Ei löytynyt suomi24 autismikeskustelua,joten kirjoitan asian tänne. Minulla on epäilty autisminkirjoa(vanhalta nimeltä asperger) lapsesta asti,mutta en ole saanut koskaan diagnoosia. Työklinikkatutkimuksessa 25 vuotta sitten psykologi epäili autisminkirjoa,mutta asia ei edennyt selvittelyyn asti. Minulla on myös vahvat transsukupuolisuus tuntemukset,joista olen uskaltanut puhua vasta vuonna 2025. Vaikka olen mies tykkään naistenvaatteista. Sosiaalinen transitio on alkanut naistenvaatteiden ostolla. Seuraavaksi tulevat meikkaus ja sosiaalisiin tilanteisiin meneminen. Luin,että autisteilla on enemmän transsukupuolisuutta kuin muilla. Jos saan lähetteen transpolille joskus tulevaisuudessa,niin hoitoja eivät varmasti anna,ennen kun on selvitetty onko autisminkirjo vai ei. Ei tarvitse olla kun autismioireita tai autismiepäily,niin transpoliklinikka tilaa autismiselvityksen. Näin luki kun tein google haun.
Autismi ja transsukupuolisuus
Anonyymi-ap
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632