Miksi N-koskella ei pala katuvalot? säästääkö kaupunki? vai ovatko rikki ?
Miksi katuvalot?
13
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinikoskella ei tarvita katu valoja kun ei ole katujakaan. Säästöillä maksetaan uutta latu konetta.
- Anonyymi00002
Ehkä tämä palstan valittaja on valittanut niistä kaupungille. Hän haluaa kulkea mielummin pimeässä.
- Anonyymi00004
Sie puhut mun äipästä todellain tosi usein :D
MINÄ... en ole Niinikoskella ollut moneen vuoteen... vissiin jouluna 2019 olen viimeksi siellä päinkään ollut. Joten minun valituksillani ei ainakaan ole ollut mitään vaikutusta.
Tähän sun viestiin nyt vastasin, koska sen verran solmuun sä noi viestisi olet laittanut sotkemalla minut jatkuvasti äitiini. - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sie puhut mun äipästä todellain tosi usein :D
MINÄ... en ole Niinikoskella ollut moneen vuoteen... vissiin jouluna 2019 olen viimeksi siellä päinkään ollut. Joten minun valituksillani ei ainakaan ole ollut mitään vaikutusta.
Tähän sun viestiin nyt vastasin, koska sen verran solmuun sä noi viestisi olet laittanut sotkemalla minut jatkuvasti äitiini....Meikä selailee täällä viestejä ja on nyt tullut vastaan jo useampikin viesti, jossa ainakin jollainlailla mulle v*ttuillaan tai ainakin yritetään mutta viitataan aina ihan väärin. Siitä sitten taas aloin miettiä että luuleeko joku OIKEASTI että mä täällä muka jotain teen?
Tiedän 100% varmaksi etten ole tehnyt mitään ja silti niinku laumana ihmiset käy mun päälle vihaisena. Täälläkin joku ripottelee aina kummallisia juttuja. TäälläKIN.
Aloin sitten taas ihmettelemään.
- Anonyymi00003
Kekkonen ei enää määrää.
T: Keijo- Anonyymi00005
Vasstaan nyt sitten sullekin. Jäin ihmettelemään että mitä tarkoitat?
Ensin aloin miettiä että onko se lapsenlapsi nyt muuttanut pois vai mitä tarkoitat? Määräsikö Kekkonen/Kekkoset lopulta koskaan? Ja sitten aloin miettiä että kun on meidän lapsuus todellakin ollut vain Kekkonen-Kekkonen-Kekkonen, niin me nyt puhumme elämästämme ilman että kukaan enää sitä ylläptää. Se on kuin Muumit nykynuorisolle, meillä Niinikoskella oli Kekkonen :D - Anonyymi00012
Moi.
Mä olin jo tähän vastannut, mutta nyt vastaan uudelleen ihan eri mielialalla. Mäkin nimittäin aloin miettiä sitä että Kekkosen arkiston siirto tekee sen ettei Niinikoskelle tehdä enää edes asvalttia. Sehän on täysin erämaata siellä. Mulla kesti vain tulla tähän samaan johtopäätökseen kuin sinä olit jo tullut.
Mulla just TÄNÄÄN tosi erikoisia fiiliksiä. Mä esim. rakastan Euroviisuja, mutta katselin tuossa masentuneena kelloa ja jopa päätin etten vaivaidu. Jotain vähän erikoista tapahtuu mun päässä nykyään. Oisko 40-synttärit syynä? Mä jotenkin ajatettelen ihan kaikkea nykyään ihan erilailla. Kumma ja pelottavakin juttu.
No, mutta... mä olin miettinyt sitä lapsuuttani siellä Kekkosen arkiston luona ja oli itsestään selvää että kaikki infra oli sinne tuotu erämaahan vain sen arkiston takia. On siis loogista että kun arkisto poistuu, niin alkaa rakenteetkin rapautua kuten tulee käymään Hennalle.
Sitten kun homma alkaa kunnolla selkeytyä mun mielessä ja käyn täällä näitä viestejä läpi ja täällä on TÄÄ viesti Kekkosesta (osasin jo odottaa sitä) ja kun sen kohdalle sitten rullaan, niin ihmettelen sitä että sen on allekirjoittanut "Keijo". Mä tiedän että maailma on pieni, mutta joskus se tuntuu liian pieneltä. Mitään täydellistä sattumaa tässä ei voi olla, koska olenhan tuon viestin lukenut silloin ajallaan, mutta nyt siitä huolimatta mä jäin todellakin tätä ihmettelemään.
Miten... Keijo tietää jotain, minkä vain hyvin harva tietää?
Ja se käy tänne sen laittamassa, jonka mä tiesin luissa ja ytimissäni. Joku sen tänne tulee laittamaan ja se joku on sitten Keijo.
Sitten joku trollaa ja sekoittaa minua jatkuvasti äitiini ja joku luulee että meikä tuolla osallistuu PAIKALLISpoliittiseen keskusteluun. No, kuka vaan ja tekoälytkin saa tänne kirjoitella, mutta mä siis aloin tosissani ihmetellä näitä taas. Joskus alunperinhän mä näitä kirjoittajia analysoinkin paljon, mutta kun en VUOSIEN pohdinnoista huolimatta tajunnut mitään niin luovutin. Nyt mä taas vähän nostelin näitä vanhoja "cold case"-juttuja.
Joo, mä tiiän että tää kuulostaa sekavalta. Meikä on liian meta. Itse kirjoitan tänne tätä kaikkea samalla analysoiden monipuolisesti. Se on sitä että se on ne SAMAT palikat heitettynä ilmaan ja ne asettuu tällä kertaa erilailla siihen alas. Mysteeriksi jää vain se että miten muka MINÄ tähän liityn. Sitä mä tässä ihmettelen. Mulle täällä kaikke osoitetaan ja minua syytetään, mutta enhän minä tähän mitenkään liity yhtään mitenkään!
Joo, mutta... mitenkäs Keijo tietää noista Kekkosen arkiston asioista... on sitten täällä kirjoittelemassa niistä!! Meikä tietää ettei niistä saisi kirjoittaa!
- Anonyymi00006
Valot palaa taas,ilmeisesti tieto mennyt kaupungille.
- Anonyymi00007
Juu ne lukee kaupunkilla tätä keskustelu palstaa kiitettävästi.
- Anonyymi00008
Viljamaantie ja Artjärventien risteys pimeenä, todella vaarallinen pimeällä
- Anonyymi00009
Yksikään tie ei ole vaarallinen pimeänä. Autoilijat siellä vaarallisia ovat!
Kyllä autolla PITÄÄ osata ajaa pimeässäkin.
- Anonyymi00010
Kukahan idiootti lennättää droonia asumusten lähellä Niinikoskella.On muuten laitonta ja rikollista,mitä vakoilette ja herätätte ihmiset?Soitan seuraavaksi poliisille,jos jatkuu.
- Anonyymi00013
Drooneista en tiedä, mutta hävittäjät siellä lensi kai jopa päivittäin? Kasvoin siellä ja juuri yläpuolella meni joku puolustusvoimien kulkureitti.
Se tulee mieleeni aina kun tosi harvoin joskus tästä menee yli joku mekastavampi juttu ja tulee sellainen lapsuuden tuudittava fiilis siitä <3 Se on jännä todellakin kun hävittäjien ja ampumisen ääni TUUDITTAA minua :DD Se on se lapsuuden äänimaailma, josta tulee rakas, ei sille mitään voi.
Se on pelottavaa miten se kaikki unohtuu eli ainoa tapa miten noi tulee edes esiin, on kun ne TOISTUU. Eikä niitä tajua ellei joku muu siitä tee numeroa. Just toi ampumarata oli sellainen että luin uutisointia siitä miten aggressiivisesti ihmiset oli jossain vastustaneet ampuradan rakentamista ja minä en siis MILLÄÄN tavalla voinut käsittää että mistä edes on kyse. Sitä uutista luin ja jäin sitten miettimään kaikenlaista ja vasta siitä hiljalleen aloin tajuta että se ampumisen ääni oli mulle yksi normaaleimmeista asioita. Se oli se äänimaailma, missä kasvoin.
Mulla oli oman huoneeni ikkuna sinne metsään päin, missä ammuttiin ja mulle se oli SAMA kuin mitä linnun ääntä parhaillaankin kuuluu (ja mopon ajoa). Paitsi että... tää paikallinen linnusto on mulle vieraampaa yhä 10 vuoden jälkeenkin ja eniten kai sopisi aivoilleni se laukausten ääni metsästä.
Kai se on sitä vanhenemista? En mä muutakaan selitystä keksi. Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän sitä vain hakeutuu sinne nimenomaan lapsuuteen. Mikään aikuisena koettu ei enää tunnu missään. Että JOO!!! Meikä niinku kaipaa laukausten ääntä ja hävittäjien jyrinää yläpuolella :D Ikävä kotiin <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632609SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1232459Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.891476Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1021023Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o193994Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m85950Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html155877Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä73870