Reissuvihko 1/?

Pihka

Nautiskelin kolmatta oluttani ravintolavaunussa sunnuntaipäivänä. Seuraavat viisi päivää viettäisin Helsingissä työkeikalla.

Kaksi tuntia aiemmin olimme vaimoni Marjatan kanssa maanneet ihanan rakastelun jäljiltä raukeina aviovuoteellamme. Lapset olivat onneksi halunneet heti viikonloppuna kesäloman alkajaisiksi mummolaan. Marjatta sanoi että sessio oli mahtava mutta hänelle kelpaisi vielä pari samantasoista orkkua lisää. Minun oli kuitenkin lähdettävä junalle. Housuja jalkaan kiskoessani heitin leikilläni, että menisi kokeilemaan onneaan kuppilaan.
- Saisinko oikeasti iskeä jonkun ihanan nuoren uroksen?
- No kyllä kai minä sen kestäisin, vastasin ja tunsin ihmeekseni veren taas pakkautuvan paisuvaiseen.
- Sinähän se ihana olet, sanoi marjatta ja sormeili sitten hetken mietteliääna pilluaan.
Katselin siinä kaunista naistani kun kuulin taksin ajavan pihaan.
- Ei mutta nyt täytyy mennä.
Marjatta nousi sängystä ja seurasi minua alakertaan halaten alastomana minua eteisessä.

Junan lähestyessä Tamperetta puhelimeni soi. Marjatta.
- No hei, joko olet kylillä? kysyin ääni ehkä hieman jännityksestä väristen.
- En ole. Mutta kuule...
- Niin.
- Raipe ja Veke tuli kysymään sua baariin. Nyt ne istuu tuolla olohuoneessa niinku kotonaan. Tein niille paukut.
- Ai, no meetkös sitten niitten kans ulos?
- En tiiä, mutta kuule...
- Niiiin?
- Ne on mukavia kavereita. Minä oon aina tykänny varsinki Raipesta. Se on niin kohtelias ja vahva. Ja nehän on molemmat aina flirttaillu ja kaikkea...

Niinpä niin. Mieleeni palasi muutamia tilanteita, joissa tämä ikuinen parivaljakko oli välillä saaneet minutkin kiusaantumaan kehuessaan kaikenlaisin sanakääntein minua onnenpekaksi, kun olin heidän nokkiensa edestä aikoinaan kaatanut ja kihlannut kaikkien yheisen ihastuksen.
- Niin, no, ajattelitko kohta silitellä poikien niskavilloja? kysyin kehtaamatta ravintolavaunussa suoremmin asiaa esittää.
- No miltä se sinusta tuntuis?

Mietin tovin. Näin silmissäni Veken velttonakin mahtavan lerssin ja Raipen komean urheilijavartalon. Huh huh!
- Anna palaa vaan, jos uskallat. Mutta minä haluan kuulla sitten kaiken.
- Voi että sinä olet isosti rakas. Kerron kyllä. Minä oon jo ihan märkänä ja tutisen, Marjatta kuiski selvästi kiimaisena.
- Onnea vaan yritykselle, rakas!
- Kiitos. Heippa.
- Hei hei.

Nuori nainen seisahtui kohdalleni viinilasi kädessään ja kysyi saisiko liittyä seuraan. Toivotin tytön tervetulleeksi penkkiin ehkä hieman väkinäisen hymyn kera. Kysyi heti että vaimoko se meinaa yrityksen perustaa. Häkeltyneenä lipsautin että eiku jännä ilta vain tulossa.
Tyttö hymyili vinosti ja esitteli itsensä Pauliinaksi. Kerroin nimeni ja kysyin että perillekö asti neiti on menossa. Osoittautui että Pauliina oli tosiaan menossa Helsinkiin tai oikeammin Espooseen, missä aloittaisi kesäduunin Nokialla. Eikä kiistänyt neiteyttäänkään. Kolmannen vuosikurssin teekkari. No meillähän alkoi juttu luistaa ja Pauliina kiherteli hieman jo humaltuneena, kun kerroin hauskimpia muistoja omasta hurjasta opiskeluajastani. Pauliinan jutut olivat kiinnostavia ja muutenkin tämä nuori nainen viehätti minua tavattomasti. Liekö suurempi syy ollut Marjatan tilanne kotona vaan Pauliinan luonnollinen puoleensavetävyys, mutta aloin olla aika lailla koukussa tähän tyttöön.

Kännykkäni huomautti saaneensa tekstiviestin.
Marjatta: Ei menty baariin vaan suihkuun ja sänkyyn. Vekellä ISO! En uskonu että mahtuu. Mahtu kuiten kun Raipe voiteli pesän omalla. Tää on IHANAA. Saa nähdä paljonko nää jaksaa :-)

Mölähdin kai jotain sekavaa. Pauliina tiedusteli että onko kolmas maailmansota syttynyt. Hetken mielijohteesta halusin paljastaa kortit ja annoin kännykän Pauliinalle.
- Vai tämmönen jännä juttu vaimollasi on. Vau! Vetää kyllä kateelliseksi.

Pauliina oli hetken hiljaa, kumartui sitten minuun päin ja kuiskasi että hän voisi olla tällä viikolla iltaisin vaimon korvike minulle jos se vain sopii. Olin ihan äimänä. Siltä istumalta melkein olisin tämän tavattoman seksikkään teekkaritytön halunnut syleilyyni. Vastasin hiljaa, että omasta puolestani tarjous on hyväksytty mutta haluan ensin kysyä vaimoni kantaa asiaan. Pauliina laittoi kätensä kädelleni ja kehaisi minua kunnon mieheksi. Kiitin hakemalla hänelle viinin ja itselleni oluen. Nämä ehdittäisiin hyvin kietaista ennen Helsinkiä.

Vastasin Marjatan viestiin: Upeaa että homma toimi. Soitellaan. Mulla on kysymys...

3

16896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä^^

      Erityisen mukavaa luettavaa. Muistuttaa hieman minun ja poikaystäväni arkea... :D

      • Pihka

        Aih,

        Nöyrin kiitos, sinä^^ :-)

        Oottakaas kun tämä perhanan helsinkiviikko saadaan tapeltua (työt ja vapaa-aika verottaa), niin räpöstelen jatkoa.

        Nimittäin: Pauliina yllätti ja Marjatta jäi koukkuun.


      • Pihka

        Huh huh!
        Ottipa viikko koville.

        Nyt on taas perhe kasassa omassa kotona ja Marjatan kanssa on vain hieman pystytty juttelemaan seksijuttuja. Panettaiski, mutta saas nähdä miten onnistuu.

        En ole saanut vielä mitään juttua kirjoitetuksi. Mutta, ettei asia jää kesken niin paiskasin äsken Marjatalta saamani koukkunjäännistä kertovan sähköpostin tuohon ylle.

        Oikopolku:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000013&posting=22000000009585505

        Pauliinasta ja sen ylläristä koetan saada kirjoitettua piakkoin, jos jotakuta kiinnostaa. No, itselle se saattaa olla tarpeen ihan terapeuttisista syistä.

        Marjatta muuten luki eilen illalla tämän ykkösosan puristellen munaani viekas ilme maamallaan ja lupasi että saan laittaa sen sähköpostin tänne. Kehoitti kirjoittamaan lisää. Arveli että siitä saattaa vaikka poikia jotain...

        Pihka taas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe