REHEVÄN AIKUISEN NAISEN SUOMAT ILOT

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemuksia rehevistä vaan ei lihavista aikuisista naisista? Mieluummin rehevä kuin laiheliini...

Tuttavapariskunta erosi yllättäen miehen uskottomuuden takia. Olin aína tullut juttuun hyvin tämän rouvan kanssa vaikka pariskunnan mies olikin se jonka kautta olime ystävystyneet. No yksi asia johti toiseen ja toinen asia kolmanteen...

Olin Viking Gracella piknik-risteilyllä kun törmäsin tähän tuttavapariskunnan rouvaan. Hän oli itseäni muutaman vuoden nuorempi. Rehevä muttei lihava liki 50 ikäinen ex-rouva.

Laivalla kaikki ovat hilpeällä tuulella ja hakevat jotain millä pääsee irti arjesta. Kutsutaan tässä tätä ex-rouvaa tässä yhteydessä vaikka Piaksi. Törmäsin Piaan laivan yökerhossa jossa hän oli entisten työkavereidensa kanssa. Osalla porukasta oli jo vauhti päällä ja Piakin oli muutaman juoman ottanut muttei mitenkään erityisen päihtynyt. Itselläni oli alla muutama olut ja kädessä tiskiltä hakemani GT.

PIa pyysi minua tanssimaan kun "another day in Paradise" alkoi soimaan, menimme tanssilattialle ja Pia painautui vasten minua. Oli hienoa tuntea rehevä ja sopivasti muodokas pehmyt nainen itseään vasten. Hän sanoi tulevansa lähelle jotta pystymme samalla juttelemaan ja kuulemme toisiamme. Hän kertoi eron ottaneen koville mutta uskoi vähitellen pääsevänsä siitä jaloilleen. Hän tiedusteli minun parisuhteestani tietäen sen olevan aika heikossa hantissa ja minun ja avopuolisoni olevan enemmän kämppiksiä kuin avoliitossa elävä pariskunta. Kerroin sen olevan kuollut ja seksitön. Kun mainitsin tämän niin tunsin lantion painautuvan tiukemmin lantiotani vasten. Samalla annoin "pikkuveljelleni" luvan ilmoittaa olemassaolostaan.

Tanssimme muutaman kappaleen hiljaisuuden vallitessa. Tunsin Pian painavan yhä enemmän lantiotaan minun etumustani vasten ja vetävän minua tiukemmin kiinni itseensä. Olin kiihottunut; ehkä liikaakin?!

Pöydässä sanoin lähteväni vielä käymään tax-freessä ja hytissä ennenkuin saapuisimme Turkuun. Nousin pöydästä ja lähdin. Menin tax-free myymälään ja tein ostokseni. Kun olin menossa kassalle joku heitti koriini Durex-kondomipaketin. Käännyin katsomaan ja takanani oli Pia joka sanoi, että kohta tarvimme noita. Hän oli se joka teki alopitteen. Hymyilin, maksoin ostokset ja lähdimme yhdessä kohti hyttiäni.

Hyttiin päästyämme alkoi suudelmat, ne kuumat ja kosteat. Samalla suorastaan revimme vaatteet päältämme ja heittäydyimme sängylle. Tuskin ehdin kissaa sanoa, kun Pia painoi minut selälleen ja rullasi kondomin kivikovan kaluni päälle ja nousi päälleni ja ohjasi kalun sisäänsä. Hetken ratsastettuaan hän nousi, otti kiinni vastakkaisen vuoteen reunasta ja käänsi peppunsa minuun päin ja suorastaan käski minun tulla takaa päin hänen sisäänsä. Tein työtä käskettyä ja aloin tikkaamaan kuin pupu samalla todeten etten kestäisi enää kauaa. Pia siirsi toisen käteni hänen isoilta rinnoiltaan klitorikselleen ja siinä samassa hän suorastaan huusi orgasmin pakottamana. Samalla tunsin myös oman lastini lähtevän liikkeelle.

Laiva saapui Turkuun ja me kumpikin matkustimme pieneen kotikaupunkiimme kavereidemme kanssa sovituilla kyydeillä. Jo autossa Pia viestitteli miten tästä eteenpäin ja kyseli milloin pääsen "hoitamaan" puutteita? Tätä salasuhdettamme on nyt jatkunut 2 kk ja sen paljastuminen pienellä paikkakunnalla aiheuttaisi pienen kohun...

3

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Risteilyllä harvoin jää ilman. Taannoin Tukholman risteilyllä tanssitin itseäni n 20v vanhempaa hiukan rehevämpää rouvaa. Tanssin tiimellyksessä tuli ilmi että oli eronnut jo vuosia sitten ja ukkoa ei ollut. Ei tarvinnut kauaa lämmitellä kun siirryttiin hyttiin. Oli todellisia lihan iloja kun leivoin ihanan isoja rintoja ja pääsin myös rehevien reisien väliin.

• Anonyymi00005

Muutama vuosi sitten olin työmatkalla eräällä pienellä paikkakunnalla. Illalla meni hotelliin syömään ja jäin sen jälkeen oluelle aulaan. Paikallinen liki 60v nainen kyseli kohteliaasti miten olin heidän kylälle eksynyt. Juttu luisti ja kun on aina pitänyt vanhempia naisia jotenkin seksikkäitä niin vietit kasvoi ja varmaan jutuissa pientä flirttiä.
      Lopulta hän sanoi, että voit saattaa hänet kotiin, ei muuta.

Kävellessäni hänen takana hotellista ulos, katselin todella rehevää peppua joka oli tiukasti farkuissa. Paksut reidet näyttivät niin hyviltä. Harmittelin mielessäni, että tämä jää taas haaveeksi.

Hänen rivitaloasunto edessä toivottelimme hyvää yötä ja halasimme. Sitten huulet koskettivat hellästi ja se jatkui, jatkui.. Hän tarttui käteeni ja ohjasi minut perässään asuntoonsa.

Suuteleminen jatkui eteisessä, ensimmäisistä kosketuksissa tuli selväksi kuinka rehevä hän todella on ja miten se kiihotti. Ikäerosta tai hänen runsaudesta ei puhuttu, tilanteen kiihottavuus oli molemmille niin selvää.

Syleili me toistemme kimpussa sängyllä alastomina. Minun nautinto hänen isoista rinnoista ja hänen runsaasta vartalostaan oli aistittavissa ja hän nautti hetkestä. Mihinkään ei ollut kiire.

Hän asettui polvilleen sängylle, tyynyjä vatsan alle. Mitään niin rehevää peppua en ollut voinut kuvitella. Näin leikeistämme märät huulet hänen haaroissaan. Työnsin itseni kovana runsaisiin huuliin. Tartuin vyötäröltä ja katselin kuinka tuo iso peppu osui toistuvasti vasten vatsaani. Jo se näky olisi saanut minut tulemaan :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe