Vävyjen/ miniöiden paremmuusjärjestykseen pano

Anonyymi-ap

Oletteko olleet sellaisessa huushollissa jossa tuollaista on avoimesti harrastettu. Minä olin, enkä ollut silloisen anoppini mielestä paras vävy, lähinnä siksi että olin anopin huonoimpana pitämän tyttären mies.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olin epätoivottu miniä. Perheeni oli varakas muttei tarpeeksi hieno silloiselle poikaystävälleni. Rakastimme toisiamme todella paljon mutta pojan perhe vei voiton tai itse asiassa en jaksanut enää taistella sitä vastaan vaan totesin, että suhteemme on loppu. SIitä jäi ikuiset arvet....tälle pojalle

Tapasimme muutama vuosi sitten ja hän totesi, että teki elämänsä suurimman virheen kun ei ollut tarpeeksi vahva vaan antoi perheensä, lähinnä äidin määrätä puolisokuviot; hän oli eronnut jo aikoja sitten. Minä olin ja olen edelleen saman miehen kanssa naimisissa

• Anonyymi00002

Minä olin meidän perheen musta lammas. Kun menin naimisiin, niin mieheeni suhtauduttiin ihaillen ja ihmetellen kun oli minut huolinut. Minusta ei pidetty mutta miehestäni pidettiin. Tämä vaikutti negatiivisesti avioliittoomme - alkoi tuntua että olen vanhempani kanssa naimisissa, kun mieheni veti yhtä köyttä vanhempien ja veljeni kanssa. Erottuani veljeni sanoi minulle, että sano sille ex-miehellesi että tulee nykyisen naisystävänsä kanssa käymään - mutta minua ei kutsuttu ollenkaan.

En ole ollut rikollinen tai muuten "paha" ihminen, mutta ex-mies osasi paremmin markkinoida itsensä joka paikassa, mm. työpaikallaan ja naapureille oli aina kaikille mukava mies, mitä nyt minulle kotona kiukutteli. Kun kerroin äidilleni että eroamme, niin hän ehätti huolehtimaan, että miten se ex-mies nyt pärjää. Ei hän minun pärjäämisestäni huolehtinut, vaikka jäin silloin todella yksin. Onneksi näistä ajoista on jo aikaa vierähtänyt ja ex-mies saa ihan vapaasti ihastuttaa nykyisen puolisonsa sukua ja lähipiiriä.

• Anonyymi00003

Kaikenlaisia hölmöyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      221
      2947
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1647
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1337
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe