Koulussa piti olla tänään toiveruokapäivä. Oliko sitä? Ruokalistalla lukee kananuudeliwokki. Se ei varmasti kovinkaan monen toiveruokaa ole.
Toiveruokapäivä
29
1191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hernekeitto Pannari minun toiveruoka.
- Anonyymi00002
Minun muksujeni toiveruoka oli hirvenliha ja perunamuussi. Meillä ei muuta syödäkkään.
- Anonyymi00004
Hirvi metsästä ja potut omasta pellosta, ei maksa mitään kun puuhellassa valmistaa. Ei kulu rahat kun elää kuin 50 luvulla
- Anonyymi00020
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hirvi metsästä ja potut omasta pellosta, ei maksa mitään kun puuhellassa valmistaa. Ei kulu rahat kun elää kuin 50 luvulla
Paljonko maksaa hirvenlihakilo, kun sitä syksyt pitkät metsästä haetaan?
- Anonyymi00003
Voi hyvänen aika että on jollakin suurikin ongelma
- Anonyymi00009
On se monessa perheessä ongelma kun lapset tulevat nälkäisinä koulusta . Kouluruoka on monelle lapselle päivän ainut lämmin ateria. Lisäksi oppimistulokset varmasti laskee, jos ei pysty koulussa syömään. Kukaan ei odota mitään herkkuja vaan rehellistä hyvää kotiruokaa noiden ihmemössöjen sijaan. Se on kumma että toisissa paikoissa kouluruoka onnistuu ja toisissa ei sitten millään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
On se monessa perheessä ongelma kun lapset tulevat nälkäisinä koulusta . Kouluruoka on monelle lapselle päivän ainut lämmin ateria. Lisäksi oppimistulokset varmasti laskee, jos ei pysty koulussa syömään. Kukaan ei odota mitään herkkuja vaan rehellistä hyvää kotiruokaa noiden ihmemössöjen sijaan. Se on kumma että toisissa paikoissa kouluruoka onnistuu ja toisissa ei sitten millään.
Siis etkö kehtaa laittaa lapsillesi ruokaa kotona??? Nälissäänkö ne on viikonloputkin kun ei koulu tarjoa ruokaa!!! Kyllä silloin pitäisi lapset ottaa huostaan jos niistä ei kotona huolehdita!!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siis etkö kehtaa laittaa lapsillesi ruokaa kotona??? Nälissäänkö ne on viikonloputkin kun ei koulu tarjoa ruokaa!!! Kyllä silloin pitäisi lapset ottaa huostaan jos niistä ei kotona huolehdita!!!
On se ruokailuväliksi aika pitkä jos lähtiessä aamulla syö ja iltapäivällä seuraava ateria kun kotiin pääse, kokeilepa itse ja ilmoittaudu sitten huostaan otettavaksi jos nälkä yllättää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
On se ruokailuväliksi aika pitkä jos lähtiessä aamulla syö ja iltapäivällä seuraava ateria kun kotiin pääse, kokeilepa itse ja ilmoittaudu sitten huostaan otettavaksi jos nälkä yllättää.
Sinähän kirjoitit että kouluruoka on ainut lämmin ateria!!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinähän kirjoitit että kouluruoka on ainut lämmin ateria!!!
Sinähän hupatat kummia, karhunpolultako olet?
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos kananuudeliwokki on ihmemössä niin kannattaa varmaan tulla nykypäivään sielä 80-luvulta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinähän hupatat kummia, karhunpolultako olet?
Ai itsestäsikö kirjoitat, oisihan se pitänyt arvata. Eikö ne siellä karhunpolulla jaa sitä ruokaa, käy hakemassa sieltä kun et itse vätys kehtaa valmistaa lapsillesi sitä kun kaikki aika menee facessa ja suomi24 roikkumisessa!!!
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai itsestäsikö kirjoitat, oisihan se pitänyt arvata. Eikö ne siellä karhunpolulla jaa sitä ruokaa, käy hakemassa sieltä kun et itse vätys kehtaa valmistaa lapsillesi sitä kun kaikki aika menee facessa ja suomi24 roikkumisessa!!!
🤣🥲🥲
- Anonyymi00005
Pitäisikö kouluruokailu kokonaan lakkauttaa..
- Anonyymi00006
Pitäis lopettaa, loppus tuo ainainen itku ja narina, saisivat syödä omia herkkujaan kun veisivät omat eväät.
- Anonyymi00007
Joko äidin pullaposki on saanut kriisiapua vai kuoliko nälkään???
- Anonyymi00008
Läskisoosi pitäisi tuoda kouluruuaksi.
- Anonyymi00012
Minkälaista ruokaa kotona tarjotaan. Kun kouluruoka ei kelpaa..
- Anonyymi00013
Hyvin valmistettua perus kotiruokaa!
- Anonyymi00014
Joo pasta makarooni ketsupilla ei kelpaa sikain ruuaksi
- Anonyymi00018
Kesäkeittoa sen olla pitää.
- Anonyymi00021
Nyt on keksitty itujen ja kasvisruokavalioiden lisäksi kouluun ns. turvaruokailu, jossa arka penikka saa yksinään kauhoa ihan paskaa kouluruokaa naamaansa.
Kyllä maailma varmaan tällä menolla pelastuu!
t. persevakoäijä - Anonyymi00022
Onko jostakin luettavissa viikon ruokalista.
- Anonyymi00023
jäniksen liha on parempaa mitä hirvenliha ja on vähärasvaisempaa
- Anonyymi00024
Pajakkakoskella kuvattu jäniksen jäljet..
- Anonyymi00025
Oliko se kuva uutis, sää kuvissa
- Anonyymi00026
Ihmetellä saa kun joskus joku on kuollut nälkää, jo perus ruoka ainekset löytyy metsästä, hirvi, jänis,linnut,marjat,sienet. Itse voi kasvattaa vihannekset ja marjoja, kaloja unohtamatta
- Anonyymi00028
Minäki oon ruvennu vegaaniksi.
- Anonyymi00029
Miksi ihmeessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153