Syitä on monia.
USA katsoo ensinnäkin olevansa ainoa suurvalta Venäjän romahdettua mutasarjaan.
Maailmanpoliisin rooli on paljastunut imperialismiksi Trumpin aikana, kuten sitä uumoiltiin jo Bushien aikaan.
USA on pinta-alaltaan neljänneksi suurin ja väkiluvultaan kolmanneksi suurin valtio.
Se on yksinään yhtä suuri talousalue kuin koko Eurooppa ja noin kaksi kertaa suurempi kuin Kiina.
USA kehitti ensimmäiset ydinaseet, ja kuten on historiallisesti todistettu, niin ydinaseet vetää ufoja puoleensa. Tunnetuimmat tapaukset kuten Roswell ja Rendlesham olivat ydinasetukikohtia.
USA on ainoa joka on käyttänyt ydinaseita tositilanteessa. Kommunismin leviämisen pelossa USA varustautui hurjasti kylmän sodan aikaan, kuin myös Neuvostoliitto. Vastakkainasettelu oli olemassa heti WW2 aikaan jo.
Koska USA hallitsee ja dominoi maailmassa myös Etelä-Amerikkaa, ja katsoo omistavansa ufoilmiön ymmärtäessään sen valtavan taloudellisen ja sotilaallisen potentiaalin, niin he tekevät hallinnoimillaan alueilla aivan mitä tahtovat.
Nyt kun Suomi on antanut heille jalansijan, niin olemme samassa asemassa kuin Etelä-Amerikka. Jos meille putoaisi UFO, meidän armeija eristäisi alueen ja sen jälkeen asia salattaisiin ja paikalle tulisi USA:n salaiset operaatiot hoitamaan loput.
Kepillä ja porkkanalla.
Talousmahtina USA dominoi myös Iso-Britanniaa ja sitäkautta Australiaa. Kova on pyrkimys myös ollut saada Lähi-itä hallintaan, mutta se ei ole onnistunut kuin Saudien osalta ja Israel tietenkin on USA:n sydämenasia, sillä suurin osa miljardööreistä USA:ssa edustaa valittua kansaa kuin myös media.
Tämähän EI tarkoita sitä etteikö muilla olisi tietoa ja salaisia ohjelmia, mutta se tarkoittaa sitä että näiden muiden kannattaa pitää visusti ne omana tietonaan, tai saat miehet mustissaan perääsi. Toinen vaihtoehto on luovuttaa ne sovinnolla / myydä.
Monet viranomaistahot asiaan liittyen jenkeissä ovat sanoneet että he todella toivovat ettei nämä "ufot" ole Kiinan tai Venäjän, vaan mieluummin sitten jostakin muualta Universumista, sillä jenkit pelkää eniten että jäävät varustekilvassa hopealle.
Väitetysti on sanottua että "Presidentit tulee ja menee, ja siksi he eivät saa korkeimpia turvaluokituksia, jotka on vain niillä jotka työskentelee kaiken takana varjoissa"
Presidenttien lausunnoista, varovaisuudesta, puheiden perumisista ja ympäripyöreydestä on pääteltävissä että tämä on totta. He voivat vaaleissa luvata kaikenlaista, mutta sitten heille kerrotaan että "Herra presidentti, Te ette voi"
Se on epäreilua USA:n veronmaksajia kohtaan ettei heille kerrota minne heidän rahojaan syydetään. Mustiin operaatioihin arvioidaan katoavan kymmeniä miljardeja vuodessa.
Salaisia tukikohtia bunkkereineen ja junayhteyksineen, esim erään tuoreen lentokentän alla on valtavat rakennelmat joiden käyttötarkoitus on tuntematon. Julkinen salaisuus.
Jossakin oli autiomaahan rakennettu satojen miljoonien lentokenttä, jota ei kukaan käytä ja siellä möyrytään maansiirtotöitä koko ajan kuitenkin.
Miksi USA on tapetilla ufojen suhteen eniten?
36
887
Vastaukset
- Anonyymi00001
En halua loukata mutta totean vain että yksi vaikuttava kokemus nuoruudessa vaikuttaa vahvasti kiinnostuksen kohteeseen.
- Anonyymi00012
NL romahti ei venäjä. EU agenda se EU aivopesi Leninin.
- Anonyymi00002
"Tämähän EI tarkoita sitä etteikö muilla olisi tietoa ja salaisia ohjelmia, mutta se tarkoittaa sitä että näiden muiden kannattaa pitää visusti ne omana tietonaan, tai saat miehet mustissaan perääsi. Toinen vaihtoehto on luovuttaa ne sovinnolla / myydä."
Kiinan kommunistinen puolue siis pitää ufotietonsa piilossa, koska USA?
Justiinsa.USA:ssa salailun historia alkoi Roswellista. Seuraava suuri harppaus tuli vasta 80- luvulla paljastuskirjojen myötä, jolloin viranomaiset alkoivat syytää disinformaatiota sepittelemällä tarinaa Mogul- projektista.
En tiedä onko jenkit keskimääräistä tyhmempiä, mutta he ovat todella huonoja keksimään näitä selityksiä. Eivät ota faktoista selvää ennenkuin heittelevät hätävalheita joita joudutaan korjaamaan. Mogul- teoriaa jouduttiin korjaamaan kolmasti.
