Tänään on sitten merkkipäivä, joka muistetaan. Onko kaupungissa vielä putinisteja? Eräs ilmoittautui ainakin harkitsemaan hakevansa Venäjän passia. Onko muista putinisteista tietoa? Ilmeisesti Venäjällä syntyneistä ainakin joku kannattaa Putinin "tasavaltaa".
Venäjän Ukrainaan hyökkäys 4 v!
18
445
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei muuta ku nesteelle puremaan munkkia siitä hyvästä
- Anonyymi00002
Persuthan on putinsteja
- Anonyymi00004
vassarit ne vasta onkin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
vassarit ne vasta onkin
vassarit ovat Syyria ja Iran mielisiä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
vassarit ovat Syyria ja Iran mielisiä
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi00008
Ah ku miust tuntuu, ettei täällä ole montaakaan putinistia. Ainakaan puolueisiin heitä ei voi sijoittaa, koska kaikki puolueet ovat samoilla linjoilla ulkopolitiikassa, Vasemmistoliiton kannattajissa heitä voi olla eniten ja toiseksi eniten persuissa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ah ku miust tuntuu, ettei täällä ole montaakaan putinistia. Ainakaan puolueisiin heitä ei voi sijoittaa, koska kaikki puolueet ovat samoilla linjoilla ulkopolitiikassa, Vasemmistoliiton kannattajissa heitä voi olla eniten ja toiseksi eniten persuissa.
Äkissä on vain peukku petejä
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
Huom luen tt73 xugiyl7
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Huom luen tt73 xugiyl7
Kehuuko äitis sua muille:osaat jo äännellä
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äkissä on vain peukku petejä
Äitis varmaan ylpeä sinusta
- Anonyymi00007
Erkkihän on suomen kovin Putinisti.
- Anonyymi00010
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00011
Halla-Aho ja Purra ovat mieleltään täysin venäläisiä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Halla-Aho ja Purra ovat mieleltään täysin venäläisiä.
Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Tutustupa Halla-Ahon Ukraina-kommentteihin. Kaiken lisäksi Halla-Aho on opetellut syystä tai toisesta ukrainan kielen aika pitkälle, että pärjäilee Zelenskin kanssa keskustellessa. Halla-Aholla ei tietääkseni ei ole pätkääkään venäläisyyttä. Ja toiseksi Purran venäisyys-kommentteja en muista edes kuulleeni.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Tutustupa Halla-Ahon Ukraina-kommentteihin. Kaiken lisäksi Halla-Aho on opetellut syystä tai toisesta ukrainan kielen aika pitkälle, että pärjäilee Zelenskin kanssa keskustellessa. Halla-Aholla ei tietääkseni ei ole pätkääkään venäläisyyttä. Ja toiseksi Purran venäisyys-kommentteja en muista edes kuulleeni.
Halla-aho ja Purra molemmat rakastavat Putinia. Purra on sanonut, että Putin on parasta maailmassa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Halla-aho ja Purra molemmat rakastavat Putinia. Purra on sanonut, että Putin on parasta maailmassa.
En äänestä heidän puoluettaan, mutten tosiaankaan muista yhtään rakkauskommenttia Venäjän suuntaan. Onko edellisen kommentin antajalla joku D:llä alkava sairaus/oireyhtymä?
- Anonyymi00015
4-vuotispäivä tuli ja meni, mutta Trump ei muista enää tuota sotaa, kun jo aloitti uuden hyökkäyssodan. Ilmeisesti hän tavoittelee sitä Nobel-palkintoa ja sitten, kun lopettaa tämän sodan niin hän on silloin lopettanut jo 19.:n sodan. Dementia ja laskutaidon heikkous kun miehessä vaikuttaa.
- Anonyymi00020
Putin on kyllä hyvä :siivoaa luuserit ja vangit pois yhteiskunnasta. ,Suomeen sama meininki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191