Toiveruokapäivä

Anonyymi-ap

Koulussa piti olla tänään toiveruokapäivä. Oliko sitä? Ruokalistalla lukee kananuudeliwokki. Se ei varmasti kovinkaan monen toiveruokaa ole.

29

1191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hernekeitto Pannari minun toiveruoka.

• Anonyymi00002

Minun muksujeni toiveruoka oli hirvenliha ja perunamuussi. Meillä ei muuta syödäkkään.

• Anonyymi00004

Hirvi metsästä ja potut omasta pellosta, ei maksa mitään kun puuhellassa valmistaa. Ei kulu rahat kun elää kuin 50 luvulla

• Anonyymi00020
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hirvi metsästä ja potut omasta pellosta, ei maksa mitään kun puuhellassa valmistaa. Ei kulu rahat kun elää kuin 50 luvulla

Paljonko maksaa hirvenlihakilo, kun sitä syksyt pitkät metsästä haetaan?

• Anonyymi00003

Voi hyvänen aika että on jollakin suurikin ongelma

• Anonyymi00009

On se monessa perheessä ongelma kun lapset tulevat nälkäisinä koulusta . Kouluruoka on monelle lapselle päivän ainut lämmin ateria. Lisäksi oppimistulokset varmasti laskee, jos ei pysty koulussa syömään. Kukaan ei odota mitään herkkuja vaan rehellistä hyvää kotiruokaa noiden ihmemössöjen sijaan. Se on kumma että toisissa paikoissa kouluruoka onnistuu ja toisissa ei sitten millään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

On se monessa perheessä ongelma kun lapset tulevat nälkäisinä koulusta . Kouluruoka on monelle lapselle päivän ainut lämmin ateria. Lisäksi oppimistulokset varmasti laskee, jos ei pysty koulussa syömään. Kukaan ei odota mitään herkkuja vaan rehellistä hyvää kotiruokaa noiden ihmemössöjen sijaan. Se on kumma että toisissa paikoissa kouluruoka onnistuu ja toisissa ei sitten millään.

Siis etkö kehtaa laittaa lapsillesi ruokaa kotona??? Nälissäänkö ne on viikonloputkin kun ei koulu tarjoa ruokaa!!! Kyllä silloin pitäisi lapset ottaa huostaan jos niistä ei kotona huolehdita!!!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Siis etkö kehtaa laittaa lapsillesi ruokaa kotona??? Nälissäänkö ne on viikonloputkin kun ei koulu tarjoa ruokaa!!! Kyllä silloin pitäisi lapset ottaa huostaan jos niistä ei kotona huolehdita!!!

On se ruokailuväliksi aika pitkä jos lähtiessä aamulla syö ja iltapäivällä seuraava ateria kun kotiin pääse, kokeilepa itse ja ilmoittaudu sitten huostaan otettavaksi jos nälkä yllättää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

On se ruokailuväliksi aika pitkä jos lähtiessä aamulla syö ja iltapäivällä seuraava ateria kun kotiin pääse, kokeilepa itse ja ilmoittaudu sitten huostaan otettavaksi jos nälkä yllättää.

Sinähän kirjoitit että kouluruoka on ainut lämmin ateria!!!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinähän kirjoitit että kouluruoka on ainut lämmin ateria!!!

Sinähän hupatat kummia, karhunpolultako olet?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos kananuudeliwokki on ihmemössä niin kannattaa varmaan tulla nykypäivään sielä 80-luvulta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinähän hupatat kummia, karhunpolultako olet?

Ai itsestäsikö kirjoitat, oisihan se pitänyt arvata. Eikö ne siellä karhunpolulla jaa sitä ruokaa, käy hakemassa sieltä kun et itse vätys kehtaa valmistaa lapsillesi sitä kun kaikki aika menee facessa ja suomi24 roikkumisessa!!!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ai itsestäsikö kirjoitat, oisihan se pitänyt arvata. Eikö ne siellä karhunpolulla jaa sitä ruokaa, käy hakemassa sieltä kun et itse vätys kehtaa valmistaa lapsillesi sitä kun kaikki aika menee facessa ja suomi24 roikkumisessa!!!

🤣🥲🥲

• Anonyymi00005

Pitäisikö kouluruokailu kokonaan lakkauttaa..

• Anonyymi00006

Pitäis lopettaa, loppus tuo ainainen itku ja narina, saisivat syödä omia herkkujaan kun veisivät omat eväät.

• Anonyymi00007

Joko äidin pullaposki on saanut kriisiapua vai kuoliko nälkään???

• Anonyymi00008

Läskisoosi pitäisi tuoda kouluruuaksi.

• Anonyymi00012

Minkälaista ruokaa kotona tarjotaan. Kun kouluruoka ei kelpaa..

• Anonyymi00013

Hyvin valmistettua perus kotiruokaa!

• Anonyymi00014

Joo pasta makarooni ketsupilla ei kelpaa sikain ruuaksi

• Anonyymi00018

Kesäkeittoa sen olla pitää.

• Anonyymi00021

Nyt on keksitty itujen ja kasvisruokavalioiden lisäksi kouluun ns. turvaruokailu, jossa arka penikka saa yksinään kauhoa ihan paskaa kouluruokaa naamaansa.
      Kyllä maailma varmaan tällä menolla pelastuu!
      t. persevakoäijä

• Anonyymi00022

Onko jostakin luettavissa viikon ruokalista.

• Anonyymi00023

jäniksen liha on parempaa mitä hirvenliha ja on vähärasvaisempaa

• Anonyymi00024

Pajakkakoskella kuvattu jäniksen jäljet..

• Anonyymi00025

Oliko se kuva uutis, sää kuvissa

• Anonyymi00026

Ihmetellä saa kun joskus joku on kuollut nälkää, jo perus ruoka ainekset löytyy metsästä, hirvi, jänis,linnut,marjat,sienet. Itse voi kasvattaa vihannekset ja marjoja, kaloja unohtamatta

• Anonyymi00028

Minäki oon ruvennu vegaaniksi.

• Anonyymi00029

Miksi ihmeessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe