Ystävä testaa minua?

Anonyymi-ap

Onko kukaan ollut tilanteessa, missä epäilee ystävänsä testaavan omaa viehätysvoimaansa sinuun? Miten olette toimineet?

Mulla oli siis normaalissa heteroliitossa oleva kaveri, joka alkoi käyttäytymään tosi läheisesti sen jälkeen kun tutustuimme. En ole määritellyt itseäni ja seksuaalisuuttani hänelle mitenkään, muuta kuin kertomalla olevani sinkku ja tapailleeni joskus kauan sitten joitakin miehiä. Alussa tämä liehittely tuntui jopa imartelevalta, mutta sitten se alkoi ärsyttämään ja vaivaannuttamaan. Hän on kuitenkin naimisissa oleva nainen enkä muutenkaan ole hänestä sillä tavoin kiinnostunut. Olenkin nyt lähes kokonaan lopettanut yhteydenpidon. Käytös alkoi olla myös jotenkin kontrolloivaa ja vaativaa. Onko tämä oman arvon testaaminen miten yleistä?

16

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      On kokemuksia, kiusallistahan se on, ku nää on vielä epäviehättäviä (vanhoja, lihavia, maskuliinisia) parisuhteissa ja avoimissa olevia naisia tai heteroita, jotka luulee että kaikki naiset käy.🤥
      Esitän yleensä etten huomaa tai poistun takavasemmalle. Olisi kiva kyllä napauttaa jotain suurista luuloista omaa viehättävyyttä kohtaan😏

      • Anonyymi00002

        Kertoo kaverin/ystävän/varatun naisen omasta huomionhausta, epävarmuudesta ja ulkoisen validaation jatkuvasta kerjäämisestä, kun ystävää pitää käyttää tällaiseen. Sanoisin ettei ole kovin tervepäinen ystävä tai aito ystävä ollenkaan.


      • Anonyymi00004

        Mikähän siinä on, että luulot omasta itestä onkin noin korkealla? Mulla on kaveristani sellainen olo, niin kuin hän olisi yrittänyt saada minut ihastelemaan ja ihastumaan itseensä. Tuijottelua, taputtelua, silittelyä, imartelua ja sitten taas toisaalta piikittelyä ja ikävää käytöstä. Kuvien lähettelyä, joissa ei välttämättä lukenut mitään jne. Monta kertaa sellainen intuitio sisälläni sanoi, miten tuohon ei pidä mennä mukaan ja miten kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

        Ap


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että luulot omasta itestä onkin noin korkealla? Mulla on kaveristani sellainen olo, niin kuin hän olisi yrittänyt saada minut ihastelemaan ja ihastumaan itseensä. Tuijottelua, taputtelua, silittelyä, imartelua ja sitten taas toisaalta piikittelyä ja ikävää käytöstä. Kuvien lähettelyä, joissa ei välttämättä lukenut mitään jne. Monta kertaa sellainen intuitio sisälläni sanoi, miten tuohon ei pidä mennä mukaan ja miten kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

        Ap

        No yksi vaihtoehto on että hänellä menee niin huonosti omassa liitossa, niin yrittää kerjätä ihailua sieltä mistä luulee sitä irtoavan. Vaistosi on todennäköisesti oikeassa, rajaton nainen testailee koska biitaipumuksia ja silkasta turhamaisuudesta.
        En käyttäisi aikaa häneen.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No yksi vaihtoehto on että hänellä menee niin huonosti omassa liitossa, niin yrittää kerjätä ihailua sieltä mistä luulee sitä irtoavan. Vaistosi on todennäköisesti oikeassa, rajaton nainen testailee koska biitaipumuksia ja silkasta turhamaisuudesta.
        En käyttäisi aikaa häneen.

        No sitä hän kyllä on, rajaton ja vaativa.

        Ap


    • Anonyymi00003

      Tähän ketjuun saa ehdottaa mistä löytää fiksuja naisia kavereiksi, jotka eivät käyttäydy huonosti ja horosti.😏👊

      • Anonyymi00006

        😁 tarviit jonku "tryffelisian" avuksesi löytämään meidät mutta täällä meitä on 😊


    • Anonyymi00007

      Olen itse heteronainen, ja mielestäni hetkittäin on oikein hauskaa vaikuttaa vähän ei-niin-heterolta lesboystävieni läheisyydessä 🤭 hups!

      • Anonyymi00008

        Anteeksi, mutta mikä siitä tekee niin hauskaa? Itseäni ei pieni flirtti häiritse, mutta se ihailun pumppaaminen jatkuvasti toisesta on rasittavaa ja tuntuu hyväksikäytöltä. Myös meillä poikkeavilla on omat fyysiset rajat, eikä kaikkia miellytä suorasukaiset lähestymiset ja vieressä kiehnääminen. Ihan kuin oltaisiin jotain helppoheikkejä, joiden pitäis olla imarreltuja tällaisesta.

        Ap


      • Anonyymi00010

        Oikeasti inhottaa varsinkin humalassa olevat heteronaiset, jotka lähentelevät ja kuvittelevat lesbojen olevan kiinnostuneita kaikista naisista. Minä en ainakaan ole. Osaa en koskisi pitkällä tikullakaan. Erityisen etovaa se on silloin kun itse seurustelee ja se on tiedossa. Sitten kun tällaiselle tyrkylle sanoo, että ei kiinnosta, niin suututaan.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mikä siitä tekee niin hauskaa? Itseäni ei pieni flirtti häiritse, mutta se ihailun pumppaaminen jatkuvasti toisesta on rasittavaa ja tuntuu hyväksikäytöltä. Myös meillä poikkeavilla on omat fyysiset rajat, eikä kaikkia miellytä suorasukaiset lähestymiset ja vieressä kiehnääminen. Ihan kuin oltaisiin jotain helppoheikkejä, joiden pitäis olla imarreltuja tällaisesta.

        Ap

        Hyvin sanottu. Ehkä heteronaisille on opetettu että kaikesta huomiosta täytyy olla kiitollinen, ei saa sanoa napakasti takaisin, pakit täytyy antaa extrapehmennyksien kanssa tms. Ei näin. Eikä lesbolle käy kuka tahansa pullea, vanha ja kaoottinen nainen. Meitä on ihan hyvännäköisiäkin niin mitä nää mammat kuvittelee itsestänsä. Sokeutta itsensä suhteen ainakin.


    • Anonyymi00012

      Kertoo jotain ystäväsi moraalista kun on varattukin. Ei lesbo, homo tai hetero jonka moraalinen kompassa ei ole sekaisin ei tee tuollaista.

      • Anonyymi00013

        Alan jo epäillä onko wlw:ssä mahdollista edes saada normaalia ja fiksua kaveriseuraa. Aina löytyy sekavia tyyppejä.

        Ihan yleisesti: menkää terapiaan niin olette parempia ystäviä ystävillenne.😏


    • Anonyymi00014

      Tää keskustelu vahvisti sitä miksi pari ihmissuhdetta tuntuu rasittavalta. Ihailun ja huomion pumppaaminen itselle joka käänteessä.Kuinka yleistä se on mielestänne wlw naisten keskuudessa? Liittyykö erityisesti nepsykäytökseen ja ekstrovertteihin? Yhden tämmösen naikkosen jo rajasin pois elämästäni. Mites muilla?

    • Anonyymi00015

      On testattu, että miten reagoin kun on paljastunut, että on suhteessa. Nöyryyttävää ja aika säälimätöntä, mutta eipähän minun tarvitse olla hänen kanssaan suhteessa. Aika selkeä persoonallisuushäiriö. :p

      Jos joku on vapaa, en näe mitään vikaa flirttailussa. Enemmän vaikuttaa, onko joku kiva tyyppi vai ei. Jos ei ole niin eihän se mukavalta tunnu.

      • Anonyymi00016

        Niin vaikuttaa. Enimmäkseen vain ärsyttävää että joku keski-ikäinen luulee olevansa kumppanimateriaalia reippaasti nuoremmalle. Miesmäistä, epärealistista yleensä ja kiusallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      17
      2809
    3. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2016
    4. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      208
      1789
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      914
    10. Olisit ollut niin

      Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe