Jo kolmas kerta kun saan tuntea sen nahoissani. Ja joka kerta eri työntekijä.
Keljon Citymarketin apteekin henkilökunta on todella töykeää
21
600
Vastaukset
- Anonyymi00001
No eipä ne peukku petejä kumartele
- Anonyymi00002
Mitä? Hammaslankaimia kävin kysymässä viimeksi. Sitä ennen kollageenia ja vuosia sitten nasoliinia. Ovat vihaisia, töksäyttelevät ja vaikka olisivatkin ensin ystävällisiä niin perään hymähtävät töykeästi
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä? Hammaslankaimia kävin kysymässä viimeksi. Sitä ennen kollageenia ja vuosia sitten nasoliinia. Ovat vihaisia, töksäyttelevät ja vaikka olisivatkin ensin ystävällisiä niin perään hymähtävät töykeästi
Oman mielikuvituksesi tuotosta itse olen aina saanut hyvää palvelua ostan sitten resepti tai käsikauppa lääkkeitä
- Anonyymi00004
Kyllä ne tosiaan poikkeavat muiden vastaavien käytöksestä Keljon Prisman apteekissa on ihan ok henkilökunta, vaikka ei ne mitään humoristeja olekaan.
Ei apteekin henkilökunnan tarvitse olla "lottoarvonnan valvojia", vaan sellainen rento olemus on ihan hyvä.- Anonyymi00021
No tänään oli kyllä tosi pätevän oloinen mies apteekkari joka meinas että ei tuota eri mieltä asiakkaan kanssa.Otin hyllystä sen joka aina tepsinyt,jos ei olisi ollut niin olisin lähtenyt ostamatta yhtään mittään.Eipä ole ennen tollasta kokemusta ollut asiakkaana.
- Anonyymi00005
Keljossa Pekan marketissa on paljon parempi apteekki siinä prismanpuolen sisäänkäynnin vieressä. Mukava henkilökunta eikä siellä narista asiakkaiden ostoksista.
Kaikkiin vaivoihin löytyy apu. - Anonyymi00007
Tunsit nahoissasi....saitko selkääsi apteekissa? 🤔
- Anonyymi00011
Ei kun mahaan
- Anonyymi00009
Seppälän Prisman apteekkiin on tullut nuori mies joka seisoo vieressä hiljaa pitkään tuijottaen ennen kuin kysyy tarvitseeko apua. Sitten väittää vastaan kun kertoo mitä oireita joku lääke on aiheuttanut että ei voi pitää paikkaansa.
- Anonyymi00012
Tuokin vain oman mielikuvituksesi tuotosta
- Anonyymi00010
Vaajalan s-marketissa nuori naismyyjä heilutteli seurakunnalta saatua maksusitoumusta korkealla ilmassa ja huusi toisille myyjille että tämä on tällainen maksukortti, en ole ennen laittanut tätä tänne koneelle.
- Anonyymi00013
Oikein sulle sossu pummi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oikein sulle sossu pummi
Käykö kateeksi? Ei niitä juopoille anneta
Vaajalan s-marketissa myös on (tai oli, en ole hetkeen käyntyt) eräs hyvin töykeä, hieman vanhempi naismyyjä. Rupesi kerran huutamaan kun ei ollut henkkareita mukana. Koko kauppa kääntyi katsomaan. No löytyihän ne lopulta ja suoritin ostokseni siellä missä saan parempaa palvelua.
- Anonyymi00015
Kerro apteekin tädille härski vitsi.
- Anonyymi00016
Tympis minuakin kun surkea palkka ja valittavia asiakkaita joka päivä
- Anonyymi00017
Esihenkikölle palaute. Ja Vaajalan yksinkertaisesta kassasta. Huhtakeskuksen Salessa tiistaina tympeä nuori nainen kassalla hyperteli siinä muita hommia selin asiakasta päin kysyin että ottaako vastaan asiakkaita muun työnsä ohella mutisi jotain josta ei selvää saanut totinen työhönsä kyllästynyt kassa. Itse olisin Vaajalan kassalle möykännyt että onko ihan pakko kajeltaa kaikille.
- Anonyymi00020
Ensin väittivät vastaan Vaajalan s-marketissa ja sitten tarjosivat suklaalevyä korvaukseksi. En hakenut sitä.
- Anonyymi00018
Mä en voi mennä Lidlin koska siellon aivan liikaa köyhiä.
Mietippä että kuka lähtökohtaisesti haluaa olla apteekissa töissä. Sitähän minäkin.
- Anonyymi00019
Kuka haluaa ja mitä, kuka mitäkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674609Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1512194Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k31468Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331338- 701194
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751101En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953