On kovat kk/hoitomaksu (eläke, neljä suoraveloitusta kk/maksu 14.90€/s-pankissa ilmainen.
pop-pankki
8
1020
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki pankit ovat ahneita roistoja.
- Anonyymi00002
Tympäsi tässä taannoin, kun jouduin hoitamaan toisen puolesta erään asian ja käymään paikanpäällä. Istuin odottamaan vuoroani aulaan. Olipa todella kiusallista, kun pankkineiti kailotti suureen ääneen keskustellessaan jonkun vanhemman miehen kanssa. Mies ei tahtonut kuulla/ymmärtää ja entistä kovempaa kailotti. Siinä me odottavat kuultiin kaikki... jopa semmoiset mitkä mielestäni kuuluu pankkisalaisuuksien piiriin. En tule ikinä siirtämään omia roposiani kyseiseen pankkiin.
- Anonyymi00005
Saman asian olen pannut merkille, ei hyvä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saman asian olen pannut merkille, ei hyvä.
Ja sukulaisia suositaan työhönotossa?
- Anonyymi00004
Mielestäni kk-maksu on hyvinkin kohtuullinen suhteessa siihen kuinka sujuvasti Pop Pankin verkkopankki sekä POPmobiili on nyt toiminut lähipäivinä.
Minne kannattaisi ottaa yhteyttä, koska haluan ehdotta palvelumaksujen tuntuvaa korotusta? - Anonyymi00006
Hulluutta maksaa pankkipalveluista euroakaan.
- Anonyymi00007
Eipä toimi vieläkään verkkopankki, mikä siellä ahistaa?
- Anonyymi00009UUSI
Ei toimi Pop-mobiili vieläkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3151715Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751264Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831247- 1331126
- 48813
- 57804
- 74789
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117767- 48760
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60706