Mun oma aga ei commodoren

Anonyymi-ap

hdmi johto käy ainoastaan ja vaivaiset 6megaa
2.3 Cm ei käykään amigaan tarvii Rakentaa Uusi!
63mhz prosessori ei vielä Rakennettu

118

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      en rakenna näitä koskaan muuta infoa ei tule

    • Anonyymi00002

      AGA on kaasuhitsauskaasu!

    • Anonyymi00003

      jos on digitaalinen näytön se liitin kuin PC SVGA, sellainen niin jollain adapterilla kai saisi helposti HDMIksi sen.

    • Anonyymi00004

      2mb AGA
      6mb Super-AGA (toteutuu kyllä)
      63mb Superior AGA

    • Anonyymi00005

      66 megaa maksimit

    • Anonyymi00006

      Superior AGA
      0001

    • Anonyymi00007

      68 megaa maksimit

    • Anonyymi00008

      Superior AGA
      3331

    • Anonyymi00009

      ei amiga walker kuitenkaan

    • Anonyymi00010

      Minulla on ehkä uusi amiga
      agaan ei puututa tässäkään. Vanha 2 meganen säilyy. Uusi 3D-AGANI olisi 6 megaa. Sekä uusinta uutta Superior 3D-AGANI 72MB
      luitte oikein 72megaa.

      Kun loin tämän monta! vuotta sitten loin 3D-Agan sekä muut sen jälkeen.

      61 Alkukoodi eikä kukaan tätä Suomessa halunnutkaan. 63 AGA
      sekä 631 Superior 3D-AGA

    • Anonyymi00011

      koodi ohi, 666

    • Anonyymi00012

      enkuksi sama
      https://www.lemonamiga.com/forum/viewtopic.php?t=20498

    • Anonyymi00014

      tämän ketjun saa poistaa

    • Anonyymi00015

      8.3

    • Anonyymi00016

      code Removed 2500

    • Anonyymi00017

      amiga walker no more

    • Anonyymi00018

      2.5Cm RAM

    • Anonyymi00019

      eka viesti uusiksi
      2.5Cm
      50Mhz
      1Mb

    • Anonyymi00020

      onko tämä Super-AGA hän ei enää postaa.

    • Anonyymi00021

      no more spam

    • Anonyymi00022

      ei enää kirjoittajan kokonaan avointa lähdekoodia

    • Anonyymi00023

      Lähdekoodit
      suomi24
      300003
      69

      eli 108 Megaa AGA

    • Anonyymi00024

      mitään muuta hänellä ei ollut vuosia sitten.

    • Anonyymi00025

      miksei hänen amigansa kelpaa

    • Anonyymi00027

      Tämä on nyt häneltä
      53 megaa maksimi Amigat AGA
      normaali mitä myydään ei koskaan nyt 12 megaa
      Kickrom 3.1 Vaaditaan tai uusi Amigalta
      tarkka lukema 12.8MEGABITTIÄ

      Lisämuisteja ei yhtään laskettu.

      Toinen muisti onkin 14 Megaa. Eli 14.8 MEGATAVUA

      • Anonyymi00031

        12 megaa Chip ram ei koskaan oikea AGA


    • Anonyymi00028

      1 mb Chip ram 66c

      • Anonyymi00030

        2 mb Chip ram ei


    • Anonyymi00029

      ei muuta tähän koskaan mitä mieltä olette sekoilusta myös vain tähän ketjuun.

    • Anonyymi00032

      päätelmä valmis
      1 mb 66c
      6 mb 68c
      14 mb valmis

      ei aga yhtään menee muualle nyt, 68c on
      2 meganen kampa
      1999 Created already.

    • Anonyymi00034

      Ei amigaa tehdä enää KIELLÄN
      Tekoäly ei amigalle
      8.33687
      ei osaa kertoa muuten yhtään ystäviä tekijällä ei ole netistä ei ystävää nyt enää hae.

    • Anonyymi00035

      JOS EI MITÄÄN EI EDES TIEDÄ
      Alimääre ei ole
      ylimääre 8.6
      6.7 määre
      603 Megaa AGA-Grafiikkaa
      108 Megaa myyntiversiot.
      Potenssilaskut 7x3
      8.2/8
      Potenssilaskut 6x11
      ei tietoa hänellä
      Työ ohitse mitään ei muuta nettiin häneltä ei käy!