Kiinan ei tarvitse pelää jenkkejä, muuten kuin taloudellista haittaa he voivat toisilleen tehdä.
Uskon että Pentagon antoi 2019 tietovuotojen tapahtua testatakseen reaktioita. He olisivat voineet sanoa että Elizondo, Fravor, Grusch ja muut ovat höpöukkoja, mutta he eivät tehneet sitä. He eivät kiistäneet mitään mitä vuotajat sanoivat.
Ilman Pentagonin lupaa tietovuoto olisi saattanut olla itsetuhoista. Elizondo sanoi oman versionsa että hän oli ihmeissään siitä ettei hänen päätään laitettu vadille ensimmäisten paljastusten jälkeen, vaan Pentagon vain vahvisti hänen sanomansa.
Ukrainan sodan alettua tuli takapakkia reilusti ja kaikki alkoivat jarruttelemaan. Ukaasi on varmasti annettu niin Elizondolle kuin Greenillekin että suuta soukemmalle.
Kiina on kurinalaisempi diktatuuri. Kiinalaiset ovat ylpeitä kulttuuristaan ja historiastaan, ja ovat kovassa kurissa ja nuhteessa nöyrästi. Se kuuluu heidän identiteettiinsä. Kiinalaiset ovat maailman älykkäintä ja tehokkainta kansaa, jossa yksilöllä ei ole mahdollisuutta toimia puitteiden ulkopuolella.
Kiinassa tietovuotaja katoaisi siten ettei hänestä enää kuulla ja maanpetturuus ei siellä ole kovinkaan viisasta. Hallinnon ei tarvitsisi edes selitellä eikä kommentoida mitään, vaan kaikki tietää hiljaa miten kävi.
Kaikki tietää myöskin sen millainen kilpa USA:lla ja Kiinalla on keskenään teknologiasta. Trumpetti uhkailee kaikkia ketkä auttaa Kiinaa ja tekee yhteistyötä ja kauppaa.
Hölmöyksissään taitaa vaan ohjata Eurooppaa ja Kanadaa Kiinan taskuun ja Venäjän ja Kiinan yhteistyö vaan tiivistyy. Sen ne tullit tekee. Lopputulosta voidaan arvioida vasta vuosien päästä.
On vaikeaa nähdä että Trump selviäisi koko kaudestaan tällä menolla.
Toiselle kommentoijalle vastaan että oman havainnon aikaan ei ollut internettejä, eikä näistä lehdissä eikä telkkareissa juurikaan juteltu. Jossakin saatettiin sivuta kysymystä ollaanko me ainoita Universumissa.
Meni Belgian ufoaaltoon saakka kun säpsähdin kuinka identtisiä ne havainnot siellä olivat meidän havaintoon nähden. Seuraava etappi oli vasta 2000- luvulla kun internet yleistyi ja tietoa oli helppo hankkia.
Minulla on paljon kiinnostuksen kohteita. Historia, tieteet, psykologia, biologia, astronomia, merentutkimus, eläinkunta, vuoristot, moottoripyöräily, kamppailu-urheilu jne.
Seuraan "isoissa kisoissa" yleisurheilua ja talvilajeja myös. Olympialaisten aikaan katselin liki kaikki lähetykset. Seuraan jääkiekon ja jalkapallon MM- kisat myös. EM- kisatkin kelpaa ja Timanttiliiga
Nykyisin harrastelen liikunnan puolella vain golfia, patikointia viidakossa tai vuoristossa luonnonpuistoissa Thaimassa ja hyvin vähän saliharjoittelua, pari tuntia viikossa.
Sille heebolle joka kehottaa minua menemään töihin, kerron terveisiä että rahan takia minun ei enää tarvitse tehdä töitä, mutta hallinnoin muutamia kiinteistöjä joka duuni ei vie aikaa viikkotasolla kuin jokusen tunnin. 31 vuotta yrittäjänä, nykyisin yksin.
Olen jo melkein kaksi vuotta saanut vapaaehtoista sijoituspohjaista yrittäjäeläkettä. Se lankesi maksuun kun täytin 56 v joten ihan kossipoikia tässä ei enää olla, eikä sinun tarvitse olla minusta huolissaan. 8)- Anonyymi00003
HeIIäkoukku kirjoitti:
USA:ssa salailun historia alkoi Roswellista. Seuraava suuri harppaus tuli vasta 80- luvulla paljastuskirjojen myötä, jolloin viranomaiset alkoivat syytää disinformaatiota sepittelemällä tarinaa Mogul- projektista.
En tiedä onko jenkit keskimääräistä tyhmempiä, mutta he ovat todella huonoja keksimään näitä selityksiä. Eivät ota faktoista selvää ennenkuin heittelevät hätävalheita joita joudutaan korjaamaan. Mogul- teoriaa jouduttiin korjaamaan kolmasti.
Kiinan ei tarvitse pelää jenkkejä, muuten kuin taloudellista haittaa he voivat toisilleen tehdä.
Uskon että Pentagon antoi 2019 tietovuotojen tapahtua testatakseen reaktioita. He olisivat voineet sanoa että Elizondo, Fravor, Grusch ja muut ovat höpöukkoja, mutta he eivät tehneet sitä. He eivät kiistäneet mitään mitä vuotajat sanoivat.
Ilman Pentagonin lupaa tietovuoto olisi saattanut olla itsetuhoista. Elizondo sanoi oman versionsa että hän oli ihmeissään siitä ettei hänen päätään laitettu vadille ensimmäisten paljastusten jälkeen, vaan Pentagon vain vahvisti hänen sanomansa.
Ukrainan sodan alettua tuli takapakkia reilusti ja kaikki alkoivat jarruttelemaan. Ukaasi on varmasti annettu niin Elizondolle kuin Greenillekin että suuta soukemmalle.
Kiina on kurinalaisempi diktatuuri. Kiinalaiset ovat ylpeitä kulttuuristaan ja historiastaan, ja ovat kovassa kurissa ja nuhteessa nöyrästi. Se kuuluu heidän identiteettiinsä. Kiinalaiset ovat maailman älykkäintä ja tehokkainta kansaa, jossa yksilöllä ei ole mahdollisuutta toimia puitteiden ulkopuolella.
Kiinassa tietovuotaja katoaisi siten ettei hänestä enää kuulla ja maanpetturuus ei siellä ole kovinkaan viisasta. Hallinnon ei tarvitsisi edes selitellä eikä kommentoida mitään, vaan kaikki tietää hiljaa miten kävi.
Kaikki tietää myöskin sen millainen kilpa USA:lla ja Kiinalla on keskenään teknologiasta. Trumpetti uhkailee kaikkia ketkä auttaa Kiinaa ja tekee yhteistyötä ja kauppaa.
Hölmöyksissään taitaa vaan ohjata Eurooppaa ja Kanadaa Kiinan taskuun ja Venäjän ja Kiinan yhteistyö vaan tiivistyy. Sen ne tullit tekee. Lopputulosta voidaan arvioida vasta vuosien päästä.
On vaikeaa nähdä että Trump selviäisi koko kaudestaan tällä menolla.
Toiselle kommentoijalle vastaan että oman havainnon aikaan ei ollut internettejä, eikä näistä lehdissä eikä telkkareissa juurikaan juteltu. Jossakin saatettiin sivuta kysymystä ollaanko me ainoita Universumissa.
Meni Belgian ufoaaltoon saakka kun säpsähdin kuinka identtisiä ne havainnot siellä olivat meidän havaintoon nähden. Seuraava etappi oli vasta 2000- luvulla kun internet yleistyi ja tietoa oli helppo hankkia.
Minulla on paljon kiinnostuksen kohteita. Historia, tieteet, psykologia, biologia, astronomia, merentutkimus, eläinkunta, vuoristot, moottoripyöräily, kamppailu-urheilu jne.
Seuraan "isoissa kisoissa" yleisurheilua ja talvilajeja myös. Olympialaisten aikaan katselin liki kaikki lähetykset. Seuraan jääkiekon ja jalkapallon MM- kisat myös. EM- kisatkin kelpaa ja Timanttiliiga
Nykyisin harrastelen liikunnan puolella vain golfia, patikointia viidakossa tai vuoristossa luonnonpuistoissa Thaimassa ja hyvin vähän saliharjoittelua, pari tuntia viikossa.
Sille heebolle joka kehottaa minua menemään töihin, kerron terveisiä että rahan takia minun ei enää tarvitse tehdä töitä, mutta hallinnoin muutamia kiinteistöjä joka duuni ei vie aikaa viikkotasolla kuin jokusen tunnin. 31 vuotta yrittäjänä, nykyisin yksin.
Olen jo melkein kaksi vuotta saanut vapaaehtoista sijoituspohjaista yrittäjäeläkettä. Se lankesi maksuun kun täytin 56 v joten ihan kossipoikia tässä ei enää olla, eikä sinun tarvitse olla minusta huolissaan. 8)Mahtava elämä jolle kaikki ovat kateellisia!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mahtava elämä jolle kaikki ovat kateellisia!
Minäkin hahmottelin tulevaa elämääni tuollaiseksi 14-vuotiaana. Nyt lähes työttömyyseläkkeen alkaessa en ole vielä nähnyt viidaakoa, vuoristoa, merestä puhumattakaan. Televiisiossa olen kyllä nähny golf palloilua
Mutta kyllä tässä vielä ehtii näkeen yhtä ja toista. Anonyymi00004 kirjoitti:
Minäkin hahmottelin tulevaa elämääni tuollaiseksi 14-vuotiaana. Nyt lähes työttömyyseläkkeen alkaessa en ole vielä nähnyt viidaakoa, vuoristoa, merestä puhumattakaan. Televiisiossa olen kyllä nähny golf palloilua
Mutta kyllä tässä vielä ehtii näkeen yhtä ja toista.Kerroin itsestäni vain siksi kun joku kehotti menemään töihin ja ajatteli minun makoilevan kelapummina kotosalla. Töitä on tehty ja ruumiillisia töitäkin noin 14 vuotta yhdessä rankimmista raksa-alan ammateista.
Ei ole mitään linnunlaulua ollut elämäni, vaan siellä on paljon kaikenlaista ikävää ja surua, mutta ehkä ne kuuluu sitten tähän elämään ettei pääse keulimaan. Erot ja konkurssit on koettu, itserakennettu talo meni pankille aikoinaan jne.
Sieltä oli pohjamutien kautta sitten palattava elämään jossakin vaiheessa kun alemmas ei enää päässyt. Paikkakunta vaihtui, kaverit jäi ja vaihtui, uudet duunikuviot ei menneet takeltelematta ja mokailtua tuli taas, ja taas meni kaikki uusiksi.
Sitten sain vanhalta kaverilta tarjouksen vetää yksi projekti ja se meni heidän mielestä nappiin joten pääsin ylös suosta kun se poiki jatkoa. En suinkaan rikkaaksi, mutta toimeentulevaksi.
Olen nyt Suomessa mutta Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa ja sisäinen liikkuminen siellä miltei ilmaista. Yöbussilla 1000km maksaa noin 16 euroa ja on isot taivutettavat penkit, telkkarit ja ilmastointi.
Oleskeluluvan voi saada monin tavoin miltei ilman rahaa, esim ilmoittautumalla opiskelemaan tai esiintymällä jonakin erityisosaajana tai kirjailijana. Jos tilillä on 14-28 tonnia rahaa, niin sen todistamalla saa eläkeviisumin 50 vuotias ja siitä ylöspäin. 14 tonnia riittää jos on thaivaimo.
Konstit on monet. Yksi brittiperhe on erikoisluvalla, kun kehittelevät jotakin luomukasvihommelia jota ei Thaimaassa ole. Heilläkin se on vain silmänlumeeksi sen takia että saavat oleskeluluvan.
Ostin talon Thaimaasta 11000 eurolla koronahintaan suomalaismieheltä joka palasi Suomeen eronsa jälkeen, joten sekään ei ollut hinnankirous. Muuten moderni pieni talo, mutta tein siihen itse länsimaisen keittiön.
Saarille maksaa lauttaliput 15-35 euroa ja halvimmat majoiutukset siellä 15 euroa yö, joten retkeilykään ei kallista tropiikissa ole. Hyvin rauhaiseloa siellä viettelen ja retkeilen fiiliksien mukaan. Golfin aloitin Suomessa jo 1999, silloin oli buumi ja kaikki yrittäjät ja maahantuojat aloitti pelaamaan, siitä ei voinut jäädä pois.
Lupaan pysytellä aiheessa jatkossa, mutta selvennökseksi tämä että tarkoitukseni ei ollut keulia. Asuminen jossakin ei ole mikään itseisarvo, vaan se mitä siellä tekee ja miten elää ja onko itse tyytyväinen.
Yksi suomalainen majoitusyrittäjä Burman rajaseudulla asuu hulppeassa valkoisessa kivitalossa vuoren rinteellä, jossa altaat, saunat ja jakuzzit. Ylistin hänen taloaan että kyllä kelpaa täällä olla! Hän vastasi että "Aijaa, kelpaa vai? Ei sitä enää itse huomaa kun on 25 vuotta täällä asunut mutta kiva kuulla, kiitos"
Niinhän se on että se uusi autokin jaksaa viehättää sen ensimmäisen päivän ja sen jälkeen se on vain kulkuneuvo.- Anonyymi00005
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kerroin itsestäni vain siksi kun joku kehotti menemään töihin ja ajatteli minun makoilevan kelapummina kotosalla. Töitä on tehty ja ruumiillisia töitäkin noin 14 vuotta yhdessä rankimmista raksa-alan ammateista.
Ei ole mitään linnunlaulua ollut elämäni, vaan siellä on paljon kaikenlaista ikävää ja surua, mutta ehkä ne kuuluu sitten tähän elämään ettei pääse keulimaan. Erot ja konkurssit on koettu, itserakennettu talo meni pankille aikoinaan jne.
Sieltä oli pohjamutien kautta sitten palattava elämään jossakin vaiheessa kun alemmas ei enää päässyt. Paikkakunta vaihtui, kaverit jäi ja vaihtui, uudet duunikuviot ei menneet takeltelematta ja mokailtua tuli taas, ja taas meni kaikki uusiksi.
Sitten sain vanhalta kaverilta tarjouksen vetää yksi projekti ja se meni heidän mielestä nappiin joten pääsin ylös suosta kun se poiki jatkoa. En suinkaan rikkaaksi, mutta toimeentulevaksi.
Olen nyt Suomessa mutta Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa ja sisäinen liikkuminen siellä miltei ilmaista. Yöbussilla 1000km maksaa noin 16 euroa ja on isot taivutettavat penkit, telkkarit ja ilmastointi.
Oleskeluluvan voi saada monin tavoin miltei ilman rahaa, esim ilmoittautumalla opiskelemaan tai esiintymällä jonakin erityisosaajana tai kirjailijana. Jos tilillä on 14-28 tonnia rahaa, niin sen todistamalla saa eläkeviisumin 50 vuotias ja siitä ylöspäin. 14 tonnia riittää jos on thaivaimo.
Konstit on monet. Yksi brittiperhe on erikoisluvalla, kun kehittelevät jotakin luomukasvihommelia jota ei Thaimaassa ole. Heilläkin se on vain silmänlumeeksi sen takia että saavat oleskeluluvan.
Ostin talon Thaimaasta 11000 eurolla koronahintaan suomalaismieheltä joka palasi Suomeen eronsa jälkeen, joten sekään ei ollut hinnankirous. Muuten moderni pieni talo, mutta tein siihen itse länsimaisen keittiön.
Saarille maksaa lauttaliput 15-35 euroa ja halvimmat majoiutukset siellä 15 euroa yö, joten retkeilykään ei kallista tropiikissa ole. Hyvin rauhaiseloa siellä viettelen ja retkeilen fiiliksien mukaan. Golfin aloitin Suomessa jo 1999, silloin oli buumi ja kaikki yrittäjät ja maahantuojat aloitti pelaamaan, siitä ei voinut jäädä pois.
Lupaan pysytellä aiheessa jatkossa, mutta selvennökseksi tämä että tarkoitukseni ei ollut keulia. Asuminen jossakin ei ole mikään itseisarvo, vaan se mitä siellä tekee ja miten elää ja onko itse tyytyväinen.
Yksi suomalainen majoitusyrittäjä Burman rajaseudulla asuu hulppeassa valkoisessa kivitalossa vuoren rinteellä, jossa altaat, saunat ja jakuzzit. Ylistin hänen taloaan että kyllä kelpaa täällä olla! Hän vastasi että "Aijaa, kelpaa vai? Ei sitä enää itse huomaa kun on 25 vuotta täällä asunut mutta kiva kuulla, kiitos"
Niinhän se on että se uusi autokin jaksaa viehättää sen ensimmäisen päivän ja sen jälkeen se on vain kulkuneuvo.Mahtavaa kuultavaa! Kirjoitteletko näistä jossain muualla tarkemmin säännöllisesti. Olisi mukava lueskella koska minulla samanlaisia ajatuksia tulevaisuuden suhteen jossain paremmassa ilmanalassa kuin Suomessa. Thaimaa voisi olla sopiva kohde?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mahtavaa kuultavaa! Kirjoitteletko näistä jossain muualla tarkemmin säännöllisesti. Olisi mukava lueskella koska minulla samanlaisia ajatuksia tulevaisuuden suhteen jossain paremmassa ilmanalassa kuin Suomessa. Thaimaa voisi olla sopiva kohde?
Jos nyt pysytään aiheessa, niin onko Thaimaassa näkynyt miten paljon ufoja?
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mahtavaa kuultavaa! Kirjoitteletko näistä jossain muualla tarkemmin säännöllisesti. Olisi mukava lueskella koska minulla samanlaisia ajatuksia tulevaisuuden suhteen jossain paremmassa ilmanalassa kuin Suomessa. Thaimaa voisi olla sopiva kohde?
En kirjoittele muualla, kerroin vaan missä mennään. Ihmiset odottaa ja toivoo erilaisia asioita, joten parasta kohdetta on mahdotonta määritellä.
Harkitsin joskus Espanjaa, mutta siellä tuntuu olevan enemmän ongelmia ihmisillä kuin Thaimaassa. Thaimaassa chillaillaan, pidetään matalaa profiilia ja autetaan kaveria ja naapuria. Voisi jopa sanoa että hiljennytään oleellisen äärelle.
Buddhalaisuus vaikuttaa voimakkaasti ihmisten käyttäytymiseen Thaimaassa ja auttaminen ei ole mitään showta vaan se tulee luonnostaan.
https://www.youtube.com/watch?v=csUvZE8-P6U
Siksi on vielä luonnonvaraisia norsuja, puhveleita, leopardeja ja tiikereitäkin jokunen.
Yksi Thaimaan rikkaimmista miehistä istui neljä vuotta ammuttuaan mustan pantterin.
Tuomiot on kovia. Norsunluisen esineen hallussapidosta voi tulla vuosien vankeus tai 14000 euron sakko ja sama koskee tiikereiden ruumiinosia. Kiinalaiset niitä hinkuaa mutta harva sortuu tekoon.
Vieraanvaraisuus on huippuluokkaa ja asiallisella kunnioittavalla käytöksellä pääsee paikallisten pariin alta aikayksikön, jos haluaa.
Olin aikoinaan thaiperheen majatalossa pidempään vieraana. He pyysivät minut aina mukaan jos oli jotakin juhlia tai vastaavaa, eikä huolineet rahaa. Olivat ylpeitä voidessaan tarjota jotakin hyvälle asiakkaalle.
Kävin samaisessa mestassa hakemassa yötorilta itselleni iltapalaa, niin talon emäntä vei minut keittiöön palattuani ja esitteli että voit käyttää liettä, uunia ja muita laitteita sekä mausteita ja muuta aina eikä tarvi kysyä lupaa, ettei aina tarvi lähteä torilta hakemaan jos on nälkä tai haluat kokata itse.
Vaikeaa kuvitella että sellaista tapahtuisi länsimaisessa majatalossa.- Anonyymi00007
HeIIäkoukku kirjoitti:
Kerroin itsestäni vain siksi kun joku kehotti menemään töihin ja ajatteli minun makoilevan kelapummina kotosalla. Töitä on tehty ja ruumiillisia töitäkin noin 14 vuotta yhdessä rankimmista raksa-alan ammateista.
Ei ole mitään linnunlaulua ollut elämäni, vaan siellä on paljon kaikenlaista ikävää ja surua, mutta ehkä ne kuuluu sitten tähän elämään ettei pääse keulimaan. Erot ja konkurssit on koettu, itserakennettu talo meni pankille aikoinaan jne.
Sieltä oli pohjamutien kautta sitten palattava elämään jossakin vaiheessa kun alemmas ei enää päässyt. Paikkakunta vaihtui, kaverit jäi ja vaihtui, uudet duunikuviot ei menneet takeltelematta ja mokailtua tuli taas, ja taas meni kaikki uusiksi.
Sitten sain vanhalta kaverilta tarjouksen vetää yksi projekti ja se meni heidän mielestä nappiin joten pääsin ylös suosta kun se poiki jatkoa. En suinkaan rikkaaksi, mutta toimeentulevaksi.
Olen nyt Suomessa mutta Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa ja sisäinen liikkuminen siellä miltei ilmaista. Yöbussilla 1000km maksaa noin 16 euroa ja on isot taivutettavat penkit, telkkarit ja ilmastointi.
Oleskeluluvan voi saada monin tavoin miltei ilman rahaa, esim ilmoittautumalla opiskelemaan tai esiintymällä jonakin erityisosaajana tai kirjailijana. Jos tilillä on 14-28 tonnia rahaa, niin sen todistamalla saa eläkeviisumin 50 vuotias ja siitä ylöspäin. 14 tonnia riittää jos on thaivaimo.
Konstit on monet. Yksi brittiperhe on erikoisluvalla, kun kehittelevät jotakin luomukasvihommelia jota ei Thaimaassa ole. Heilläkin se on vain silmänlumeeksi sen takia että saavat oleskeluluvan.
Ostin talon Thaimaasta 11000 eurolla koronahintaan suomalaismieheltä joka palasi Suomeen eronsa jälkeen, joten sekään ei ollut hinnankirous. Muuten moderni pieni talo, mutta tein siihen itse länsimaisen keittiön.
Saarille maksaa lauttaliput 15-35 euroa ja halvimmat majoiutukset siellä 15 euroa yö, joten retkeilykään ei kallista tropiikissa ole. Hyvin rauhaiseloa siellä viettelen ja retkeilen fiiliksien mukaan. Golfin aloitin Suomessa jo 1999, silloin oli buumi ja kaikki yrittäjät ja maahantuojat aloitti pelaamaan, siitä ei voinut jäädä pois.
Lupaan pysytellä aiheessa jatkossa, mutta selvennökseksi tämä että tarkoitukseni ei ollut keulia. Asuminen jossakin ei ole mikään itseisarvo, vaan se mitä siellä tekee ja miten elää ja onko itse tyytyväinen.
Yksi suomalainen majoitusyrittäjä Burman rajaseudulla asuu hulppeassa valkoisessa kivitalossa vuoren rinteellä, jossa altaat, saunat ja jakuzzit. Ylistin hänen taloaan että kyllä kelpaa täällä olla! Hän vastasi että "Aijaa, kelpaa vai? Ei sitä enää itse huomaa kun on 25 vuotta täällä asunut mutta kiva kuulla, kiitos"
Niinhän se on että se uusi autokin jaksaa viehättää sen ensimmäisen päivän ja sen jälkeen se on vain kulkuneuvo.Kostea kuumuus on tekijä, jonka vuoksi en suosi trooppisia maita.
Talvet Tunisia-Marokko, kesät Norjan rannikkoseudut. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kostea kuumuus on tekijä, jonka vuoksi en suosi trooppisia maita.
Talvet Tunisia-Marokko, kesät Norjan rannikkoseudut.Teoriassa on kiva suosia vaikka mitä ja tulla kertomaan siitä Pattayan matkailupalstalle.
Viestisi ei ole uskottava. Ei kukaan mene sellaisen kohteen sivustolle kertomaan kohteesta mitään, jonne ei halua matkustaa eikä matkusta. Minä en halua matkustaa Turkkiin enkä Pohjois-Afrikan maihin ja siksi en ole koskaan edes vieraillut niiden matkailusivustoilla, saati sitten että kirjoitelisin sinne jotakin.
On tiedossa kuka tätä mielikuvitusmatkailua ja Thaimaan panettelua harrastaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teoriassa on kiva suosia vaikka mitä ja tulla kertomaan siitä Pattayan matkailupalstalle.
Viestisi ei ole uskottava. Ei kukaan mene sellaisen kohteen sivustolle kertomaan kohteesta mitään, jonne ei halua matkustaa eikä matkusta. Minä en halua matkustaa Turkkiin enkä Pohjois-Afrikan maihin ja siksi en ole koskaan edes vieraillut niiden matkailusivustoilla, saati sitten että kirjoitelisin sinne jotakin.
On tiedossa kuka tätä mielikuvitusmatkailua ja Thaimaan panettelua harrastaa.Mikähän sinuakin vaivaa? Eihän tämä edes ole mikään Pattayan palsta. Jos joku menee mieluummin Turkkiin niin se on hänen asiansa.
Oletko ite käynyt kauempana kuin kotisaunan ja paskahuussin välisellä mutapellolla? Vastaa rehellisesti nyt! - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Teoriassa on kiva suosia vaikka mitä ja tulla kertomaan siitä Pattayan matkailupalstalle.
Viestisi ei ole uskottava. Ei kukaan mene sellaisen kohteen sivustolle kertomaan kohteesta mitään, jonne ei halua matkustaa eikä matkusta. Minä en halua matkustaa Turkkiin enkä Pohjois-Afrikan maihin ja siksi en ole koskaan edes vieraillut niiden matkailusivustoilla, saati sitten että kirjoitelisin sinne jotakin.
On tiedossa kuka tätä mielikuvitusmatkailua ja Thaimaan panettelua harrastaa.Kontrollifriikki☝️
Näitä on narsisteissa ylenmäärin.
- Anonyymi00011
“Totuus piilottaa itse itsensä”
Greer kertoo, että hänelle kerrottiin jo 1991, että totuus kuulostaa niin oudolta, että se diskreditoi itsensä.- Anonyymi00016
Greer ei ole vielä kertonut, mitä tapahtui hänen maailmanlaajuiselle ufotekniikan julkaisutapahtumalleen, jonka deadline piti olla viime vuoden tammikuussa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18764235/steven-greer-ufojulkistus-ufoteknologiajulkistus-full-disclosure
* Ryhmä ihmisiä yhdysvaltojen sotilasteollisen komplexin sisältä aikoo julkistaa ufoista peräisin olevan teknologian (full disclosure) kaikkien käytettäväksi.
* Julkistus tapahtuu ennen Trumpin virkaanastujaisia, eli ennen 20.1.2025
* Greer toimii julkistusryhmän yhteyshenkilönä yhdysvaltojen ja myös muiden maiden hallituksiin.
- Anonyymi00013
Ei ole työtön näköjään mennyt vielä töihin!
- Anonyymi00014
Mikä voisi olla vastenmielisempää kuin uskovainen ylimielinen heikkolahjainen kieltäjä herjapelle joka sai perustoimeentulotuen maanantaina?
Vastaus: -Uskovainen ylimielinen heikkolahjainen kieltäjä herjapelle joka on humalassa koska sai perustoimeentulotuen maanantaina.
Kuvittelee jumalkompleksin vallassa omaavansa taikavoimia ja näkijänlahjan. Ei ole kristallipalloa ja pullon kyljestä heijastuu vain oma pallinaama, joka on seurausta sukurutsauksesta serkkujen kesken.
- Anonyymi00015
Oletko ajatellut etsiä apua oireisiisi, jututtusi on sitä luokkaa että ammattiapu olisi paikallaan.Mutta toisaalta sinun elämäsi on nykyisellään helpompaa, sanovat että hulluna on hyvä olla.
- Anonyymi00017
Kenen jutut sinua nyt pelottaa? Ja mitkä niistä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kenen jutut sinua nyt pelottaa? Ja mitkä niistä?
Ei hän osaa yksilöidä mitään vaan harjoittaa pelkkää huutelua. Lahjaton hemmo tämä höperöpoika joka katsoo ufoilmiön uhkaavan hänen kieroutunutta vanhoollista uskonnollista ajatusmaailmaansa. Maailma kehittyy ja tiede kehittyy. Se kumoaa väistämättä vanhoja oletuksia ja antaa selityksiä joihinkin. Ne mitkä on pelkän uskon varassa ovat puhdasta uskontoa ja uskontoa ei voida selittää eikä todistaa mitenkään.
Ne ovat yksilön omaa mutu-tuntumaa vaikka ne joltakin osalta olisikin totta, mutta todisteiden puuttuessa minkäs teet.
Asiaa ei paranna saarnamiehet, pastorit eikä kiihkomieliset fundamentalistit.
- Anonyymi00019
Katsokaa tältä videolta kohdasta 23 min eteepäin, mitä meille kaikille on opetettu viimeiset 6000 vuotta: https://rumble.com/v5mzvgq-william-tompkins-part-one.html
William Mills Tompkins is one of the most important witnesses to come forward revealing details about the Secret Space Program and human interactions with ETs. He details the German alliances with Reptilians and Dracos, the infiltration of NASA by these beings as well as the positive contribution by the Nordics to our secret space program over decades since at least the 1920s and perhaps earlier.
Nämä aiheeseen liittyvät videot olivat poistettuina netistä melkein kaksi vuosikymmentä. Takaisin ne pääsivät vasta aivan viime aikoina.
Tuo viesti 23 min kohdalta eteenpäin, on kaikkein tärkein mikä ihmisten pitää sisäistää. Muuten jäätte makamaan mutakuoppaan ikuisiksi ajoiksi.- Anonyymi00021
Rumble eli Trump-hullujen lempikanava kaikkien sekojuttujen levittämiseen. Ei mikään kovin kovin hyvä merkki.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Rumble eli Trump-hullujen lempikanava kaikkien sekojuttujen levittämiseen. Ei mikään kovin kovin hyvä merkki.
Ei voi mitään, jos ei kieltä ymmärrä. Vielä surkeampaa on, jos ymmärtää kielen, muttei sitä, mitä kerrotaan.
Ihan kuin Pohjois-Koreassa. Kim on maailman napa, kuten lastentarhasta asti opetetaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei voi mitään, jos ei kieltä ymmärrä. Vielä surkeampaa on, jos ymmärtää kielen, muttei sitä, mitä kerrotaan.
Ihan kuin Pohjois-Koreassa. Kim on maailman napa, kuten lastentarhasta asti opetetaan.Tuskin Rumblen sekopäitä voi ymmärtää puhuivat ne mitä kieltä hyvänsä. Kaikki siellä on niin tasaista hevonpaskaa.
- Anonyymi00026
Kertoisitko tiivistetysti ja suomen kielellä, että mitä tuolla kyseisellä videolla kerrotaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kertoisitko tiivistetysti ja suomen kielellä, että mitä tuolla kyseisellä videolla kerrotaan.
Kuulostaa siltä tavalliselta:
Tyyppi kertoo olevansa supersalainen astronautti ja huipputiedemies, joka taistelee samalla myös avaruussotilaana yhdeksänjalkaisia jättihämähäkkejä vastaan Pluton kiertoradalla. Hänen pysyvä vakanssinsa paikallisen huoltoaseman iltavuorossa on ainoastaan peitetarina... - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuulostaa siltä tavalliselta:
Tyyppi kertoo olevansa supersalainen astronautti ja huipputiedemies, joka taistelee samalla myös avaruussotilaana yhdeksänjalkaisia jättihämähäkkejä vastaan Pluton kiertoradalla. Hänen pysyvä vakanssinsa paikallisen huoltoaseman iltavuorossa on ainoastaan peitetarina...Onko Koukku Teboililla "töissä"?
- Anonyymi00024
NO USA ON TERRORISTIVALTIO SIINÄ MISSÄ ISRAEL
SE ON MAAILMAN PAHIN RAUHAN UHKA
SE USA TEKEE ASEITA JA MYRKKYJÄ KUTEN KORONAHUMPUUKIAKIN JA MAKSAA TÄSTÄ ALISTUVILLE...SUOMIKIN ALISTUI JA ANTOI TULLA NATOUHKAN SUOMEEN VAIKKEI KANSA HALUNNUT - EIKÄ SEN VUOKSI ANNETTU ÄÄNESTÄÄKÄÄN TOKI.- Anonyymi00025
Koronarokkeita tehtiin siellä sinun Venäjälläsikin, joten pistähän suu suppuun.
- Anonyymi00028
Tässä on Kiinalaisten videoimia UFOja Pekingin yllä:
https://x.com/uBF2fV1cVQxRjQo/status/2037104930511872331
Chinese authorities leaked UFO footage in response to the United States.
This indicates that Chinese authorities are conducting UFO research.
A massive mothership appeared in Beijing. Multiple small UFOs were launched from the mothership. - Anonyymi00029
Ehkä vastauksia on juutuupissa weird or wild kanavalla?
- Anonyymi00031
pää syy mielestäni on se että ainoastaan usalaiset vouhottaa asiasta ylitsevuotavasti ja ainoastaan usassa kaikella ufoiluun ym paranormaaliin liittyvillä asioilla tekee rahaa, muualla maailmassa ihmiset ei hirveesti ole kiinnostuneita koko asiasta ja muualla maailmassa jos tulisi ilmoitus että juu ufot ja avaruus olennot on totta päivä jatkuisi normaaliin tapaan ja ainoastaan usassa tulisi massa vouhottaminen asiasta :), sama pätee kaikkiin sotakalusto ja avaruus tekniikkaan, ainoastaan usa vouhottaa, mainostaa ja kehuu itteään noista asioista, siksi esim ei tiedetä mitään esim kiinan tekniikasta jne, niinkuin se yksi kongressi edustaja sanoi että kiina on luultavasti vähintään 30 vuotta edellä tekniikassa :)
- Anonyymi00034
USA on avoin maa tiedonvälityksen suhteen koska riippumattomia uutisten välittäjiä ja kanavia on vaikka kuinka. Tietoa siis saa ufoistakin, jos vaan haluaa. Saatiin NL stakin mielenkiintoinen uutistieto ufoihin liittyen vuonna 1989 kun Voronetshin kaupungin puistoon laskeutui ufo ja miehistöä oli tullut ulos jaloittelemaan. Silminnäkijöitä tapauksella oli runsaasti.
- Anonyymi00032
Erittäin mielenkiintoinen keskustelu ufoaiheesta.
Erityisesti kannattaa kuunnella pitkään Yhdysvaltain kongressissa neuvonantajana toiminutta Kirk McConnellia.
https://www.youtube.com/watch?v=qGc9Pf_uc6c
https://thesolfoundation.org/ - Anonyymi00033
Ei Venäjää vielä ole alistettu. Nämä jutut Venäjän painumisessa ovt sotapropakantaa eivätkä pidä. Kautta aikojen on sodissa annettu vastapuolesta liioiteltuja tietoja ne ei yleensä pidä paikkaansa. Näin oli esm Suomen jatko ja talvisodan aikaan. Oletan, että Venäjällä on Vahvin ydinase arsenaali Euroopassa ja Venäjä käyttää ydin asetta jos ilmaantuu esm sellainen tarve että on puolustauduttava koko natoa vastaan Minun mielestä Venäjä on kuitenkin ollut maltillinen tässä sodassa. Kyllä Venäjä on jo sod koko Eurooppaa vastaan joka lähettää Ukrainalle ase ja muuta sotilas apua jatkuvasti. Sitten tuon sodan alku: Venäjä meni pelastamaan maan mieiään joita sanottiin Separatisteiksi ne oli Ukrainan Venäjä mielistä kasan osaa. Tätä sotaa siis sisällissotaa oli jo käyty Ukrainassa 10 v ns Separatistien ja muitten Ukrainalaisten välillä. On niin, että nato ja eurooppa ym käyvät nyt sotaa joka on sisällis sota Venäjän ja Ukrainan välillä. Moni ihminen ei muista varmaan mistä alunperin sodittiin. Ei Venäjä luovu niistä alueista jotka se on voittanut nämä alueet ovat juuri niitä Venäjä mielisiä alueita. Nutta sota on jo saanut puoli maaimaa käsittävt mittasuhteet Suomikin on sinä mukana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
