Oletteko olleet sellaisessa huushollissa jossa tuollaista on avoimesti harrastettu. Minä olin, enkä ollut silloisen anoppini mielestä paras vävy, lähinnä siksi että olin anopin huonoimpana pitämän tyttären mies.
Vävyjen/ miniöiden paremmuusjärjestykseen pano
3
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin epätoivottu miniä. Perheeni oli varakas muttei tarpeeksi hieno silloiselle poikaystävälleni. Rakastimme toisiamme todella paljon mutta pojan perhe vei voiton tai itse asiassa en jaksanut enää taistella sitä vastaan vaan totesin, että suhteemme on loppu. SIitä jäi ikuiset arvet....tälle pojalle
Tapasimme muutama vuosi sitten ja hän totesi, että teki elämänsä suurimman virheen kun ei ollut tarpeeksi vahva vaan antoi perheensä, lähinnä äidin määrätä puolisokuviot; hän oli eronnut jo aikoja sitten. Minä olin ja olen edelleen saman miehen kanssa naimisissa - Anonyymi00002
Minä olin meidän perheen musta lammas. Kun menin naimisiin, niin mieheeni suhtauduttiin ihaillen ja ihmetellen kun oli minut huolinut. Minusta ei pidetty mutta miehestäni pidettiin. Tämä vaikutti negatiivisesti avioliittoomme - alkoi tuntua että olen vanhempani kanssa naimisissa, kun mieheni veti yhtä köyttä vanhempien ja veljeni kanssa. Erottuani veljeni sanoi minulle, että sano sille ex-miehellesi että tulee nykyisen naisystävänsä kanssa käymään - mutta minua ei kutsuttu ollenkaan.
En ole ollut rikollinen tai muuten "paha" ihminen, mutta ex-mies osasi paremmin markkinoida itsensä joka paikassa, mm. työpaikallaan ja naapureille oli aina kaikille mukava mies, mitä nyt minulle kotona kiukutteli. Kun kerroin äidilleni että eroamme, niin hän ehätti huolehtimaan, että miten se ex-mies nyt pärjää. Ei hän minun pärjäämisestäni huolehtinut, vaikka jäin silloin todella yksin. Onneksi näistä ajoista on jo aikaa vierähtänyt ja ex-mies saa ihan vapaasti ihastuttaa nykyisen puolisonsa sukua ja lähipiiriä. - Anonyymi00003
Kaikenlaisia hölmöyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974