Stealth-elämän huono puoli on siinä, että ei aina uskalla ottaa kantaa ihmisten älyttömiin kommentteihin, kuten nyt tämä viimeisin taivastelun aihe, kun 7-v poika ei saanut mennä äitinsä kanssa naisten puolelle uimahallissa (sääntö, joka on ollut voimassa iät ja ajat) mutta sukupuolensa korjanneet transtaustaiset naiset saavat.
Että entä jos tämä poika olisi ilmoittanut kokevansa itsensä tytöksi, olisiko hän siinä tapauksessa päässyt naisten puolelle?
No kuule, kokeile. Suostuisiko tämä poika ottamaan tytön sosiaalisen roolin, pukeutumaan tyttöjen kokouimapukuun ja tuckaamaan peniksensä? Siinä tapauksessa pääsisi, kyllä, ja todennäköisesti hän siinä tapauksessa olisi käyttänyt uimahallille mennessä leimallisia tyttöjen vaatteita ja ollut niin tytön oloinen, ettei uimahallin työntekijä olisi huomannut mitään. Näinhän transtytöt ovat uimahallia tähänkin asti ennen murrosikää käyttäneet.
7-v poika vs transnainen uimahallissa
Anonyymi-ap
0
239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k684033Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k232845Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2172008- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57935Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906