Iltapäivälehdessä ilmoitettiin uudelleen ihmisiä tiedottamaan ovatko listassa olevat elossa .
Eikö siellä virastossa osata googlettaa nimiä ja katsoa ovatko elossa?. Helposti löytyi montakin siinä listassa olevaa ulkomaille haudatun vaikka vaan summassa katsoi nimellä netistä..
AI myös työvälineenä on verraton ellei nyt viraston henkilökunta sitä tiedä.
Digi-ja väestötietoviraston lista
5
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmeisesti heillä ei ole varmaa tietoa onko joku ihminen elossa vai ei.
- Anonyymi00002
No jos näkyy syntymäpäivä syntymäkuntineen joka myös merkitty listaan, kuolinpäivä ja vuosi, paikkakunta sekä valtio missä kuolleet, muistolauseet ja muutakin niin eikö se voi olla todisteena.
Kun myös näkee missä seurakunnassa siunattu niin sieltäkin voi ottaa selvää. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
No jos näkyy syntymäpäivä syntymäkuntineen joka myös merkitty listaan, kuolinpäivä ja vuosi, paikkakunta sekä valtio missä kuolleet, muistolauseet ja muutakin niin eikö se voi olla todisteena.
Kun myös näkee missä seurakunnassa siunattu niin sieltäkin voi ottaa selvää.Jos ihminen ei ota yhteyttä, niin oletetaan hänen olevan kuollut.
- Anonyymi00003
Uutisen mukaan koski yli 100-vuotiaita. Henkilötunnukseen ja tietoteknisiin järjestelmiin saattaa asia myös liittyä.
- Anonyymi00005
Kaikkea ne keksii. Aprillia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477