Alkoholi

Paljonko kestän?

Mä onn 15v poika, pituus 173cm ja paino 55kg. Niin paljon mä kestän ottaa alkoholia? Siis monta bisseä, ennenku tulee liian kovat kännit. Silleen et pystyy käveleen viel himaan. En oo ikinä juonu mitään, mut koht ois kyl aika...! Totta kai se vaihtelee vähän yksilöittäin, mut kuitenkin haluisin tietää!!

12

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuTyttö

Suosittelisin seuraavaa:
      a) juo ekal kerral vähän ja hitaasti, ja sit ku tiiät oman sietokykys niin..

Mut en tota juomista siltikään suosittele, vaikka iteki sitä sillontällön harrastelen..

• semmonen...-82

juo joku sixi. siis kuusi alk. annosta. jos on eka kerta. tai vähemmä. ota lonkkua tai sippee. kalja ei ehk maistu. mut kyl se ruppee maistuu iän myöt. niiku kahviki. mut kuus on mun tuomio =)

• kundi

oot aika kevyeen kuulonen.. voisit tosiaan kokeilla aluks sitä sixiä olutta, ja sit edetä siit eteenpäi. ite oon 16v 185/71 ja juon yleensä 2 sixiä mikä on jo sopiva määrä, mut kyl sixistäkin meikäläinen saa ihan hyvä kännit tosin jos kittaan ne nopeasti.

• likka

mä oon 13wee tytsy, 160cm pitkä ja 50kg. paljonks mä kestän ottaa alkoholia?

• Minä-83

ET yhtään!! Mee kotiis kasvaa ainaki 3:ksi vuodeksi!

• ~mie vaan~

sä et kestä ottaa yhtään, koska oot 13!!!! sori vaan...

• kjh
        ~mie vaan~ kirjoitti:

sä et kestä ottaa yhtään, koska oot 13!!!! sori vaan...

oon 14 ja mulla menee sellanen sixi, et oo huppelissa...!!! mut riippuu titenki et kuinka nopeeta juot...!!

• heidi*

hmm..käykääs kaikki jotka haluutte tietää ton saman ku toi tän jutun alottaja nii tuolla osotteessa: www.terkkari.net ja sieltä sitte se promille laskuri...se antaa ne tiedot ku laitat vaa pullojen määrän,painon ja sukupuolen siihe..mut se laskee kyl sen promille määrän ja että millon se alkoholi poistuu verestä..mut kuitenki..jos tää auttas nii mä oon 162cm ja 51 kg..ja juonu sen vuoden niinku melkeen tai suunnillee joka toinen viikonloppu(siis mitä enemmän juo,siitä vaan paranee viinapää),nii joskus ei tartte ku 4 pulloo nii on jo aika "tutkalla",mut joskus voi keposesti heittää 8 pullooki naamaan nii ei tunnu missäää...mut mitä oot syöny sinä päivänä nii seki vaikuttaa et mite helposti nousee päähän..mut joo,koittakaa ymmärtää jotain..ja SE SIITÄ!

• meikä

eiköhän sen itte huomaa miten paljon sopii ottaa. ja mikä pakko yleensä ees alottaa?

• waah

Sitte kun alkaa tuntuun että heittää liikaa, niin voisit lopettaa (jos pystyt) ja sitte laskuhumalassa painelet kotia.

• Good*Girl
        waah kirjoitti:

Sitte kun alkaa tuntuun että heittää liikaa, niin voisit lopettaa (jos pystyt) ja sitte laskuhumalassa painelet kotia.

Kun juo tyhjään mahaan, lomolla ja ekaa kertaa ei tosiaan tarvii juoda paljonkaan.. Ainakaan mun.. oon n.168/48 ja mulla kyl TOSI Huono viina pää.. ei tarvii vetää ku 4-5 siiderii lomolla nii oon Ihan sekasin.. ettei meinaa pysyy pystys jne. mut se riippuu tunnen joitai jol 9 bissee ei tunnu missää ja sillai.. ei sitä pysty sanoo.. täytyy kokeil.. =)

• hmm
        Good*Girl kirjoitti:

Kun juo tyhjään mahaan, lomolla ja ekaa kertaa ei tosiaan tarvii juoda paljonkaan.. Ainakaan mun.. oon n.168/48 ja mulla kyl TOSI Huono viina pää.. ei tarvii vetää ku 4-5 siiderii lomolla nii oon Ihan sekasin.. ettei meinaa pysyy pystys jne. mut se riippuu tunnen joitai jol 9 bissee ei tunnu missää ja sillai.. ei sitä pysty sanoo.. täytyy kokeil.. =)

huonosta viinapäästä on hyötyä varsinkin alaikäiset rahat säästyy ja voi vaik vetaa kännit 2 kertaa samal hinnal jos olisit hyvä viinapäinen saisit vaan 1 ja ei tuu nii kova kusihätä ku juo vähemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4332
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1533
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1297
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      915
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      843
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe