voitaisko tavata vaikka motarin levarilla tampereen suuntaan. T. Bi ukm 61v

• Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Minä olen bi-ukkomies 52v Riihimäeltä. Eli läheltä. Luottamuksella voisin tavata, jos kiinnostaa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minä olen bi-ukkomies 52v Riihimäeltä. Eli läheltä. Luottamuksella voisin tavata, jos kiinnostaa.

Etkä säihkädä vaikka kasvo tuttuja olisimme.
        Mistä tykkäät? T. Bi ukm 61v

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Etkä säihkädä vaikka kasvo tuttuja olisimme.
        Mistä tykkäät? T. Bi ukm 61v

No en siitä säikähdä kun samalla asialla molemmat ollaan. Eiköhän siinä molemmilla ole tarkoitus se vain meidän tiedossa pitää. Minä olen kyllä valmis molemminpuolisesti top/bottom hommiin ja muuta siihen liittyvää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.

Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat
      Politiikka
      38
      9081
    2. Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"

"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."
      Maailman menoa
      35
      3569
    3. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      28
      3119
    4. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      20
      2780
    5. Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa

Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve
      Maailman menoa
      13
      2335
    6. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      335
      1815
    7. Kerro tarinasi

Miten kaikki alkoi.
      Ikävä
      95
      1225
    8. Tikkunenällä on kovat luulot itsestään

Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani
      Ikävä
      13
      1113
    9. Miten määrittelisit suhteesi häneen?

Mistä on kyse?
      Ikävä
      93
      1073
    10. Mitä muru toivot

Oikein kovasti?
      Ikävä
      94