Nythan on kovin halvat asuntomyynnit, että saadaan pois alta turhat kulut... Yhtiokokouksissa on hyvä avata suunsa kysy, kysy osakkeiden tilasta, remonteista ym. isännöitsijän palkoista ym. (uudet osakkeen omistajat kysele miten toimitaan yhtiokokouksissa tietoa on entisillä osakkeenomistajilla älä lähde siltä pohjalta kun minä en tiennnyt kysy... (näin kävi juuri yhtiokokouksessa(hävettää ihan toisenpuolesta. Hyvä tietää asioista ennenkuin menet yhtio kokoukseen. on muuten ihan liukuhihna työskentelyä.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kiitos tästä mahtavasta tiedotteesta
- Anonyymi00005
Mikä tässä oli niin mahtavaa että ihan otit noin voimakkaasti kantaa. minä en kyllä ymmatanyt mistä kysymys.
- Anonyymi00002
Missä päin on juuri ollut yhtiokokous. kalmarissa ainakin ollut. hyvä että informoit tietoa. senhan näkee talonkirjoista minä ainakin.
- Anonyymi00003
Karstulassa yksi isännöitsijamelkein kaikissa rivi ja kerrostaloissa asiat jäävät hoitamatta kun haalittu kaikki.
- Anonyymi00004
En kyllä nyt oikein ymmärtänyt tota juttua niin sekava. puurot ja vellit sekaisin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951586
- 721254
- 901212
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois275997- 95929
- 40904
- 49777
- 80765
- 55753
- 45695