Tässä maailmassa ihmisiä alistetaan,sorretaan,manipuloidaan,uhkaillaan,syrjitään,on kaikenlaista henkistä,fyysistä,seksuaalista väkivaltaa.
Harvoin ihmiset edes itse tiedostavat että on olemassa ajattelu natsismia eli ihminen saattaa olettaa että nyt kun ajattelen tällä tavalla tästä asiasta niin kaikkien muidenkin pitäisi nyt olla samaa mieltä.Tämän takia jotkut ääri uskikset uhkailevat omia lapsiaan esim.sanomalla lapselle että joudut helvettiin jos et nyt heti ala muslimiksi,kristityksi jne.Yleensä ottaen ihmiset eivät jaksa puhua lasten ihmisoikeuksista.Se johtuu siitä että hyvin moni ihminen on ajattelu natsi ja sen takia ihmiset ajattelevat että on normaalia että yleensä koko suku kuuluu samaan uskontoon jne.Lasten ei anneta rauhassa miettiä 18-v saakka että haluaako hän esim.kuulua uskontoon vai ei vaan ajattelu natsit olettavat automaattisesti että jopa omien lasten tulee ajatella asioista samalla tavalla kuin he itsekin ajattelevat.Ajattelu natsismia ei voi lailla kieltää koska ajattelu on ihmisen mielessä oleva näkymätön voima mutta on mahdollista tiedostaa että tämä minun käytökseni ei ole normaalia ja sitten ehkä joku lapsi,nuori saa ajatella asioita rauhassa ilman mitään alistamista.
Lapsille vapaus ajatella itse
1
51
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki ääri ateistit alkavat sortaa jotain ihmistä heti jos joku sanoo että uskon Jumalaan.Ääri fundamentalisti uskikset sanovat ihmisille että joudut helvettiin jos et ajattele samalla tavalla kuin minä.Kapitalistit eivät koskaan kuuntele eläinten ja luonnonsuojelijoiden mielipiteitä.Ääri ateistiset vanhemat saattavat järkyttyä jos oma lapsi sanoo että uskon sittenkin Jumalaan.Ääri fundamentalisti uskikset järkyttyvät jos oma lapsi sanoo että olen ateisti.
Joka puolella maailmaa hindujen lapset ovat yleensä hinduja,muslimien lapset ovat yleensä muslimeita ja kristittyjen lapset ovat yleensä kristittyjä.Jos joku havaitsee asiat kuin ne ovat niin ehkä joku tajuaa että itseasiassa lapsia manipuloidaan ja jopa painostetaan mukaan uskontoihin,lahkoihin.Tämä kuvio on nyt näköpiirissä joka puolella maailmaa joten ehkä jos joku vielä välittää lapsista niin joku päivä lapsi saa aivan täysin itse valita oman uskonnon tai ei-uskonnon ,hän saa ajatella itse .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468