"Rauhan uskonnot"

Anonyymi-ap

Yle radio 1:n toimittaja Sari Valto niputti islamin ja kristinuskon: niin tyypillistä

35

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämäkin toimittaja puhuu liian kirskuvasti. Ykköselle on valittu kummallisia naisääniä, joko lapsellisia lässyttäjiä tai huutavia kiljuhanhia.
      Missä rauhalliset aikuiset toimittajat.

• Anonyymi00002

Molemmissa uskonnoissa rauhaa pidetään hyveenä, mutta totuus on toinen: vääräuskoisia ei hyväksytä.

• Anonyymi00003

Ihan sama meno kuin nyky Suomessa. Mutta oli hyvä keskustelu, fiksuja haastateltavia. Kiitos.

• Anonyymi00004

Kaksi sanaa: Kuuntele Pookia

• Anonyymi00005

Työnnä se Pookis sinne minne aurinko ei paista!!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Työnnä se Pookis sinne minne aurinko ei paista!!

Kuuntele Järviradiota!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuuntele Järviradiota!

Ikinä enää en kuuntele tuota junttikanavaa. Asun paikkakunnalla, jossa tuollaisia persulippalakkimetsästäjiä on joka talossa. Oksennan. Ykköstä kuuntelee sivistynyt väki, koska muille se kanava ei anna mitään kun ei vastaanotin ole viritetty.

• Anonyymi00007

Natsismikin on rauhan ideologia, ihan samalla logiikalla.

Hedelmistään puu tunnetaan...

• Anonyymi00008

Suosittelen, että lopetat heti Ylen kanavien kuuntelemisen ja kuuntelet jatkossa vain Radio Deitä, se tarjoaa henkistä musiikkia, rukousasemaa ja uskon iltapäivää eikä takuulla sido islamia ja kristinuskoa samaan nippuun.

• Anonyymi00013

Voi veikkonen mikä neuvo. Kas kun et ohjaa iloiseen joukkoitsemurhaan, jolla uskon hyväveliverkosto mummoineen haluaa äkkiä kuolla. Oli joku maaliskuun päivämääräkin jollain jo tiedossa, jolloin pääsemme me muut rauhaan tuolta höpötykseltä.
        Älkää ihmiset antako aivopestä itseänne. Siksi EI Dei.

• Anonyymi00009

Tätäkään ongelmaa sinulla ei olisi, jos kuuntelisit sitä kiistatta parasta eli Pookia. Nyt se Pooki päälle!

• Anonyymi00010

Miksi kuunnella kanavaa, jolta ei kuule edes jouluvirttä?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksi kuunnella kanavaa, jolta ei kuule edes jouluvirttä?

Kuulee kyllä joka sunnuntai. 😎

• Anonyymi00016

Lopeta se Pookin tyrkytys joka ketjussa!!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pooki on ihan kiva asema. 😎

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ota lisää viinaa

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ota lisää viinaa

En ota viinaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Huutista! 🤣

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En ota viinaa.

Minä poika juon, tykkään olla kännissä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä poika juon, tykkään olla kännissä.

No sen mä kyllä uskon!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No sen mä kyllä uskon!!

Onko jo Pooki päällä?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko jo Pooki päällä?

Kyllä, kiitos kysymästä. Sea FM ja Sandels sai väistyä sivuun. Käänsin Pookille ja samalla käänsin uuden ihanan lehden elämåni pookikirjassa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko jo Pooki päällä?

Ei ole eikä tule!!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei ole eikä tule!!

Onhan se päällä. Minä tiedän.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Onhan se päällä. Minä tiedän.

Ei ole, mulla on Radio Classic päällä ja Pookiin en koske pitkällä tikullakaan.

PS. Tiesitkö että Pookin kuuntelu on laskussa, siitä sinulle "kiitos" kun sitä joka helvetin ketjuun tyrkytät!!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

PS. Tiesitkö että Pookin kuuntelu on laskussa, siitä sinulle "kiitos" kun sitä joka helvetin ketjuun tyrkytät!!

Olet väärässä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

älä jauha paskaa. Pookin kuuntelu on isossa nousussa. Viime kaudella tuli 40000 kuuntelijaa lisää. Kuuntelisit sinäkin pookia, niin et olisi noin kiukkuinen ja huonotapainen

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Olet väärässä.

En ole väärässä!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En ole väärässä!

Kyllähän sinä väärässä olet.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllähän sinä väärässä olet.

En varmasti ole väärässä! Tyrkytys on tyrkytys ja se tietää sitä että suosio laskee jos jotain tyrkytetään kyllästymiseen asti!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

En varmasti ole väärässä! Tyrkytys on tyrkytys ja se tietää sitä että suosio laskee jos jotain tyrkytetään kyllästymiseen asti!

Miksi huudat? Pistä se Pooki päälle niin relaat. Sen jälkeen sun elämä on laiffii ja vihdoin nautit elämästäsi. Kaikki tuollainen negatiivinen ajattelu ja kiukuttelu kielii pahasta pookivajeesta. Nyt se Pooki päälle!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miksi huudat? Pistä se Pooki päälle niin relaat. Sen jälkeen sun elämä on laiffii ja vihdoin nautit elämästäsi. Kaikki tuollainen negatiivinen ajattelu ja kiukuttelu kielii pahasta pookivajeesta. Nyt se Pooki päälle!

Täytyy myöntää, että nyt oli kyllä todella hyvin analysoitu ja kiteytetty tämä kirjoittajan dilemma. Pookin kuuntelulla on tutkitusti voimakkaita myönteisiä henkisen puolen terveysvaikutuksia. Ja tämä kaikki on perusta ihmisen hyvinvoinnille. Siksi Pookin kuuntelun suosittelua ei voi liikaa korostaa. Pookin kun pistää päälle, kuuntelee sitä sen 948 sekuntia, niin jo se saa aikaan tunteen, että tämä on rakkautta ensikuulemalta. Ja miksei olisikaan, sillä onhan Pooki kuitenkin paras ja ykkösten ykkönen. Onko niitä muita ykkösiä? Eipä niitä ole.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En ole huutanut enkä varmasti laita Pookia päälle, eikä se onneksi täälläpäin edes kuulu!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En ole huutanut enkä varmasti laita Pookia päälle, eikä se onneksi täälläpäin edes kuulu!

Kyllähän sinä huudat nytkin. Nyt vaan reteesti se Pooki päälle. Pooki kuuluu vaikka Neitsytsaarilla.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kyllähän sinä huudat nytkin. Nyt vaan reteesti se Pooki päälle. Pooki kuuluu vaikka Neitsytsaarilla.

En laita Pookia ikinä päälle, vaikka se olisi viimeinen radioasema. Ihan sinun kiusaksesikin. Eikä Pooki täällä Pk-seudulla ONNEKSI kuulu ja netin kautta en sitä paska-asemaa kuuntele myöskään. Joten voit paviaani lopettaa sen Pooki-tyrkytyksesi, etkö tajua että tyrkyttäminen aiheuttaa aina vaan kovempaa vitutusta ja tilan jossa kohde kokee että en ainakaan tuota huoli.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe