Voiko olla totta, ? Valtion varat 71,9 mrd ja velat 178.7 mrd.
Suomi on ilmiselvästi varaton ja konkurssissa.
Vai mitä :(
Talouden tila
6
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Osimoilleen ketään ei kiinnosta.
Sdp Antti Rinne sanoi: Rahaa on.
Vasemmistolaisten mielestä velkoja ei tarvitse maksaa. - Anonyymi00002
Näin on. Suomi on päästetty täysin rappiolle. Tästä ei enää nousta ainakaan muutamaan kymmeneen vuoteen. Rahahanat olisi pitänyt pitää vähän enemmän kiinni eikä jakaa kaikkeen turhaan. Koronan aikana etenkin otettiin turhaa lainaa noin 25 miljardia. Sitä sitten jaettiin "välttämättömiin menoihin" yrityksille ja yhteisöille. Tässä yksi turha menolista, katsokaa ja ihmetelkää.
https://kuopassa.net/koronatuki/2#sisalto - Anonyymi00003
Tuo kaikki jaettu raha oli täysin vastikkeetonta eikä kukaan kontrolloinut, mihin tarkoitukseen rahat käytettiin. Tuollainen rahanjako oli täysin holtitonta ja vastuutonta. Nyt sitten Suomi on konkurssin partaalla, eikä vieläkään päättäjät halua leikata turhista menoista. Mikään ei ole käytännössä muuttunut rahanjaossa,
- Anonyymi00004
Sosiaaliturvan tasoa pitää nostaa jotta työttömien köörillä on varaa kuluttaa ja talous elpyy. Ja loppuu huomautukset ihmisoikeusrikoksista EU:n taholta.
- Anonyymi00005
Kenelle/minne Suomi on velkaa. Toivottavasti ei Kiinalle.
- Anonyymi00006
Venäjälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808