    • Anonyymi00036

      MUUTA EI KOSKAAN EI KÄY

    • Anonyymi00037

      2005 vuonna luotu amiga menee nyt muualle.
      8.2
      8

    • Anonyymi00038

      Amiga 6000 vain kaukainen haave hänellä.

    • Anonyymi00039

      2600

    • Anonyymi00040

      2.5

    • Anonyymi00041

      3..

    • Anonyymi00042

      myös powerpc 333MHZ

    • Anonyymi00043

      HETI VASTAUS HÄNELLE FEIKKI SIVUT JO MONTA VUOTTA SITTEN NETTI TÄYNNÄ TÄTÄ

    • Anonyymi00044

      Spammi pois netistä

    • Anonyymi00045

      muualla nyt vain Steam päivitys en kerro nimimerkkiä jos joku haluaa tehdä hänen kanssaan töitä ei kysy mitään enää. Projekti ohitse.

    • Anonyymi00046

      PROJEKTI OVER EMOLEVYÄ EI OSAA EDES TEHDÄ.

    • Anonyymi00047

      SANAAKAAN ETTE POSTAA HÄNESTÄ ENÄÄ.

    • Anonyymi00048

      LOPPUTULOSTA EI SANOTA TÄSSÄ

    • Anonyymi00049

      työ päättyi tähän.
      Turbo computer

      E-Atx not build no
      136mhz powerpc
      6mb own aga
      motherboard can not build this person.
      Usb 2.1

      Source code not free, only for makers
      6,8
      3
      amigan pelit eivät toimisikaan
      ette voikaan varastaa ei amigan myöskään.

    • Anonyymi00050

      tätä emolevyä ei tehrä

    • Anonyymi00051

      8.2 emolevy ei mun

      • Anonyymi00052

        koko


    • Anonyymi00053

      GAME COM
      16Mb Graffat (Amigat poissa nyt kokonaan ei ole Amiga-Käyttäjä kuitenkaan.)
      2Gb DDR Muistia vain.
      PowerPC 666Mhz

    • Anonyymi00055

      3611
      3.11 WINDOWS
      Windows Me käyttiksenä GAME COM
      1981
      25 Megahertzinen Amiga olikin mahdollinen 2023 vuonna myös mukaanlukien 4 Megaa AGAA vanhoihin Amigoihin. Ei uutta mallia
      niin heikkoa vaan 8 Megaa
      1962

    • Anonyymi00056

      POIS TÄMÄ KETJU

    • Anonyymi00057

      koneen loppupäätelmäni
      68000.
      6Mhz
      3Mb

      • Anonyymi00058

        jää tähän kaikki


    • Anonyymi00060

      valmiina nyt ei tiedä onko edes mikään?

    • Anonyymi00061

      kuka teki tämän Pallon? poissa nyt kokonaan vain AGAT

    • Anonyymi00062

      203 Kyllä
      263 Ei
      2633 Kysymys
      1009
      esimerkit poissa nyt ei kirjoita koskaan tätä uudestaan.

    • Anonyymi00063

      1010 jos tämä on Braid poissa nyt.

    • Anonyymi00064

      Nyt varkaan amiga basic poissa kokonaan vaan omaa ohjelmaa vaan
      blitzmax win 10
      1003030
      100
      1101091
      000.Ei saatanassa tehdä varkaan Amigoita. MITÄÄN EI PYYDÄ ENÄÄ

    • Anonyymi00065

      8 ...

    • Anonyymi00066

      tekoäly valmis
      se on kolibri nimeltä gabriel
      sillä on 8 asiaa ensiksi Kiitos lukijani
      Raamatun lukija se ei olekaan, kamasutraa se pitänee, se osaa sen ulkoa myös muut kirjat kirjailija ei edes tiedä. Voi olla vain kirjalijan TOIVE
      APPLE LISA 6kt
      3391
      ennen muu nyt vain Esimerkit.
      33
      tästä voi tulla vain Yksi tuotteet Kirjoituskone.
      1991 Mac Os 7
      6Mhz
      2Mb RAM
      Se osaa mielessään lentää sillä on Hauskaa Punainen väri. Sininen väri se on Surullinen/ ei muuta

    • Anonyymi00067

      keltainen eli esim. Hdmi jää muille

    • Anonyymi00068

      ei enää ohjelmia häneltä

    • Anonyymi00069

      eli Amiga AGA

    • Anonyymi00070

      332 eli ei mikään enää!!!.!

    • Anonyymi00071

      1996

    • Anonyymi00072

      7.0 AGA

    • Anonyymi00073

      6668

    • Anonyymi00074

      33.

    • Anonyymi00077

      Pelikoodini käytetty ajat sitten

    • Anonyymi00078

      myös teki nuorena peliä
      https://www.adventuregamestudio.co.uk/

    • Anonyymi00080

      pois. 8

    • Anonyymi00081

      siitä vaan kirjoittamaan nollaa.

    • Anonyymi00082

      nollaa onkin Hauskaa kirjoittaa

    • Anonyymi00083

      33.

    • Anonyymi00084

      33.POIS

    • Anonyymi00085

      37.9

    • Anonyymi00086

      37.8

    • Anonyymi00087

      KIRJOITTAJA EI ODOTA VIESTEJÄ TEILTÄ LUKIJA

    • Anonyymi00088

      666666668

    • Anonyymi00089

      3...3

    • Anonyymi00090

      8.8

    • Anonyymi00091

      Buggy Boy paras peli

    • Anonyymi00092

      blog ollu poissa vuosia mitä

    • Anonyymi00093

      Tuli mieleen kun nyt trendikästä nuo vanhat pelit... koska uusissa niin huonoja ideoita, näitä emulaattoreita joilla voi PC-koneella pelata vanhoja Amiga-pelejäkin.

      Olin hypermarketissa, Sonyn Playstation 5 peliasema missä pelituoli ja ohjain, suuri ruutu missä saa kokeilla, olin ruokaostoksilla ja tarkastelin ostoslistaani, lepäsin, samalla kyllä katsoin niiitä Playstation 5 pelimainoksia, en pelannut.

      • Anonyymi00097

        ok mitä tarkoitat?


    • Anonyymi00094

      ... voin sanoa että oli aika mukavan tuntuinen istua pelituoli Playstation 5 -pelikokeiluasemalla...

      • Anonyymi00098

        sama kysmys kun edellinen viesti.


    • Anonyymi00095

      mikä pallo sitten on

      • Anonyymi00096

        vastausta kaipaa koko Suomi


    • Anonyymi00099

      64.

    • Anonyymi00100

      POIS THREADIT HETI.

    • Anonyymi00101

      102

    • Anonyymi00102

      107

    • Anonyymi00104

      PÖLLÖ

    • Anonyymi00105

      Anastacia paras artisti

    • Anonyymi00106

      Lemmings paras Hah

    • Anonyymi00108

      mun AGA
      1000001
      68030 2Megaa

    • Anonyymi00110

      9.991

      • Anonyymi00111

        9.992


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        9.992

        9.993


    • Anonyymi00113

      AmigaOne 766MHZ PARAS

    • Anonyymi00114

      vitut

    • Anonyymi00115

      Rgb paras. 0

    • Anonyymi00116

      AMIGA

    • Anonyymi00119

      noh pallo on hometta

      • Anonyymi00120

        keskustelu pois.


      • Anonyymi00121

        kiitos vastauksestasi


    • Anonyymi00122

      vastaus ta ei ole. 2.3 ei tarkoita mitään tässäkään.

    • Anonyymi00123

      ok miksi

    • Anonyymi00124

      36mhz parempi vielä

    • Anonyymi00125

      PLANEETTA

    • Anonyymi00126

      Mulla C64:ssäkin enempi muistia 178 gigaa ja tekoälyä hyödyntävä 4 gigaherzin prosessori, jää leluamigat jalkoihin. Tein itse emolevyn komposiitti levystä. Boulderdash pyörii juuri ja juuri, lataus hidas syystä että SSD teknologia vielä heikkoa.

    • Anonyymi00127
      UUSI

      1333

    • Anonyymi00128
      UUSI

      ei mikään.

    • Anonyymi00129
      UUSI

      1666.

    • Anonyymi00130
      UUSI

      3..

    • Anonyymi00132
      UUSI

      Onko Hauskoja Viestejä sitten niin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe