Venäläiset vakoojat rakentavat Euroopassa sabotaasiverkostoa ostamalla kiinteistöjä tärkeiden sotilas- ja siviilikohteiden läheltä, raportoi brittilehti Telegraph.
Airiston Helmi on yksi räikeä tapaus. Jyväskylän alueellakin on paljon puolustusteollisuutta ja sotilasalueita. Onko se naapurisi, hitsarina duunaava venäjän kaksoiskansalainen, sittenkään vain duunari? Ole varuillasi ja tarkkaile sitä!
Onko vihollinen jo paikalla?
12
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
NaZi Putler on ihan joulu tontun näköinen.
Tontut tarkkailee ihmisiä.- Anonyymi00002
Mene yhdyssanakurssille, tavis.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mene yhdyssanakurssille, tavis.
Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinun hermoosi osuu usein. Varmaan raskasta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinun hermoosi osuu usein. Varmaan raskasta.
- Anonyymi00005
Jokainen venäläinen tai puolikas on potentiaalinen turvallisuusriski maassamme. Ne vaativat jatkuvaa tarkkailua ja tarvittaessa ilmoitus sisäministeriöön.
- Anonyymi00006
Kuulin että joku ruspuolikas olisi ollut varushenkilökoulutuksessakin Suomessa! Miten sellainen voi olla mahdollista?
- Anonyymi00008
Oman mielikuvituksesi tuotosta
- Anonyymi00009
Tuollaisia tapauksia on ainakin vuosia sitten ollut. Nykyisin se kuulostaa tosi kummalliselta.
- Anonyymi00010
On suomalaisten omaa tyhmyyttä ,että niitä roistoja on päästetty suomeen .miksi ihmeessä ??? Ei venäjällä ole sotaa ja supervalta kaiken lisäksi .onhan se tietenkin hyvä tulla tänne valmiiseen pöytään kun kaikki täällä pelaa .eivät itse pysty tekemään maastaan asuttavaa .
- Anonyymi00013
Maassamme liikkuu kahdenlaisia vihollisia. Toisaalla Venäjän kaksareita ja toisaalla RKP:n porukkaa.
- Anonyymi00014
Ja sitten ovat nämä kokkarepersut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223