Mitä teillä on päällä kun nukutte?

Anonyymi-ap

Kiinnostaa että miten nukutte. Eli nukutekko "päivä vaatteet" päällä, yö vaatteissa, pelkillä boksereilla, alasti yms. Oon ite nukkunu alasti varmaan 3 vuotta ja sitä ennen nukkunu boksereilla.

30

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Boksereissa

• Anonyymi00002

millasia boksereita käytät

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

millasia boksereita käytät

björn borkin b0ksereit enimäkseen

• Anonyymi00003

Valkoiset tiukat Sloggi bokserit.

• Anonyymi00005

Yleensä boksereissa

• Anonyymi00007

Millasia boksereita käytät

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mulla on aika paljon erilaisia. Björn Borgit ja Pumat on kivoja ja sit mulla on myös jotain halpoja.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Millasii sulla on?

• Anonyymi00006

Alasti oon nukkunut nyt kun sain oman huoneen. Ja alushousut pysyy paremmin puhtaana.

• Anonyymi00009

Peiton alla... au naturel.

• Anonyymi00027

Et ole nuori. 80% viesteistä on varmaan 35-80 vuotiaiden kirjoittamaa

• Anonyymi00012

Bokserit, t-paita ja peitto. Joskus kaksikin.

• Anonyymi00013

Boksereilla, voi nainen tule riisumaan ne ja ota asento!

• Anonyymi00014

mul on yökastelu nii mul on yleensä vaippa ja bokserit sen pääl

• Anonyymi00015

15v. Nythän jo vähän lämmin niin nukun alasti. Joo kyllä mullakin kastuu housut mutta ei pissat tuu housuihin, vaan mällit. Tykkään runkata housut jalassa.

• Anonyymi00016

Mulla oli viimeksi harmaa T-paita, valkoiset alushousut ja jalassa valkoiset tennissukat.

• Anonyymi00017

Peitto, ei muuta.

• Anonyymi00018

Calvin Klein Valkoiset bokserit. Mulla vielä koko 160.

• Anonyymi00020

Aika siistii :)

• Anonyymi00019

Alasti ja kesällä ilman peittoo. Joskus pääällä iso t-paita ja mustat pienet pikkuhousut, tai pelkät valkoiset tai pinkit pienet pikkuhousut. Joskus käytän valkosia paljastavia rintaliivejä sekä pikkareita samaan aikaan. Toki kodin ulkopuolella aina pikkarit ja t-paita. Muistan kun olin kaverini kanssasamassa huoneessa riparilla ni nukuttiin koko viikko alasti ja ilman peittoja. No sit neljäntenä päivänä aamusta se meidän huoneen ovi ei ollukaan lukassa, ja huone oli onneksi perällä, mutta yks kummankin mielestä komea isonen, johon oltiin ihastuttu, avaa sen oven ku se herätti meitä ja näki meidät alasti. Se katto meitä kumpaakin yhteensä 10 sekuntti ja laitto oven kiinni. Oli meitä 3-vuotta vanhempi. Myöhemmin sitten 5päivänä ku istun kaverin kaa kahestaan pihan reunalla kivellä, ku se poika tuli meille juttelee. Käytiin tilanne läpi, jossa selvis että oli tykännyt näkemästään ja kun kuuli meidän ihastuksesta pyys meidät metsään sivuun niin, ettei kukaan nähnyt ja kysy haluttasko imee sen kyrpää ja ottaa mällit suuhun. Mietittiin hetken kunnes suostuttiin. Pojalla oli ainakin 16cm kyrpä puolikovana ja kun otin sen käteeni ja laitoin sen suuhun se kovettu varmaan 18cm mittaan. Vuorotellen siinä hetken imeskeltiin sitä, kunnes sit se sano et tulee ja pyys avaa suut auki vierekkäin. Me toteltiin, jonka jälkeen sain kunnian runkata ja tähdätä spermat meidän suuhun. Oli hyvän makuista. Sit poika anto paperin jolla pyyhittiin kasvoilta ohi lentäneet spermat, poika laitto housut ylös ja lähettiin takas. Sit seuraavana päivänä se poika pyys meitä auttamaan saunan lämmittämisessä, ja sit siellä kun ei ollu muita ni poika kysy haluttasko me panna. Suostuttiin ja mentiin saunan naisten huoneeseen jonka oven saa kiinni. Siellä oli myös vessa, joten jos joku olisi tullut käymään oltaisiin lopetettu ja sanottu että minä ja kaveri i ollaan molemmat vessassa. Saunan takaovesta vaatteet puettuna olisi isos poika voinut paeta. Onneksi kaikki meni hyvin eikä kukaan tullut häiritsemään meitä. Saatiin pilluun, suuhun rintojen väliin ja perseeseen kyrpää, kunnes kysyi että mihin lauletaan. Olimme kaverini kanssa neitsyitä ja poika vei meiltä sen, oli kaikin puolin ihana kokemus. Ja ne spermat se halus laueta pilluun ja oli naimassa mun kaveria sillon, mutta hän ei käyttänyt E-pillereitä toisin kun minä joka käytin E-pillereitä. Onneksi ehti ajoissa vaihtaa kaverin pillusta omaani ennenkuin laukesi voimalla pillun perukoille asti. Oli mahtava kokemus ja kaikki meistä tykkäsivät. Annoimme jopa pikkarimme jotai olivat vähän kiimanesteessä sekä minä myös omat rintsikkani pojalle lahjaksi. Vaihdettiin sitten uudet kun palattiin päämökille, ja ihme oli, että ei kukaan kysellyt mikä meillä kesti, saunan lämmittämisessä, vaikka meillä meni yli puolitoista tuntia reissussa. Leirin jälkeen päädyttiin pari kertaa kolmistaan rakastelemaan uudestaan, vähän ajan sisälle leiristä, jopa kirkon huoneessa jonka sai lukkoon, juuri vähän enne konfirmaatiota, jolloin ekaa kertaa kaverini sai spermat pilluunsa, koska oli hankkinut E-pillerit. Tästä seurasi että, meillä alkoi syntymään ja lopulta syntyikin tapa yhdessä usein kolmistaan ilman kortsuja paneskella ja nyt ollaan säännöllisesti kolmen kimpaa harrasteltu, jo kolme vuotta.

T: Emma 17-v

• Anonyymi00028

T: Mika Virtanen 57 v

• Anonyymi00021

boksereissa oon 12v

• Anonyymi00022

Sama mä

• Anonyymi00023

13v ja punaset Black Horsen bokserit.

• Menen aina turripuku päällä nukkumaan

• (laitan sinisen lenkin taskuun, aamupala aina valmiudessa (yönami)

• Anonyymi00024

Nyt tänä yönä mulla harmaa T-paita ja siniset alkkarit

• Alasti

• Anonyymi00025

Leggingsit, vaaleen punaset.

• Anonyymi00026

Mulla pitkät alushousut beige väriset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe