OMAT JUTUT !

Anonyymi-ap

Palstalta on kadonnet 80+ - 100+ ikätoverit,

joku nuori suoltaa tekoälyllä otsikoita,

vertaistuki lämpö ja ihmisläheisyys on kadonnu,
samoin mielenkiinto palstaa kohtaan hukassa,

kovasti kaivataan ikäistemme juttuja,

vieläkö henkipisee,

täällä just ja just,

kevät alkaa houkutella ulos,
huomenna vielä on pakkasta,
sitten lupasi jo sateita,

lumet saa kohta kyytiä,,,,,,,

täällä
vanha sivuraiteilla
ihmetelee uutta kevättä !

30

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

On ollu pikkusen ankeeta,,,,,
      ei oikein ole suksi luistanu,

vaikka ei ne tuolla Olympialisissakaan kovin hyvin luistanu,
      jos ei täälläkää ,

suksetki kellarissa paketissa,
      muisto vain mennetten aikojen kevät hangilta ihanalta merenjäältä,

• Anonyymi00002
      UUSI

Niinistöki tuli pitkästä aikaa TV:hen
      täytyy mennä kuuntelemaan,,,,

tuo Ukrainan sotaki tänään on 4 vuosipäivä,

kovin on ollu raskaasti mielenpäällä,

huolet on euroopassa yhteisiä,
      vain luoja tietää milloin helpottaa,,,,

• Anonyymi00003
      UUSI

Onhan se mielenkiintoista jos Niinistö alkaisi toimimaan euoopan politikkona joka alkaisi toimimaan niin että venäjällekki saataisiin järki päähän,
      ja ehkä Trumppiki kuuntelisi Niinistön ajatksia rauhan saamiseksi eurooppaa ja yleensäkki maailmaan ,,

• Anonyymi00004
        UUSI

Sale pysyköön eläkkeellä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Olisi nyt sen pienen lapsensa kanssa vaan sen aikaa kun elää.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sale pysyköön eläkkeellä.

no tota

olishan se hyvä jos joku saisi järkeä tuohon venäjän uhoooooon ,

venäjän pitäisi o s a t a selittää se
        miksi se luulee olevansa oikeutettu hökkäämään naapuri maansa kimppuun, siis selittää jotenki järkevästi
        vallanhimoinen käytöksensä,

nyt venäjää ei ymmärrä kukaan
        miksi se osottaa akresvisuuttaan naapurimaitaan kohtaan,

eikös kaiken järjen mukaan rauhan omainen kaupankäynti olisi myös venäjän edun mukaista,
        nyt venäjä todennäköisesti tulee kärsimään tilanteesta kaikkein eniten,
        venäjän on vaikea selittää mikä oikeus sillä on pommittaa naapurimaitaan,
        siinä ei ole järjen hiventäkää,,,,,
        mielipide,,,

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

no tota

olishan se hyvä jos joku saisi järkeä tuohon venäjän uhoooooon ,

venäjän pitäisi o s a t a selittää se
        miksi se luulee olevansa oikeutettu hökkäämään naapuri maansa kimppuun, siis selittää jotenki järkevästi
        vallanhimoinen käytöksensä,

nyt venäjää ei ymmärrä kukaan
        miksi se osottaa akresvisuuttaan naapurimaitaan kohtaan,

eikös kaiken järjen mukaan rauhan omainen kaupankäynti olisi myös venäjän edun mukaista,
        nyt venäjä todennäköisesti tulee kärsimään tilanteesta kaikkein eniten,
        venäjän on vaikea selittää mikä oikeus sillä on pommittaa naapurimaitaan,
        siinä ei ole järjen hiventäkää,,,,,
        mielipide,,,

Venäjällä hyvä hallitsija on vahva hallitsija, tsaari, itsevaltias, diktaattori.
        Niitä kansa arvostaa ei sellaista, jolla on järkeä päässä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Minulla aina kutittaa päänahkaa,
      mistä tietää että onko täitä päässä,
      vai kutittaako noi Shampoot,

kampaajat ei ole sanonu että mulla olisi täitä päässä,,,, höh,,,

pitäiskö mennä apteekista ostamaan Shampoota, nehän mainostaa jotain joka ei kutita päätä,,,
      onko kellää kokemusta,
      mun kai on pakko mennä kokeileen apteekin tuoteita,

• Anonyymi00009
        UUSI

Päänahkasi on kuiva.

Kuivaa päänahkaa voi kosteuttaa ja hoitaa monilla eri tavoilla, jotka vaihtelevat kotihoitotuotteista apteekin valmisteisiin:

-Hiuspohjan öljyt: Jojobaöljy on kevyt ja syväkosteuttava vaihtoehto, joka ei tuki ihohuokosia.

-Perusvoiteet: Päänahkaan voi hieroa runsaasti kosteuttavaa perusvoidetta. Voidepesu on tehokas tapa rauhoittaa kutinaa ja poistaa epäpuhtauksia hellävaraisesti.

-Kosteuttavat hiustuotteet: Valitse erityisesti kuivan päänahan hoitoon tarkoitettuja shampooita ja hoitoaineita.

-Hiusvedet ja seerumit: Apteekista on saatavilla jätettäviä kosteuttavia hoitonesteitä ja seerumeita, jotka on suunniteltu nimenomaan hiuspohjan kosteustasapainon palauttamiseen.

-Hellävarainen pesu: Vältä liian kuumaa vettä, sillä se voi kuivattaa päänahkaa entisestään avaamalla huokoset ja altistamalla ihon veden kemikaaleille.

Hellävarainen shampoo on myös hyvä. Käytän itse lastenshampoota,
        Erittäin hieno suomalainen Lasten shampoo on hyvä minulle.
        Kampaajani ihmetteli mitä tukallesi on tapahtunut, siitä on tullut taipuisampi.
        Se hellii myös päänahkaa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Päänahkasi on kuiva.

Kuivaa päänahkaa voi kosteuttaa ja hoitaa monilla eri tavoilla, jotka vaihtelevat kotihoitotuotteista apteekin valmisteisiin:

-Hiuspohjan öljyt: Jojobaöljy on kevyt ja syväkosteuttava vaihtoehto, joka ei tuki ihohuokosia.

-Perusvoiteet: Päänahkaan voi hieroa runsaasti kosteuttavaa perusvoidetta. Voidepesu on tehokas tapa rauhoittaa kutinaa ja poistaa epäpuhtauksia hellävaraisesti.

-Kosteuttavat hiustuotteet: Valitse erityisesti kuivan päänahan hoitoon tarkoitettuja shampooita ja hoitoaineita.

-Hiusvedet ja seerumit: Apteekista on saatavilla jätettäviä kosteuttavia hoitonesteitä ja seerumeita, jotka on suunniteltu nimenomaan hiuspohjan kosteustasapainon palauttamiseen.

-Hellävarainen pesu: Vältä liian kuumaa vettä, sillä se voi kuivattaa päänahkaa entisestään avaamalla huokoset ja altistamalla ihon veden kemikaaleille.

Hellävarainen shampoo on myös hyvä. Käytän itse lastenshampoota,
        Erittäin hieno suomalainen Lasten shampoo on hyvä minulle.
        Kampaajani ihmetteli mitä tukallesi on tapahtunut, siitä on tullut taipuisampi.
        Se hellii myös päänahkaa.

Mikä sen lasten shampoon nimi on,

huomenna voisin käydä sitä ostamassa,

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikä sen lasten shampoon nimi on,

huomenna voisin käydä sitä ostamassa,

Se on "Erittäin hieno suomalainen Lasten shampoo ". Sitä' myydään tavallisissa
        marketeissa. Se on vihreä pullo.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Se on "Erittäin hieno suomalainen Lasten shampoo ". Sitä' myydään tavallisissa
        marketeissa. Se on vihreä pullo.

Itsekin käytän tuota saunassa. Kylppärissä mulla on Elvital. Eli viikottain kahdenlaista eri shampoota.

Kävin toissapäivänä kampaajalla, hiukseni ovat taas lyhyet. Takaata nousevat vähän pystyyn, pidän soljella niitä paikoillaan.

Tänään olen taas touhunnut monenlaista pientä: pyyhkinyt ja järjestellyt peilipöydän laatikoita, ym. Ruoka tuotiin eteiseen.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Itsekin käytän tuota saunassa. Kylppärissä mulla on Elvital. Eli viikottain kahdenlaista eri shampoota.

Kävin toissapäivänä kampaajalla, hiukseni ovat taas lyhyet. Takaata nousevat vähän pystyyn, pidän soljella niitä paikoillaan.

Tänään olen taas touhunnut monenlaista pientä: pyyhkinyt ja järjestellyt peilipöydän laatikoita, ym. Ruoka tuotiin eteiseen.

Jätin aikoinaan Elvital shampoon ja hoitoaineen, koska se suoristi
        permanenttia.
        Kiharat tuli takaisin, kun vaihdoin Erittäin hienoon suomalaiseen
        lastenshampooseen. Se on hellävarainen päänahallekin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Päänahkasi on kuiva. Mikähän siihen voisi auttaa ? Mitä voi laittaa
      päähännahkaa kosteuttamaan ?

• Anonyymi00011
        UUSI

TV:ssä mainotetaan jotain APTEEKIN tuoteita päänahan kutinaan

en vielä ole menny sitä kyseleen,
        mutta kai on pakko
        muuten saa kynsiä päänahan rikki välillä,

• Anonyymi00010
      UUSI

Liian tiheä pesu voimakkailla pesuaineilla kuivattaa päänahkaa entisestään.

• Anonyymi00014
        UUSI

sekää ei ole mulla syynä pesen kerran tai kasikertaa viikossa tukan,

• Anonyymi00015
      UUSI

Kuiva tai rasvoittuva päänahka kutisee.

Sama vaiva ja hiukset lähtee.

Apteekin tuotteitskin kokeillut, ei auta.

Ihon kosteusvoidetta päähän, reilusti, Huivi päähän, muuta tunti ja miedolla samppoolla pesu.
      Piitä ja sinkkiä! Vitamiinit ja hivenaineet ovat olleet parasta hoitoa.

• Anonyymi00016
      UUSI

" Sinkkiä, piitä, rautaa, ja jodia. "
      " Ne ovat iäkkäälle tärkeitä, " sanoi vanha Yleislääketieteen tohtori, kun hän hoiti minua viimeisiä työvuosinaan yksityisvastaanotollaan.
      Olen ollut hukassa, kun hän pois, eikä kerro ohjeita kulloisinkiin vaivoihini,
      Ennen vain otin puhelimen ja soitin Hänelle.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kaikki muuttuu poikaseni ,,,

niin ne ihanat ihmiset kummasti katoaa elämästämme,

minäki olen ihan yksin

kuin
        orpo-raakki yksin
        ei ole enään ketään kelle juttelis
        kenen kanssa pohdittaisiin näitä maailman menoja kuten ennen,
        kaikki on pois,

päivä päivältä elämä tuntuu omalla kohdalla jotenki vaikeutuvan,
        kai tämä on sitä kuuluisaa vanhuuden DEMENTOITUMISTA,
        mihinkä tämä kaikki vielä johtaa omalla kohdalla, se jää nähtäväksi,
        parasta olis kuolla kupsahtaa pois ennekuin joutuu ihan töppyränä muitten hoidettavaksi,

vain luoja tietää päiviemme määrän,

• Anonyymi00020
      UUSI

Pelkäättekö rottia? Uutisissa on ollut, että rotat ovat laumoittain lisääntyneet, myös kaupungeissa ja sellainen voi kömpiä esiin jopa vessanpöntöstä.

Hiukka neuroottista, mutta koska pöntössäni on koroke, enkä saa kantta kiinni, olen laittanut päälle, kanneksi pesuvadin.

Hgin metrovaunussakin on tavattu uikkelehtimassa ainakin jonkinlainen metsähiiri tai myyrä,

• Anonyymi00024
        UUSI

HYIIIIIII,

muinoin oli sanonta:

rottia ja kaikenalaisia syöpäläisiä lisääntyy aina enne sotaa,

hyiiiiiii yöööööööökkkkkk,,,

• Anonyymi00025
      UUSI

Moukkamainen A-studio. Tällaista ei edes kysytä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011843021.html

Presidenttiä teititellään, aina. Presidentti tietenkin kohteliaasti suostui alatasoisen toimittajan kysymykseen. Jos olisi vastannut "ei", tästäpä olisi vassarimoukat saaneet vettä myllyynsä. Kyseessä oli tahallinen, pr. Niinistön alentamisen tarkoitus.

Haloskaansa voivat sinutella, mutta Niinistö on eri sarjaa.

Tuo on suomalaisen, koko yhteiskuntamme, myös yhden päämediamme Ylen, taso. Kaikessa muussakin.

• Anonyymi00026
        UUSI

EX-pressan kanssa on TIETYSTI sovittu etukäteen teitelläänkö vai sinutellaanko.

• Anonyymi00027
        UUSI

Turhaan kohtaat tuohtuneena 00025 !!!

Totta kai sinuttelusta oli sovittu etukäteen. Kun kyseessä on entinen presidentti, niin ensimmäisenä asiana, kun hänet siinä lämpiössä tapasin, kysyin häneltä, että sopiiko teille, että sinuteltaisiin, kertoo toimittaja Kettumäki.

Kettumäki kertoi Niinistölle Ylen ajankohtaislähetyksen haastattelukäytännöstä.

– Totesin, että A-studiossa on lähtökohtaisesti tapana tämä, että kaikkia sinutellaan, mutta kysyn teiltä, että miten sopii puhutella.

Totesin, että A-studiossa on lähtökohtaisesti tapana tämä, että kaikkia sinutellaan, mutta kysyn teiltä, että miten sopii puhutella
        – Sitten siinä presidentti Niinistö itse totesi, että sinutellaan vain.

• Anonyymi00028
        UUSI

Voi voi sinua persu-eläkeläistä. lue koko juttu !
        YLE ON PARAS.

Persujen media pelkkää roskamedia. Se vääristelee kaiken ja valehtelee.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Voi voi sinua persu-eläkeläistä. lue koko juttu !
        YLE ON PARAS.

Persujen media pelkkää roskamedia. Se vääristelee kaiken ja valehtelee.

Persumedia on samanlainen kuin persutkin.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Totta kai sinuttelusta oli sovittu etukäteen. Kun kyseessä on entinen presidentti, niin ensimmäisenä asiana, kun hänet siinä lämpiössä tapasin, kysyin häneltä, että sopiiko teille, että sinuteltaisiin, kertoo toimittaja Kettumäki.

– Totesin, että A-studiossa on lähtökohtaisesti tapana tämä, että kaikkia sinutellaan, mutta kysyn teiltä, että miten sopii puhutella.

Totesin, että A-studiossa on lähtökohtaisesti tapana tämä, että kaikkia sinutellaan, mutta kysyn teiltä, että miten sopii puhutella

Miksi toimittaja halusi sinutella? Hyviin tapoihin lähtökohtaisesti kuuluu teitittely, vain läheisiä tuttuja voidaan sinutella. Näin on kaikissa sivistysmaissa, mutta joihin Suomi ei kuulu.

Miksi toimittajalle, ammattipuhujalle, on vierasta sivistynyt teitittely? Koska Ylellä, lähtökohtaisesti, on moukkamaiset toimittajat.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Jos Niinistö olisi itse ehdottanut sinuttelua se olisi ollut ok.
        Vaikea Niinistön oli sinuttelusta kieltäytyä.
        Nuorempi ei koskaan ehdota vanhemmalle sinuttelua.
        Kettumäki on sivistymätön.

• Anonyymi00032
      UUSI

minä
      sinä
      hän
      me
      te
      he

kuka
      tuo
      se

mikä
      kumma
      ja joka

pööö ,,,,

oooooks oikeesti olemassa ,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5825
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3123
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2320
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2045
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1938
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1589
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1201
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe